Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Eller si sorry dersom du gjør en feil eller si noe du ikke bør osv? Anonymkode: fe2c9...25f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Ja. Koster meg lite, med unntak av til mannen når jeg har pms. Men den kommer ca en uke senere 😂 Anonymkode: 38759...740
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 Ja! Det er jeg veldig bevisst på å si hvis jeg har gjort noe galt. Anonymkode: baa06...bca
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 Ja, jeg beklager ofte at folk føler jeg har noe å beklage. Anonymkode: 61d6c...16a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #5 Skrevet 20. mai 2022 Om jeg får berettiget kritikk så har jeg ingen problemer med å hverken ta den til meg eller beklage. Anonymkode: 007e6...e7b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #6 Skrevet 20. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Om jeg får berettiget kritikk så har jeg ingen problemer med å hverken ta den til meg eller beklage. Anonymkode: 007e6...e7b Jeg tror dette ble feil :-) jeg mente kritikk jeg forstår. Da beklager jeg. Anonymkode: 007e6...e7b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #7 Skrevet 20. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror dette ble feil 🙂 jeg mente kritikk jeg forstår. Da beklager jeg. Anonymkode: 007e6...e7b 😅 Anonymkode: 38759...740
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #8 Skrevet 20. mai 2022 Gjør jeg feil, så beklager jeg så klart. Sier aldri «Sorry». Synes det virker mindre ærlig av en grunn Anonymkode: 1258a...a5a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #9 Skrevet 20. mai 2022 Ingen problemer med å beklage, komme med unnskyldning osv om jeg vet jeg har tatt feil, sagt noe dumt etc. Jeg var fryktelig dårlig på det i barneårene og opp til tidlig 20-årene, da. Sånn til det ekstreme! Var livredd for at folk ikke skulle like meg, så i stedet for å innrømme feil la jeg på den ene løgnen etter den andre om hvorfor jeg hadde sagt/gjort som jeg gjorde eller regelrett nektet for at det hadde skjedd. Sånn deilig uspeselig person 🙈 Anonymkode: db4bc...169
Elizabeth Skrevet 20. mai 2022 #10 Skrevet 20. mai 2022 Ja, det er jeg. Har også null problemer med å innrømme feil. Alle gjør feil av og til.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #11 Skrevet 20. mai 2022 Ja, jeg mener jeg er god til det. Unntaket mitt er kanskje overfor én person. Men det er en person som har en trøblete fortid som gir seg noen nesten bisarre utslag til tider og derfor tror ting er sagt eller gjort eller ikke sagt/gjort, eller at den er blitt kritisert for noe (gjerne når den faktisk har gjort det motsatte, skrytt av personen der den selv eller andre kritiserer den). I perioder veldig vanskelig å forholde seg til, og det har nok gjort noe med meg også, mye annet der som aldri har vært bra. Den personen kan jeg ha problemer med å beklage meg til. Gjør det når det er grunn til det, men personen mener selvfølgelig at jeg aldri unnskylder noenting. Men generelt sett og til andre, der er jeg ganske god på å beklage og innrømme feil. Anonymkode: f6c1e...3cb
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #12 Skrevet 20. mai 2022 Jeg verken "beklager" eller sier "sorry". Jeg ber om unnskyldning hvis det skulle være behov for det eller hvis det er jeg selv som har rota det til for andre. Anonymkode: c5581...abe
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #13 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Gjør jeg feil, så beklager jeg så klart. Sier aldri «Sorry». Synes det virker mindre ærlig av en grunn Anonymkode: 1258a...a5a Jeg bruker Sorry hvis det er bagatell/liten feil som ikke får noe konsekvens annet enn at jeg må rette det eller fikse noe, så er det helt greit igjen. Unnskyld føles litt stort for småting. Sier selvfølgelig unnskyld hvis det er noe av betydning. Jobbet med en kollega som «misbrukte» unnskyld. Unnskyld hvis du opplevde, politikermetoden. Det var irriterende altså 😅 heldigvis en eks-kollega. Anonymkode: 38759...740
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2022 #14 Skrevet 21. mai 2022 Jepp. Jeg benytter meg kynisk av det. Å legge seg flat raskt, si unnskyld gjør at jeg er lett å like. Hadde en sjef en gang som sa, det beste med å være sjefen din er din evne til å innse og innrømme at du har gjort feil. Faglig eller kollegialt. Jobbet et sted med mye kvinner og konflikter. (I ettertid med mer erfaring og visdom ser jeg at stedet hadde høyt konfliktnivå og mange kollegaer med sinne). Min første jobb og fy søren jeg lærte mye om arbeidslivet der. Ikke slik at jeg tok på meg skyld for andre men jeg lærte meg at er det konflikt, ta tak i det og rydd opp. Er det bare en beklagelse som skal til for å rydde så koster det lite. Endel beklagelser er en falsk beklagelse men jeg har skjønt at i et arbeidsmiljø får man bare la dritten flyte. Aldri jobbet et slik sted igjen da. Jeg er heller ikke en person som ofte må beklage, men jeg er observant og tar tak før det bygger seg opp. Sikkert derfor jeg ofte blir den folk snur seg til om det er noe. Anonymkode: d2f96...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå