Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Jeg går på cipralex pga angst og depresjon. Det svinger veldig hvordan det går. Nå har jeg begynt i ny jobb å har da glemt å ta cipralex noen dager. Nå har jeg det virkelig ikke bra. Kan jeg ta cipralex nå selv om det står at den skal taes om morgenen? Noen som vet? Er det en grunn til at en skal ta den om morgenen? Anonymkode: 2f183...92a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg går på cipralex pga angst og depresjon. Det svinger veldig hvordan det går. Nå har jeg begynt i ny jobb å har da glemt å ta cipralex noen dager. Nå har jeg det virkelig ikke bra. Kan jeg ta cipralex nå selv om det står at den skal taes om morgenen? Noen som vet? Er det en grunn til at en skal ta den om morgenen? Anonymkode: 2f183...92a Ta den nå. Og ikke glem å ta den noe mer. Anonymkode: dde7e...391
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ta den nå. Og ikke glem å ta den noe mer. Anonymkode: dde7e...391 Nei vet det er viktig å ta hver dag,har fått selvmordstanker før når jeg har glemt å ta cipralex noen dager så jeg må bli flinkere til å ta den hver dag. Anonymkode: 2f183...92a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 Dett på daglig alarm på telefonen. Jeg har hatt det siden oppstart for 6 mnd siden og nå begynner det sitte av seg selv. Anonymkode: 2548e...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå