Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Hva lønner seg? Ta en storhandel for 2500 kr og fylle på med melk, frukt og div småting en gang i uka? Eller handle fire ganger for 1000 kr. Håper det går.. Trangt denne måneden. Hva er billig og godt? Anonymkode: 40f95...3ff
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Hvor mange er dere da? Anonymkode: 7c88f...619
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Kommer litt an på hvor store unger du har og hvor mange dere er. Jeg har tenåringer som spiser helt syke mengder mat, så melk og andre hverdagsvarer sparer jeg faktisk mest på å kun handle inn når det skal brukes. Olje, stekesmør, salt, vaskemiddel, dopapir. Alt dette kan jeg kjøpe inn en gang, men melk f eks begrenses ved at det går tomt. Handle inn for en helt uke og vi er tomme innen onsdag 😬 Bruker mye ris, pasta og potet i middag og gjerne ekstra middag som blir lunsj dagen etter. Det er magefyll som koster lite. Ris kan du kjøpte stor sekk og ha i en liten evighet. Ost er ost, kjøp billigutgaven. Anonymkode: e645a...858
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Vi er en voksen, en tenåring, Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Kommer litt an på hvor store unger du har og hvor mange dere er. Jeg har tenåringer som spiser helt syke mengder mat, så melk og andre hverdagsvarer sparer jeg faktisk mest på å kun handle inn når det skal brukes. Olje, stekesmør, salt, vaskemiddel, dopapir. Alt dette kan jeg kjøpe inn en gang, men melk f eks begrenses ved at det går tomt. Handle inn for en helt uke og vi er tomme innen onsdag 😬 Bruker mye ris, pasta og potet i middag og gjerne ekstra middag som blir lunsj dagen etter. Det er magefyll som koster lite. Ris kan du kjøpte stor sekk og ha i en liten evighet. Ost er ost, kjøp billigutgaven. Anonymkode: e645a...858 Vi er en voksen, en tenåringsgutt og to barn i barneskolealder+ en baby som trenger bleier. Anonymkode: 40f95...3ff
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vi er en voksen, en tenåring, Vi er en voksen, en tenåringsgutt og to barn i barneskolealder+ en baby som trenger bleier. Anonymkode: 40f95...3ff Bygg ut i fra det dere har av mat fra før i skap og skuffer. Lag en liste over det dere har, og bruk det som base for middager fremover, ikke vær redd for snodige kombinasjoner og enkle middager. Anonymkode: 9e731...3fd
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 Jeg ville i morgen brukt 1000 på bleier og annet du vet du trenger de neste tre ukene. Så ville jeg tatt ukeshandel for 1000. Beregn fra mandag til mandag de to første ukene, og mandag til tirsdag siste uka. Gå nøye gjennom skap og fryser, og planlegg middager ut fra det dere har. Som ei over skrev, ikke vær redd for rare kombinasjoner. Skriv middagsliste og handleliste i kveld/morgen, etter å ha lest tilbudsavisene. Og ikke glem nok pålegg og litt lørdagskos. Så slipper dere å dra tilbake på butikken før mandag. Anonymkode: 7f5b4...7c0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva lønner seg? Ta en storhandel for 2500 kr og fylle på med melk, frukt og div småting en gang i uka? Eller handle fire ganger for 1000 kr. Håper det går.. Trangt denne måneden. Hva er billig og godt? Anonymkode: 40f95...3ff Du får vel barnetrygd. Eller kom den før 17. Mai? Anonymkode: e02e1...941
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du får vel barnetrygd. Eller kom den før 17. Mai? Anonymkode: e02e1...941 Barnetrygd kommer ikke før i neste uke. Anonymkode: 7c88f...619
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du får vel barnetrygd. Eller kom den før 17. Mai? Anonymkode: e02e1...941 Ja, det stemmer, men den vil jeg spare til ferien. Anonymkode: 40f95...3ff
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #10 Skrevet 22. mai 2022 6 hours ago, Anonym bruker said: Hva lønner seg? Ta en storhandel for 2500 kr og fylle på med melk, frukt og div småting en gang i uka? Eller handle fire ganger for 1000 kr. Håper det går.. Trangt denne måneden. Hva er billig og godt? Anonymkode: 40f95...3ff hvorfor er det trang? bør gå helt fint, her er vi 5 stk og har bare 3000 til 20 juni, det er 0 stress Anonymkode: 0f448...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå