Gå til innhold

Flere som har sex med andre en mannen her?😉

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger med 2 menn utenom mannen😊 jeg får lov av mannen🙂 vi har ett godt og trygt forhold, og vi har barn sammen🙂 jeg har en vannvittig sexlyst og vil ha sex ofte, han er godt fornøyd med 4-5 ganger i uka, pluss noen avsugninger😋  så derfor får jeg ha sex med andre, det er 2 yngre menn i 20 årene🤗 vi er 40. 

Flere som har det slik? 

Er så mange som er i forhold der alt er helt tipp topp bortsett fra sexlivet. Så hvorfor ikke gjøre det slik som oss? 🙂 

Anonymkode: 8f766...40d

Skrevet

Jeg liker å ha sex med damer også, så jeg har ei jeg har sex med av og til utenom samboeren. 

Anonymkode: cc07e...228

Skrevet

Nei.. Har knapt nok sex med  mannen, så orker iallefall ikke å ha sex med flere 

Anonymkode: 056b8...ceb

Skrevet

Fordi vi er ulike. Jeg elsker sex, men er demiseksuell. Det vil si at jeg kun tenner om jeg også har følelser for personen.

Jeg og mannen har hatt problemer lenge og jeg endte med å ha et forhold til en annen da vi hadde en form for pause. Problemet med det er at følelser og sex er så sammenfiltret for min del at jeg var dypt forelsket og selv om vi prøver nå er mitt seksuelle fokus kun på den andre som jeg ikke klarer å glemme. 

Jeg skulle ønske jeg var annerledes skrudd sammen, men jeg dømmer ingen kun fordi de er ulik meg.

Anonymkode: 523a0...4b8

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Fordi vi er ulike. Jeg elsker sex, men er demiseksuell. Det vil si at jeg kun tenner om jeg også har følelser for personen.

Jeg og mannen har hatt problemer lenge og jeg endte med å ha et forhold til en annen da vi hadde en form for pause. Problemet med det er at følelser og sex er så sammenfiltret for min del at jeg var dypt forelsket og selv om vi prøver nå er mitt seksuelle fokus kun på den andre som jeg ikke klarer å glemme. 

Jeg skulle ønske jeg var annerledes skrudd sammen, men jeg dømmer ingen kun fordi de er ulik meg.

Selv om jeg lurer litt på hvordan du får tid HI😝

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Alle har god tid i eventyrland.

Anonymkode: f7092...dcc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg liker å ha sex med damer også, så jeg har ei jeg har sex med av og til utenom samboeren. 

Anonymkode: cc07e...228

Ja jeg også har ei dame jeg treffer, men det er max 1 gang i året da hun ikke bor her😉

Hi

Skrevet

Nei.. Har knapt nok sex med  mannen, så orker iallefall ikke å ha sex med flere 

Anonymkode: 056b8...ceb

Hvorfor ikke?🤔 er sundt og godt med sex🙂😉 

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Trenger jo ikke bruke så masse tid på å ha sex😝 en kjappis her og der er tipp topp😃 møter ofte de mennene i bil fks, varebil. Han ene har madrass baki varebilen😊 så møtest ute også. Da er jeg 5 min fra hjemmet og blir borte max 25 min😅 elsker kjappiser🤭 trenger ikke forspill, jeg er våt og klar til bruk til en hver tid😂 

Hi

Skrevet

Ja vi er forsjellige😉 for meg er sex bare sex med andre. Men med mannen er det noe annet med litt mer følelser og kyssing (kysser aldri andre) 🤗 

Hi

Skrevet

Nei, det kunne aldri falt meg inn, selv om min appetitt er større enn mannens. Jeg forbinder sex med følelser. Ville aldri risikert ekteskap og familielivet bare fordi jeg var kåt... men det er meg :)

Anonymkode: 7d893...e0b

Skrevet

Nei, jeg er demiseksuell jeg og så det går ikke. Nå er jeg skilt da, men da jeg var gift hadde jeg et forhold til en annen, som jeg virkelig var glad i. 
jeg kan ha sex på fylla med menn jeg har kjemi med i form av samtaler i forkant, om han er morsom og ålreit. Men aldri edru med noen jeg ikke har noen form for følelser for

Anonymkode: 8c1b4...65a

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å se for meg at det finnes damer på 40 som har det slik. For min del er de t mest praktiske begrensninger og anstendighetsgrunner som står i veien, jeg kunne absolutt ha hatt lyst!

Anonymkode: b0748...392

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, nedsettende kommentarer og brukerangrep.

Admin

Skrevet

Nei, det kunne aldri falt meg inn, selv om min appetitt er større enn mannens. Jeg forbinder sex med følelser. Ville aldri risikert ekteskap og familielivet bare fordi jeg var kåt... men det er meg :)

Jeg får jo lov av mannen😉 så jeg risikerer jo ingenting😊

Hi

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å se for meg at det finnes damer på 40 som har det slik. For min del er de t mest praktiske begrensninger og anstendighetsgrunner som står i veien, jeg kunne absolutt ha hatt lyst!

Anonymkode: b0748...392

Hvorfor være anstendig? Er jo ingen som får vite om det🤗 har du lyst har du lov😊 jeg kjenner att jeg ikkje bryr meg om det hadde komt ut att jeg har sex med andre. Om noen sier noe om det til meg så sier jeg bare att jeg har lov og att jeg har stort sex behov🤷‍♀️ thats it😊 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg får jo lov av mannen😉 så jeg risikerer jo ingenting😊

Hi

Sex er jo intimt så du risikerer å få følelser mens du ligger rundt. 

Skrevet

Har ikke mann. Men for å si det slik: den mannen jeg ligger med, har sex med andre enn kona...

Anonymkode: 208ae...274

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Sex er jo intimt så du risikerer å få følelser mens du ligger rundt. 

Sex er intimt for DEG. Ikke alle har det som deg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Sex er intimt for DEG. Ikke alle har det som deg.

Sant det. Noen mennesker er så pass skadd i sjelen at de aldri klarer å knytte noen følelsesmessige bånd til en partner.

Anonymkode: 77eb6...73a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Sant det. Noen mennesker er så pass skadd i sjelen at de aldri klarer å knytte noen følelsesmessige bånd til en partner.

Da er det heldig at det er kroppen folk bruker når de har sex, da. Og ikke sjelen. Så kan den få lov å stå uplettet og uskadd tilbake, selv etter 1000 sexpartnere.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da er det heldig at det er kroppen folk bruker når de har sex, da. Og ikke sjelen. Så kan den få lov å stå uplettet og uskadd tilbake, selv etter 1000 sexpartnere.

Sjelen er jo selve personligheten, hvem en er. Så du bruker sjelen, eller hva du vil kalle det. Ego, id, superego. Det hjelper ikke å leke med ord.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Sjelen er jo selve personligheten, hvem en er. Så du bruker sjelen, eller hva du vil kalle det. Ego, id, superego. Det hjelper ikke å leke med ord.

Jaja, dersom jeg har sjelelig sex slipper jeg klamydia. Det er i alle fall sikkert, for verken sjelen, personligheten, id, ego eller superego kan pule. Det er det fitta som kan.

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jaja, dersom jeg har sjelelig sex slipper jeg klamydia. Det er i alle fall sikkert, for verken sjelen, personligheten, id, ego eller superego kan pule. Det er det fitta som kan.

Du kan ikke pule, det er noe din fitte gjør uten deg? Takk, du understreket nettopp mitt poeng.

Skrevet

Du kan ikke pule, det er noe din fitte gjør uten deg? Takk, du understreket nettopp mitt poeng.

Sitter sjelen din i vagina, altså?

Da er du nok innehaver av en enda sjeldnere skade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...