Gå til innhold

Hvorfor svarer ikke folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde vi var venner men ingen respons og da tviler jeg litt. Sendte hilsen på 17. Mai, litt bilder og ord + spm. Ingen svar. Også uka før der. Ingen svar. Vet aktiv på andre medier. Skjønner ikke. 

Anonymkode: 0b628...9fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender noen en melding / liten hilsen i et eller annet medie til meg på en vanlig onsdag sånn utenom middagstid, er det ganske stor sjans for at jeg svarer. Men får jeg en melding på julaften eller 17. mai eller andre lignende dager, er det stor sans for at jeg ikke svarer. De dagene har jeg mer enn nok annet å gjøre enn å lese og svare på meldinger. Og innen jeg har tid, har jeg sikkert glemt hele meldingen. 

Anonymkode: c478f...e1f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Trodde vi var venner men ingen respons og da tviler jeg litt. Sendte hilsen på 17. Mai, litt bilder og ord + spm. Ingen svar. Også uka før der. Ingen svar. Vet aktiv på andre medier. Skjønner ikke. 

Svar på spørsmålet: vet ikke, er ikke synsk, kanksje de tenkte de skulle svare senere og glemte dte ut... hva med å spørre dem? tror ingen her vet svaret på det? ofte jeg glemmer å svare...

Anonymkode: 7dfea...a08

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Svar på spørsmålet: vet ikke, er ikke synsk, kanksje de tenkte de skulle svare senere og glemte dte ut... hva med å spørre dem? tror ingen her vet svaret på det? ofte jeg glemmer å svare...

Glemme flere ganger? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Aner ikke, dette skjer aldri med meg, jeg er nemlig en person som har venner som liker meg og som svarer. Hvorfor dine ikke gjør det må du vel finne i deg selv.

Anonymkode: de0e5...dda

Ok. Hvorfor lar du være å svare da om du gjør det. 

Skrevet

Jeg svarer da aldri på snap? Det er små glimt fra andres dag, jeg har ikke noe å kommentere på det. 

Spørsmål tar vi på messenger. 

Anonymkode: d754e...6e3

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg svarer da aldri på snap? Det er små glimt fra andres dag, jeg har ikke noe å kommentere på det. 

Spørsmål tar vi på messenger. 

Har ikke nevnt snap. Sendte mld, mail og messenger. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er jo en travel dag går folk. Jeg kunne fint ha glemt å svare en venninne på slike, så fremt det ikke var direkte spørsmål som påvirker planene for dagen. Altså vi hadde en avtale, hvor møtes osv. Mail hadde jeg ikke kommer på å sjekke, det er ikke normalt i min vennekrets å sende til hverandre. Med unntak av hvis man skal dele bilder av turer sammen osv og det er av en viss GB størrelse, at det må sendes på mail. Messenger har jeg ikke engang varsel på, men går inn å sjekker ved tid og anledning. 

Er dere gode venner, så er det jo bare å ta kontakt igjen. Spørre hvordan de hadde det på 17. mai osv.

Anonymkode: df304...9c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Melding, mail OG messenger til en og samme person??

Du virker meget innpåsliten og needy!

Ikke vær så desperat, så kanskje du greier å beholde venner. 

Anonymkode: 07f34...da7

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Glemme flere ganger? 

å ja da. ikke uvanlig. eller jeg kan tro at jeg har svart og så blir meldingen liggende i utboksen. Jeg fikk svar fra svigermor i dag, på noe jeg sendte 17. mai...

Skrevet

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt, spekulasjoner og avsporinger.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Melding, mail OG messenger til en og samme person??

Du virker meget innpåsliten og needy!

Ikke vær så desperat, så kanskje du greier å beholde venner. 

Hvorfor? Skrev bare hyggelig. Ikke mas. 

Skrevet

Jeg er enig med deg, jeg synes også godt folk kan svare. Tenker folk herinne at det er helt normalt og ok å aldri få svar på meldinger de sender?? Da har de merkelige venner 😄 

Anonymkode: e45d4...1c6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig med deg, jeg synes også godt folk kan svare. Tenker folk herinne at det er helt normalt og ok å aldri få svar på meldinger de sender?? Da har de merkelige venner 😄 

Anonymkode: e45d4...1c6

På 17.mai svarer jeg sjeldent på slike type meldinger fordi dagen er hektisk og jeg legger bort mobilen i stor grad, men jeg er enig i at det ellers er vanlig å svare på meldinger.

Anonymkode: 4dfcf...310

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

På 17.mai svarer jeg sjeldent på slike type meldinger fordi dagen er hektisk og jeg legger bort mobilen i stor grad, men jeg er enig i at det ellers er vanlig å svare på meldinger.

Anonymkode: 4dfcf...310

Jeg sendte mld sent (rundt 23)

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Sendte du Mail, sms og messenger til samme person på 17. mai? Hva var det som hastet sånn?

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Klokken 23:00 på 17.mai sov i alle fall jeg. Det tror jeg mange med meg gjorde.

Skrevet

Jeg har en bekjent, som er ensom og har ingen venner. Når han sender mld eller ringer, svarer jeg aldri nesten. Grunnen til det, er at hvis jeg gjør det, så blir jeg aldri kvitt ham. Det føles litt som om å gi han lillefingeren, og så tar han hele hånda, hvis du skjønner. 

Han blir for innpåsliten. Hadde det ikke vært for det, skulle jeg gjerne svart, men jeg orker ikke alt maset som kommer etterpå. 

Anonymkode: 0fb34...468

Skrevet

Hva tror du selv da? Hvis det er en god venn av deg så kjenner du vel vedkommende såpass godt at du kan tenke deg hvorfor du ikke får svar?  Er det et menneske som har en travel hverdag? Er det noen som du kan tenke deg prøver å unngå kontakt med deg? Er det er surrehue som glemmer å svare?

Anonymkode: 6ca00...7c1

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor? Skrev bare hyggelig. Ikke mas. 

Når du forventer svar så blir det jo nettopp mas! Du sender snap, mail og melding på messenger, det er jo i aller høyeste grad mas, når du forventer at folk skal ta seg tid til å svare! På 17. mai har da folk tusen andre ting å gjøre enn å sitte med nesa i telefonen. 

Anonymkode: f3d5f...f4a

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Når du forventer svar så blir det jo nettopp mas! Du sender snap, mail og melding på messenger, det er jo i aller høyeste grad mas, når du forventer at folk skal ta seg tid til å svare! På 17. mai har da folk tusen andre ting å gjøre enn å sitte med nesa i telefonen. 

Anonymkode: f3d5f...f4a

Hvis en av mine venninner hadde sendt meg både snap, mail og messenger-melding samme dag, og forventet svar på alt - og det til og med på 17. mai - da hadde jeg:

1. Lurt på om det hadde klikka for henne

eller'

2. Lurt på om hun kjente meg i det hele tatt siden hun forventet svar på alt dette denne dagen. Hun ville visst at jeg har andre ting å holde på med. Og det gjelder forsåvidt alle dager. 

Skrevet

Må ikke henge dere opp i datoen. Sier jeg sendte på ulike dager... Over uke mellomrom. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Må ikke henge dere opp i datoen. Sier jeg sendte på ulike dager... Over uke mellomrom. 

Da tror jeg du vet svaret selv, sant...? Hun svarer ikke, for hun vil ikke.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Da tror jeg du vet svaret selv, sant...? Hun svarer ikke, for hun vil ikke.

Skal ikke sende mer eller svare hvis jeg hører fra. Skal ikke gi lyd fra meg. Aldri mer. Kan tro jeg er død helst. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Skal ikke sende mer eller svare hvis jeg hører fra. Skal ikke gi lyd fra meg. Aldri mer. Kan tro jeg er død helst. 

Ja, lurt. Hun blir sikkert mer glad i deg når hun ser hvor flink du er til å være martyr. Gullstjerne i søndagsskoleboka di!

Du vet at det ikke er en kriminell handling å ikke ville være venn med noen, sant? Hun har rett til å velge selv hvem hun omgås.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...