Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Litt inspirert av hun som blir helt knust yver gang folk ikke svarer henne. For meg er Snap noe man primært bruker til å sende og motta hverdagsglimt. Dette er ting jeg ytterst sjeldent svarer på, og mottar også ytterst sjeldent svar på det jeg sender, for det er jo liksom greien med Snap synes jeg. Man deler ting uten å forvente noe tilbake. Det hender jo av og til hvis det er noe helt spesielt, men det kan gå måneder i mellom. Hva med dere? Anonymkode: 3ba15...53e
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 Svarer ikke bestandig nei. Har jeg god tid så kan jeg svare med 😉 eller noe sånt Anonymkode: aed02...67d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 Bruker snap til å chatte med venner. Anonymkode: 16650...7bc
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 Det varierer. Noen ganger chatter vi frem og tilbake, noen ganger svarer jeg med et nytt bilde, men som regel så svarer jeg ikke. Anonymkode: f0d2b...2d8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #5 Skrevet 20. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Bruker snap til å chatte med venner. Anonymkode: 16650...7bc Jo, det kan jeg også gjøre, men da er det jo en samtale der og da, ikke at jeg har sendt et bilde til noen og forventer en respons. HI Anonymkode: 3ba15...53e
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #6 Skrevet 20. mai 2022 Begge deler. Noen ganger bare ser jeg på et bilde uten å svare, og noen ganger sender jeg et svar Folk bruker det litt forskjellig også. Jeg og søsteren min er ganske like i bruken, forventer ikke svar av henne. Men har en venninne som alltid svarer når jeg sender så jeg tenker jo at hun nok forventer svar så jeg prøver svare henne, om ikke annet med en emoji e.l så hun får en bekreftelse på at jeg har sett det hun sendte. Anonymkode: 18895...773
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #8 Skrevet 20. mai 2022 Svært sjelden. Men bruker ikke snap så mye da. Og ofte er jo det som sendes ting som ikke trenger kommentar. Jeg kommuniserer svært sjelden med venner på SoMe. Skal vi prate er det telefon eller Mail. Anonymkode: a1e54...b20
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. mai 2022 #9 Skrevet 20. mai 2022 Svarer stort sett på tekst. Har noen som sender laaaaaaange filmer av ungene nesten daglig. Da svarer jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #10 Skrevet 20. mai 2022 ikke alltid nei. kan svare om jeg har tid og husker det... hun som sender bikkjebildet hver dag får svar om det passer å t et bilde av noe jeg gjør i det øyeblikket... men jeg sender ikke svar i etterkant om det ikke passet da... solnedgangsbilder likeså... spørsmål prøver jeg å besvare. men de fleste som kjenner meg vet at det er bedre steder å kontakt meg enn på snap... Anonymkode: d1d5c...92c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #11 Skrevet 20. mai 2022 Varierer. Svarer om det er noko å svare på, og forventer ikkje svar av andre heller, dersom det ikkje er noko å kommentere eller svare på. Men folk som aldri gidder å sende meg snap på eige initiativ, sluttar eg å sende til også. Anonymkode: 23a1e...87a
Himmel og hav Skrevet 20. mai 2022 #12 Skrevet 20. mai 2022 Litt ettersom. Hun som sender "god morgen" hver dag med bilde av et eller annet svarer jeg en gang i blant. Andre kommenterer jeg kanskje eller svarer med et bilde av det jeg driver med. Jeg forventer sjelden svar på snap, for der sender jeg stort sett bare ut noe jeg vil vise fram, et øyeblikksbilde eller noe jeg synes er morsomt. Svar er bonus. Om jeg vil ha en samtale med noen bruker jeg helst en annen plattform.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #13 Skrevet 20. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Litt inspirert av hun som blir helt knust yver gang folk ikke svarer henne. For meg er Snap noe man primært bruker til å sende og motta hverdagsglimt. Dette er ting jeg ytterst sjeldent svarer på, og mottar også ytterst sjeldent svar på det jeg sender, for det er jo liksom greien med Snap synes jeg. Man deler ting uten å forvente noe tilbake. Det hender jo av og til hvis det er noe helt spesielt, men det kan gå måneder i mellom. Hva med dere? Anonymkode: 3ba15...53e Hvis det er meg du sikter til så blir jeg ikke knust. Men blir trist når jeg blir faset ut ! Eneste plass vi hadde kontakt Anonymkode: dfc13...a25
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #14 Skrevet 20. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Litt inspirert av hun som blir helt knust yver gang folk ikke svarer henne. For meg er Snap noe man primært bruker til å sende og motta hverdagsglimt. Dette er ting jeg ytterst sjeldent svarer på, og mottar også ytterst sjeldent svar på det jeg sender, for det er jo liksom greien med Snap synes jeg. Man deler ting uten å forvente noe tilbake. Det hender jo av og til hvis det er noe helt spesielt, men det kan gå måneder i mellom. Hva med dere? Anonymkode: 3ba15...53e helt knust? Det er vanlig å svare folk på meldinger altså. Synes ikke du det hadde vært stusselig å aldri fått svar på meldinger du sender? Eller er det noe du er vant til? Anonymkode: d8c39...138
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #15 Skrevet 20. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): helt knust? Det er vanlig å svare folk på meldinger altså. Synes ikke du det hadde vært stusselig å aldri fått svar på meldinger du sender? Eller er det noe du er vant til? Anonymkode: d8c39...138 Jeg snakker om Snap, ikke meldinger. Og ja, i min omgangskrets er det vanlig å ikke svare på slikt med mindre noen tar kontakt i chatten med konkrete spørsmål. HI Anonymkode: 3ba15...53e
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #16 Skrevet 20. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg snakker om Snap, ikke meldinger. Og ja, i min omgangskrets er det vanlig å ikke svare på slikt med mindre noen tar kontakt i chatten med konkrete spørsmål. HI Anonymkode: 3ba15...53e Ja du snakker om snap, men åpner hele innlegget ditt med å gjøre narr av en annen bruker herinne. Og hun mente meldinger. Det er derfor jeg skriver at det er veldig normalt å svare på meldinger. Jeg synes det er skikkelig ufint å henge ut andre folk på den måten du gjør 😞 Anonymkode: d8c39...138
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #17 Skrevet 20. mai 2022 Kommer an på. Hvis noen deler at de sitter klare for hjemmeeksamen svarer jeg gjerne «lykke til». Eller noen tar bilde av noe nytt i hagen, eller nyoppusset kjøkken si kommenterer jeg at det var fint. Er noen på ferie kan jeg gjerne skrive «kos dere masse» eller lignende. Men er det «bare» et glimt fra hverdagen, flere bilder av samme kjøkken eller samme ferie, svarer jeg som regel ikke. Anonymkode: 17533...56f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #20 Skrevet 20. mai 2022 Snap forsvant litt fra bevisstheten min 😂 Jeg svarer en sjelden gang, men de god morgen jeg får fra tante hver eneste dag, er det nok dårlig respons på. Er jeg i ekstra raust humør, kan jeg finne på å sende en kaffekopp tilbake på søndag liksom. Nå er jeg veeeeeldig dårlig på å sende snap selv. Det er ikke så mye spennende å dele fra denne kanten om dagen. Anonymkode: 9fc4e...5a1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #21 Skrevet 20. mai 2022 Forventerr kun svar om jeg stiller ett spørsmål. Jeg har egentlig bare snapp pga ungene, da kan jeg se at de har åpnet. De er elendige til å svare innimellom, så om jeg vet de har sett den så vet jeg at beskjeden hvertfall har blitt sett. Legger ingen til på snapp heller, jeg orker ikke ørten snapper om ting jeg ikke har behov for å se på. Har noen kontakter der, men de vet jeg ikke er aktiv der. En kompis jeg sender ørten snapper med innimellom, det er bare kjas og fjas, så om svaret kommerr på sekundet eller dagen etter bryr ingen seg om. Trengr ikke komme ett svar heller om vi har spurt om noe. Anonymkode: f0221...515
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2022 #22 Skrevet 20. mai 2022 Nei, som regel ikke og det kan ta dager før jeg åpner en melding. Anonymkode: f07f2...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå