Gå til innhold

Flere som har sex med andre en mannen her?😉

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Ja, i eventyrland kan alt gå an. Sjelden en ser så tydelige trollespor i et innlegg.

Anonymkode: 9e1ee...019

Haha.. dere har kansje noen kjedelige liv da om dere tror dette er eventyr🤣 jaja.. kos dere i A4 livet deres😉 så koser jeg meg i mitt ekte eventyrliv😉

Hi

Anonymkode: 8f766...40d

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Madrassen er bra ny🙂 mener han sa den ble kjøpt til en seng i campingvogna som står i garasjen, da tar han vel bare den madrassa utfra campingvogna og legger den baki sin bil før han kjører og møter meg ( eller andre) 

Hi

Altså.......jeg vet ikke helt hva jeg skal si..........hva er forskjellen??

Anonymkode: 38cbf...c3f

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Haha.. dere har kansje noen kjedelige liv da om dere tror dette er eventyr🤣 jaja.. kos dere i A4 livet deres😉 så koser jeg meg i mitt ekte eventyrliv😉

Hi

Skikkelig eventyr med en hvit prins som har madrassen sin i orden baki varebilen sin 😄 😄 Æ daue  😄 😄 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Skikkelig eventyr med en hvit prins som har madrassen sin i orden baki varebilen sin 😄 😄 Æ daue  😄 😄 

Hehe🤣 jaja.. men han skal ikke fri til meg heller da😝 så det driter jeg i. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hehe🤣 jaja.. men han skal ikke fri til meg heller da😝 så det driter jeg i. 

Hi

Det er bra 😄 

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har en mann som tilfredstiller meg så godt at jeg overhodet ikke har behov for andre. Ingen er så god som ham og han er mitt ALT 🤩 

For noen år siden da jeg var nyseparert derimot, da vekslet jeg mellom flere 😬 Men det var bare en fase 😅

Anonymkode: e2a47...25f

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg trenger ikke røde roser, glatte hvite silkelaken, kyss klapp og klem for å knulle😜 jeg har knullet på veldig mange andre plasser enn på ei  madrass baki en varebil, og eg digga det, det er jo bare sex, deilig rå sex. 

Om han knuller andre på den madrassa har jeg ingenting med🤷‍♀️ han kan knulle den han vil for min del. Jeg bruker bare og ta med meg teppet mitt jeg🙂 

Hi

Classy…

Anonymkode: b368a...63d

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hi

Du lever ikke noe mindre A4-liv av å bli rundpult på en skitten madrass bak i en varebil som ei i rekka altså… de fleste damer har en smule annerledes standard for sitt «eventyrliv» enn det… 😂

Det er heller ingen likhetstegn mellom «setter høyere standard for sexlivet mitt enn å bli pult på en skitten madrass bak i en varebil» og «kjedelig A4-sexliv». Du virker nærmest litt stolt av denne seksuelle aktiviteten din, men å bli pult av flere menn er jo ingen bragd. Det sier heller ingenting om den seksuelle kvaliteten, selv om du synes å mene det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Du lever ikke noe mindre A4-liv av å bli rundpult på en skitten madrass bak i en varebil som ei i rekka altså… de fleste damer har en smule annerledes standard for sitt «eventyrliv» enn det… 😂

Det er heller ingen likhetstegn mellom «setter høyere standard for sexlivet mitt enn å bli pult på en skitten madrass bak i en varebil» og «kjedelig A4-sexliv». Du virker nærmest litt stolt av denne seksuelle aktiviteten din, men å bli pult av flere menn er jo ingen bragd. Det sier heller ingenting om den seksuelle kvaliteten, selv om du synes å mene det.

Nei er ikke stolt akkurat, bare lurte på om det var andre som hadde det slik jeg😊 men det var visst ikke så mange so gjorde det🙂 og det er helt ok for meg det altså. Alle liker jo sex på forsjellige måter uansett, dei mannfolka jeg har hatt sex med liker ivertfall att jeg ikke er som andre damer🙈 der enn må nærmest lokke, lure og smiske for å få seg noe. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Nei er ikke stolt akkurat, bare lurte på om det var andre som hadde det slik jeg😊 men det var visst ikke så mange so gjorde det🙂 og det er helt ok for meg det altså. Alle liker jo sex på forsjellige måter uansett, dei mannfolka jeg har hatt sex med liker ivertfall att jeg ikke er som andre damer🙈 der enn må nærmest lokke, lure og smiske for å få seg noe. 

Hi

De liker at du er lett å få til sengs? Er det noe å være stolt av.

Anonymkode: f7092...dcc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hi

Ja, jeg skjønner jo godt at mannfolka synes det er enkelt og greit med ei som tar til takke med en kjapp en baki en bil.

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Ja, jeg skjønner jo godt at mannfolka synes det er enkelt og greit med ei som tar til takke med en kjapp en baki en bil.

Ja jeg også liker de kjapt og enkelt😃 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

De liker at du er lett å få til sengs? Er det noe å være stolt av.

Anonymkode: f7092...dcc

Hvem har sagt jeg er stolt av det da? Hvorfor skal det heller være vansklig og få noen til senga da? 🤔 

Sjønner ikke. Har man lyst har man lov. Jeg driter i hva andre mener😉 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hvem har sagt jeg er stolt av det da? Hvorfor skal det heller være vansklig og få noen til senga da? 🤔 

Sjønner ikke. Har man lyst har man lov. Jeg driter i hva andre mener😉 

Hi

Kvinner er vel ikke generelt vanskelige å få til sengs, gitt at de skal til sengs med en mann de faktisk har lyst på. Å ha en penis og en madrass baki bilen kvalifiserer ikke nødvendigvis til at en dame synes du er sexy.

Og selvfølgelig har man lov hvis man har lyst, ingen har sagt noe annet 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Sant det. Noen mennesker er så pass skadd i sjelen at de aldri klarer å knytte noen følelsesmessige bånd til en partner.

Anonymkode: 77eb6...73a

Når du skriver slik til andre, så lurer jeg oppriktig på om du er særlig uskadd selv. 

Anonymkode: 9051a...232

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Du. Du prøver å latterliggjøre det å være tilstede under sex ved å hevde at du ikke er det, din fitte har sex helt på egen hånd mens du ikke er tilstedeværende. Slik prøver du å gjøre narr av det å ha følelser involvert i sexen.

Du har forklart at din fitte har sex uten at du er tilstedeværende. Kjekt for deg.

Ha en fin dag!

Anonymkode: 77eb6...73a

Vås. Jeg har sagt at det ikke nødvendigvis er sjelen som har sexen. Sex er kroppslig nytelse.
Men det ble visst for vanskelig å fatte, og for vanskelig å ta til seg uten å måtte finne på litt moralistisk forargelse og skjellsord på toppen, i tillegg til å forvrenge andres påstander til det ugjenkjennelige. 

Det må være vondt å være så full av frykt.

Anonymkode: 208ae...274

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...