Gå til innhold

Flere som har sex med andre en mannen her?😉

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Sitter sjelen din i vagina, altså?

Da er du nok innehaver av en enda sjeldnere skade.

Anonymkode: 208ae...274

Sjel er en forenkling av den personen du er. På gresk heter det noe så sjokkerende som psyke. Det er der vi har fått ordet psykologi (læren om psyken, sjelen) fra. En som er psykopat er en som er syk i sjelen (psyko pathos). Sjel er en beskrivelse av individet inne i hodet ditt.

Flott for deg at du kan ha sex uten å være mentalt til stede. Ønsker deg all lykke til videre med det. Ha en riktig fin dag!

Anonymkode: 77eb6...73a

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Sjel er en forenkling av den personen du er. På gresk heter det noe så sjokkerende som psyke. Det er der vi har fått ordet psykologi (læren om psyken, sjelen) fra. En som er psykopat er en som er syk i sjelen (psyko pathos). Sjel er en beskrivelse av individet inne i hodet ditt.

Flott for deg at du kan ha sex uten å være mentalt til stede. Ønsker deg all lykke til videre med det. Ha en riktig fin dag!

Jeg snakker gresk.

Og mentalt til stede er jeg i alt jeg gjør. Det betyr ikke at jeg er forelska bare fordi jeg har sex. Det er faktisk to ulike ting.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg snakker gresk.

Og mentalt til stede er jeg i alt jeg gjør. Det betyr ikke at jeg er forelska bare fordi jeg har sex. Det er faktisk to ulike ting.

Nei, du er ikke mye mentalt til stede når du forsøker å latterliggjøre bruken av "sjel" som individets personlighet, når du vet det heter "psyke" på gresk. Hvem har nevnt noe om forelskelse?! Utenom du. Ingen!

Det ble nevnt at sex er noe intimt så det er fare for å få følelser for den en ligger med. Du har hele tiden forsøkt å hevde at du slettes ikke har noen følelser når du har sex. Greit nok. Fint for deg!

Ha en riktig god dag.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, du er ikke mye mentalt til stede når du forsøker å latterliggjøre bruken av "sjel" som individets personlighet, når du vet det heter "psyke" på gresk. Hvem har nevnt noe om forelskelse?! Utenom du. Ingen!

Det ble nevnt at sex er noe intimt så det er fare for å få følelser for den en ligger med. Du har hele tiden forsøkt å hevde at du slettes ikke har noen følelser når du har sex. Greit nok. Fint for deg!

Ha en riktig god dag.

Helt ærlig: hvem er det som prøver å latterliggjøre hvem i tråden her? 

Du er visst livredd for at det skal finnes folk i verden som både er annerledes enn deg, og som i tillegg drister seg til å si at de likevel er helt normale. 

Jeg har ikke på noe tidspunkt «forsøkt å hevde at jeg slettes ikke har noen følelser når du har sex». Følelser kan jeg godt ha, hvis jeg tilfeldigvis har sex med den jeg elsker, liker eller er glad i. Men det er ikke synonymer. Sex er ikke det samme som følelser. Og det er det eneste jeg har «forsøkt å hevde». 

Hvis du skal gjengi andres utsagn, må du prøve å lese og forstå dem først. Ellers gjengir du dem feilaktig, og det er det samme som å lyve. Slutt med det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Helt ærlig: hvem er det som prøver å latterliggjøre hvem i tråden her? 

Du er visst livredd for at det skal finnes folk i verden som både er annerledes enn deg, og som i tillegg drister seg til å si at de likevel er helt normale. 

Jeg har ikke på noe tidspunkt «forsøkt å hevde at jeg slettes ikke har noen følelser når du har sex». Følelser kan jeg godt ha, hvis jeg tilfeldigvis har sex med den jeg elsker, liker eller er glad i. Men det er ikke synonymer. Sex er ikke det samme som følelser. Og det er det eneste jeg har «forsøkt å hevde». 

Hvis du skal gjengi andres utsagn, må du prøve å lese og forstå dem først. Ellers gjengir du dem feilaktig, og det er det samme som å lyve. Slutt med det.

Du. Du prøver å latterliggjøre det å være tilstede under sex ved å hevde at du ikke er det, din fitte har sex helt på egen hånd mens du ikke er tilstedeværende. Slik prøver du å gjøre narr av det å ha følelser involvert i sexen.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jaja, dersom jeg har sjelelig sex slipper jeg klamydia. Det er i alle fall sikkert, for verken sjelen, personligheten, id, ego eller superego kan pule. Det er det fitta som kan.

Du har forklart at din fitte har sex uten at du er tilstedeværende. Kjekt for deg.

Ha en fin dag!

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.5.2022 den 21.00):

Trenger jo ikke bruke så masse tid på å ha sex😝 en kjappis her og der er tipp topp😃 møter ofte de mennene i bil fks, varebil. Han ene har madrass baki varebilen😊 så møtest ute også. Da er jeg 5 min fra hjemmet og blir borte max 25 min😅 elsker kjappiser🤭 trenger ikke forspill, jeg er våt og klar til bruk til en hver tid😂 

Hi

Anonymkode: 8f766...40d

Madrass baki varebilen?? 😄 😄 Så utrolig romantisk og hygienisk. Skifter han laken på den mellom hver dame han bruker den på? 

Trolletråd. 

Anonymkode: 38cbf...c3f

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor være anstendig? Er jo ingen som får vite om det🤗 har du lyst har du lov😊 jeg kjenner att jeg ikkje bryr meg om det hadde komt ut att jeg har sex med andre. Om noen sier noe om det til meg så sier jeg bare att jeg har lov og att jeg har stort sex behov🤷‍♀️ thats it😊 

Hi

Har dere barn du og mannen? For da synes jeg nok det er på sin plass å bry seg om dette kom ut. 

Jeg tror for øvrig ikke du er 40, du skriver og opptrer som en tenåring. Jeg tror dette bare er tull. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har ikke mann. Men for å si det slik: den mannen jeg ligger med, har sex med andre enn kona...

Samme her... 

Anonymkode: 1bb2e...410

Skrevet

Nei, holder lenge med mannen😂 Nå er jeg slik skrudd sammen at sex og følelser henger ilag.

Klarer ikke at andre menn tar på meg.

Anonymkode: 7e022...351

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Madrass baki varebilen?? 😄 😄 Så utrolig romantisk og hygienisk. Skifter han laken på den mellom hver dame han bruker den på? 

Trolletråd. 

Jeg trenger ikke røde roser, glatte hvite silkelaken, kyss klapp og klem for å knulle😜 jeg har knullet på veldig mange andre plasser enn på ei  madrass baki en varebil, og eg digga det, det er jo bare sex, deilig rå sex. 

Om han knuller andre på den madrassa har jeg ingenting med🤷‍♀️ han kan knulle den han vil for min del. Jeg bruker bare og ta med meg teppet mitt jeg🙂 

Hi

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (1 time siden):

Har dere barn du og mannen? For da synes jeg nok det er på sin plass å bry seg om dette kom ut. 

Jeg tror for øvrig ikke du er 40, du skriver og opptrer som en tenåring. Jeg tror dette bare er tull. 

Ja vi har barn🙂 det kommer nokk aldri ut uansett. Så dette er ikke en problemstilling jeg er bekymret for😉 

Du får tro hva du vil, synst det er meget merkelig og tro att jeg ikke er en dame på 40 bare fordi jeg digger sex og har sex med andre enn mannen🤭 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Sex er jo intimt så du risikerer å få følelser mens du ligger rundt. 

Anonymkode: 7d893...e0b

Ja for noen er det nokk veldig intimt ja, det fårstår jeg. Men for meg er det ikke det, sex er sex for meg. Eneste følelsene jeg har for de 2 mennene er att jeg er glad i dem på en måte og bryr meg om dem. Følelsene mine for mannen er noe helt annet. Jeg går ikke ifra mannen min uansett. Alt vi har sammen og bygd opp gjennom årene🙂 det jeg og mannen har sammen får jeg ikke med noen andre! 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja vi har barn🙂 det kommer nokk aldri ut uansett. Så dette er ikke en problemstilling jeg er bekymret for😉 

Du får tro hva du vil, synst det er meget merkelig og tro att jeg ikke er en dame på 40 bare fordi jeg digger sex og har sex med andre enn mannen🤭 

Hi

Jeg tror absolutt at damer på 40 har sex med andre enn mannen sin altså. Men det er måten du skriver på som gjør meg skeptisk til hele innlegget. 

Og jo, dette kan veldig kjapt komme ut. Menn i 20 årene er ikke nødvendigvis de som holder sånt helt for seg selv.....Iallefall ikke om de har seg med "cougars". Fint for deg at du ikke er bekymret, men jeg tenker barna dine vil synes noe annet. Bare det at du ikke tenker lengre, forteller meg at du faktisk ikke er 40 år. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg trenger ikke røde roser, glatte hvite silkelaken, kyss klapp og klem for å knulle😜 jeg har knullet på veldig mange andre plasser enn på ei  madrass baki en varebil, og eg digga det, det er jo bare sex, deilig rå sex. 

Om han knuller andre på den madrassa har jeg ingenting med🤷‍♀️ han kan knulle den han vil for min del. Jeg bruker bare og ta med meg teppet mitt jeg🙂 

Hi

Men djiiizez......så ekkelt. 

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (40 minutter siden):

Jeg tror absolutt at damer på 40 har sex med andre enn mannen sin altså. Men det er måten du skriver på som gjør meg skeptisk til hele innlegget. 

Og jo, dette kan veldig kjapt komme ut. Menn i 20 årene er ikke nødvendigvis de som holder sånt helt for seg selv.....Iallefall ikke om de har seg med "cougars". Fint for deg at du ikke er bekymret, men jeg tenker barna dine vil synes noe annet. Bare det at du ikke tenker lengre, forteller meg at du faktisk ikke er 40 år. 

Han ene er ikke singel så han sier ikke noe. Han andre er singel men jeg vet han ikke sier noe. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Men djiiizez......så ekkelt. 

Hva er ekkelt? 🤷‍♀️ 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hva er ekkelt? 🤷‍♀️ 

Å ha sex på en utpult madrass i lasterommet på en varebil. Du er jo bare en i rekka HI. Tenk hvor mye gris den madrassen inneholder 😞

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Han ene er ikke singel så han sier ikke noe. Han andre er singel men jeg vet han ikke sier noe. 

Hi

Ok if you say so.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Å ha sex på en utpult madrass i lasterommet på en varebil. Du er jo bare en i rekka HI. Tenk hvor mye gris den madrassen inneholder 😞

Jeg lever i nuet, lar ikke vær og ha sex på den madrassa bare fordi han pulte Bodil på 53 for 2 dager siden🤭 eller Victoria på 20. Men dette er snakk om han som er i forhold, tviler på han knuller så mange, men jeg vet ikke😉 Dette er forøvrig en renslig mann😊 så vil ikke påstå det er ekkelt, jeg har uansett med meg ett teppe vi ligger på😉 

Hi

Skrevet

Jeg er gift med aseksuell mann. Han var ikke åpen om det da vi ble sammen, var labert sexliv helt fra starten men etter barna ble født har vi ikke hatt sex. Tok en stund før jeg skjønte hvorfor og tok det opp.

Han kan jo ikke noe for det men han skjønner at jeg ikke kan leve uten sex resten av livet, så da var det enten slå opp eller tilfredsstille med andre. Vi kom på en ordning der jeg har sex med andre menn. Ikke utro drittsekker, jeg er ikke interessert i ødelegger andre familier. Jeg og mannen har ikke åpent forhold heller, jeg forsøker å ikke involvere meg følelsesmessig med sexpartneren. Sympati er såklart viktig, men ikke sommerfugl i magen og forelskelse. Ikke alltid så lett det der.

Det er tungt for mannen, jeg har til tider dårlig samvittighet men jeg er ikke 40 en gang og 30-40 år til uten sex, kun masturbering med sexleketøy, nei, det klarer jeg ikke.

Anonymkode: e0cf0...602

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg lever i nuet, lar ikke vær og ha sex på den madrassa bare fordi han pulte Bodil på 53 for 2 dager siden🤭 eller Victoria på 20. Men dette er snakk om han som er i forhold, tviler på han knuller så mange, men jeg vet ikke😉 Dette er forøvrig en renslig mann😊 så vil ikke påstå det er ekkelt, jeg har uansett med meg ett teppe vi ligger på😉 

Hi

Han er i et forhold, og har en madrass i varerommet. Men du tviler på at han knuller så mange?  😄 Jo det tror jeg han gjør du!  Men så lenge du synes det er greit så er det jo ditt valg. Jeg hadde fått litt spader om elskeren min inviterte til rå sex på det slitte madrassen i varebilen sin. Men hver sin lyst. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.5.2022 den 20.36):

Alle har god tid i eventyrland.

Anonymkode: f7092...dcc

Ja, i eventyrland kan alt gå an. Sjelden en ser så tydelige trollespor i et innlegg.

Anonymkode: 9e1ee...019

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.5.2022 den 21.00):

Trenger jo ikke bruke så masse tid på å ha sex😝 en kjappis her og der er tipp topp😃 møter ofte de mennene i bil fks, varebil. Han ene har madrass baki varebilen😊 så møtest ute også. Da er jeg 5 min fra hjemmet og blir borte max 25 min😅 elsker kjappiser🤭 trenger ikke forspill, jeg er våt og klar til bruk til en hver tid😂 

Hi

Det høres ut som et mareritt for meg. Virkelig. Madrass i en varebil i nabolaget og utendørs. Ingen steder som ligger 5 min fra hjemmet mitt ville egnet seg med mindre jeg ville at naboer skulle oppdage oss. I tillegg bor jeg på et sted der det gjerne både blåser og regner. Når jeg er en frysepinn frister det sjelden å stå ute med rumpa bar.

Anonymkode: 901e0...b6f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det høres ut som et mareritt for meg. Virkelig. Madrass i en varebil i nabolaget og utendørs. Ingen steder som ligger 5 min fra hjemmet mitt ville egnet seg med mindre jeg ville at naboer skulle oppdage oss. I tillegg bor jeg på et sted der det gjerne både blåser og regner. Når jeg er en frysepinn frister det sjelden å stå ute med rumpa bar.

Anonymkode: 901e0...b6f

Utendørs er nå en ting, men madrass......æsj!

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Han er i et forhold, og har en madrass i varerommet. Men du tviler på at han knuller så mange?  😄 Jo det tror jeg han gjør du!  Men så lenge du synes det er greit så er det jo ditt valg. Jeg hadde fått litt spader om elskeren min inviterte til rå sex på det slitte madrassen i varebilen sin. Men hver sin lyst. 

Madrassen er bra ny🙂 mener han sa den ble kjøpt til en seng i campingvogna som står i garasjen, da tar han vel bare den madrassa utfra campingvogna og legger den baki sin bil før han kjører og møter meg ( eller andre) 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...