Gå til innhold

Kari har fått facebookkontoen sin begrenset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva er greia med å skrive i gåter?

Anonymkode: d2130...604

Det er da ikke gåter. Hun har laget et innlegg der hun viser at hun har fått sin fbkonto begrenset. Jeg vet ikke hva gåten er her?

Anonymkode: e04d5...fbe

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det er da ikke gåter. Hun har laget et innlegg der hun viser at hun har fått sin fbkonto begrenset. Jeg vet ikke hva gåten er her?

Gåten er at har man ikke fb så kommer man ikke inn på linken din, det kommer bare opp en logg in boks

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Gåten er at har man ikke fb så kommer man ikke inn på linken din, det kommer bare opp en logg in boks

I tillegg så er det en uting å logge til noe som ikke viser hva man linker til. Ikke alle kommer til å vite hvem du sikter til hi.

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

I tillegg så er det en uting å logge til noe som ikke viser hva man linker til. Ikke alle kommer til å vite hvem du sikter til hi.

De som har diskutert korona en stund har hørt navnet Kari før. De vet hvem det er.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

De som har diskutert korona en stund har hørt navnet Kari før. De vet hvem det er.

Det burde være et minstekrav å skrive forståelige innlegg, selv på koronaforumet.

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det burde være et minstekrav å skrive forståelige innlegg, selv på koronaforumet.

Det burde vært et minstekrav for IQ, selv på koronaforumet.

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Mange trykker ikke på linker de ikke vet hva er, heldigvis. Fint med en forklaring og en "ekte link" som viser hvilken side du faktisk linker til :)

Anonymkode: 909d9...f83

Forskningsrapport som bekrefter påstanden din? Trenger ikke forklaring, det er facebook, trenger du forklaring til hva det er så får du faktisk google.

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ikke enig med Kari jeg, men har vi ikke ytringsfrihet?

Anonymkode: d1aa4...9a3

Joda. Ytringsfrihet har vi. Det er fritt fram for å stille seg opp i sin egen hage eller på et fortau og rope ut meningene sine. Det man ikke har er en rett til å få publisere meningene sine i avisa eller på plattformer eller forum som eies av noen andre. 

Anonymkode: 50b51...ac0

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Forskningsrapport som bekrefter påstanden din? Trenger ikke forklaring, det er facebook, trenger du forklaring til hva det er så får du faktisk google.

Forskningsrapport, er du helt blåst? Jeg driter vel i om DU sier det er Facebook, folk er vel heldigvis såpass oppegående i dag at de ikke stoler på hvem som helst på nett. Med unntak vel og merke. Det står "vel fortjent" på linken din, ingen facebook- link annet enn at man evt må stole på det du sier. Og nei, det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 909d9...f83

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Forskningsrapport, er du helt blåst?

Nei, når du kommer med en bastant påstand så får du finne beviser for den. Da vil jeg se det forsket på og bekreftet gjennom kvalitativ forskning.

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Joda. Ytringsfrihet har vi. Det er fritt fram for å stille seg opp i sin egen hage eller på et fortau og rope ut meningene sine. Det man ikke har er en rett til å få publisere meningene sine i avisa eller på plattformer eller forum som eies av noen andre. 

Det merket flere forskere også som ikke var enig i flertallet. 

Anonymkode: d1aa4...9a3

• 5 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 22.5.2022 den 15.51):

Hah, det er det dummeste jeg har hørt😂 selfølgelig har man lov å bruke ytringsfriheten hvor enn man publisere så lenge det ikke er nakenhet og vold

Anonymkode: 63789...cf6

Anonym bruker skrev (På 22.6.2022 den 21.24):

Hah, det er det dummeste jeg har hørt😂 selfølgelig har man lov å bruke ytringsfriheten hvor enn man publisere så lenge det ikke er nakenhet og vold

Anonymkode: 63789...cf6

Selvfølgelig kan man forsøke å publisere hva man vil på en hvilken som helst plattform, men de som eier plattformen har rett til å vurdere hva de vil skal bli stående/ hva de vil trykke. 

Anonymkode: ac5ed...e5c

• Opprett ny...