Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Hei, jeg er samme person som skrev dette innlegget på mandag, men jeg fikk ikke noe svar der: Jeg er en 14 år gammel jente som er plaget av konstant snørrete nese. Det har vart i over 3 uker nå. Dette plager meg veldig, det er snakk om ekstremt mye snørr. Det begynte med at jeg ble kraftig forkjøla med både sår hals og en veldig snørrete nese. Jeg hostet og snørret sykt masse. Jeg lå og snøt meg på papir hele tiden. Etter noen dager ble formen bedre. Den såre halsen ble kurert, og jeg følte meg i fin form. Jeg kunne besøke venninner, drive med idrett og gjøre det jeg synes er gøy igjen. Men nesa er fortsatt ikke noe bedre. Jeg er fortsatt ekstremt snørrete! Like snørrete nå som da jeg var forkjøla. Jeg snyter meg helt sykt ofte, og uansett hvor mye jeg snyter meg så er jeg fortsatt like snørrete rett etterpå. Jeg snyter og snyter meg, men nesa mi fyller seg sykt fort opp med mye snørr helt umiddelbart. Jeg snyter meg nesten hvert eneste minutt, og hver gang kommer det massevis av gult og grønt, slimete snørr på papiret. Ofte må jeg bruke to eller flere papir under en snyterunde fordi jeg har så mye snørr i nesa at det ikke er plass til all snørret i et papir. Noen som vet hva årsaken til dette kan være? Hvis dere vet det, kan dere plis svare meg denne gang? Rett før jeg skrev det forrige innlegget mitt på mandag så tok jeg et nærbilde rett inn i nesa mi med mobilen min. Eller, jeg ba mamma om å gjøre det, hun holdt mobilen min mot undersiden av nesa mi og tok bildet mens jeg lente hodet mitt bakover. Bildet ble tatt med blits sånn at det ble mest mulig lys inni nesa mi. Så la jeg ut bildet sammen med innlegget. Jeg legger ut det bildet på nytt her i dette innlegget også, for kanskje, hvis det er noen leger som leser dette, kanskje dere kan se hva som feiler nesa mi når dere ser bildet? Hvis dere er erfarne leger, tror dere at dere kan finne årsaken til min sinnssykt snørrete nese når dere ser rett inn i nesa mi på det bildet og ser nøye på all huden og slimhinnene som er inni der? Hvorfor er jeg så sykt snørrete konstant? Hilsen en 14 år gammel jente. Anonymkode: f7cf7...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå