Gå til innhold

Sommerhytta 2022

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er dine favoritter?

Mine er Sarah og Ibrahim. Liker stilen og personligheten deres 

Anonymkode: 3562e...2a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldan og Line (det er Line?)

Han har så mange rare påfunn, så blir det ekstra festlig med de tørre kommentarene han får tilbake av henne. 

Anonymkode: 5ebcf...668

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Eldan og Line (det er Line?)

Han har så mange rare påfunn, så blir det ekstra festlig med de tørre kommentarene han får tilbake av henne. 

De er nr 2 for meg 😉

Anonymkode: 3562e...2a8

Skrevet

Som par liker jeg Sara og ibrahim veldig godt. Det ser ut som at de har er superbra forhold! Jeg liker også stilen deres, men innestilen til Lina og Eldan er også flott. Daria og Marius er også superskjønne og jeg får mer og mer sans for dem også. Lise og Lars er liksom en helt annen klasse, både i stil og personlighet. Det blir pent det de gjør, og de er supersnåle, men litt for fargerike etter min smak.
Jeg tror at Lina og Eldan vinner, men det alle er dyktige og flinke.

Skrevet

Egentlig er Line og Eldan mine favoritter, for resultatet blir alltid så bra. Meeeen jeg irriterer meg på hvordan Lina er mot mannen sin. Hun hakker og håner og er ekkel til tider for så å reparere det med tøys. Hun dominerer og bestemmer alt og ingenting Eldan gjør eller foreslår tar hun imot. Eldan er en lun og rolig type og ikke minst tålmodig da, stakkars fyr 😛 

Nr to er Sara og Ibrahim. De er herlige personligheter og deres resultater blir også ofte veldig fint. 

Anonymkode: 5afa3...3fe

Skrevet

Sara og Ibrahim

Anonymkode: 55f9f...3bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Egentlig er Line og Eldan mine favoritter, for resultatet blir alltid så bra. Meeeen jeg irriterer meg på hvordan Lina er mot mannen sin. Hun hakker og håner og er ekkel til tider for så å reparere det med tøys. Hun dominerer og bestemmer alt og ingenting Eldan gjør eller foreslår tar hun imot. Eldan er en lun og rolig type og ikke minst tålmodig da, stakkars fyr 😛 

Nr to er Sara og Ibrahim. De er herlige personligheter og deres resultater blir også ofte veldig fint. 

Anonymkode: 5afa3...3fe

Akkurat det samme som vi har tenkt her i huset også.

Anonymkode: d7fbd...bd2

Skrevet

Stilen til Lina og Eldan er nok likest min, selv om jeg aldri ville hatt så mye sort ute. Det verandadekket synes jo alt på.... ;)

Men jeg liker personene Marius og Ibrahim best, de er herlige.

De to andre parene er også fine på sine måter da, jeg misliker ingen, men synes Line av og til har en litt vel ovenfra og ned holdning mot mannen sin.

Anonymkode: db036...c5a

Skrevet

Digger Lina og Eldan. Sara er så hodestups forelsket i mannen sin at det er nesten fascinerende, men føler ikke han har helt de samme følelsene. 
Lars og Lise surrer så mye at jeg får helt kløe. Og de tenker bare på pauser og kaffe😅

Anonymkode: 1189b...f1b

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Stilen til Lina og Eldan er nok likest min, selv om jeg aldri ville hatt så mye sort ute. Det verandadekket synes jo alt på.... ;)

Men jeg liker personene Marius og Ibrahim best, de er herlige.

De to andre parene er også fine på sine måter da, jeg misliker ingen, men synes Line av og til har en litt vel ovenfra og ned holdning mot mannen sin.

Sara og Ibrahim mente jeg selvfølgelig ;)

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Akkurat det samme som vi har tenkt her i huset også.

Anonymkode: d7fbd...bd2

På meg virker det som de har en felles forståelse på den humoren. Hender jo jeg også svarer sånn til mannen, han har jo tusen ideer av varierende kvalitet, det er jo bare tull når en svarer «på ingen måte». Den kommer jo etter alt fra gnom til huske i hagen 😅

For når hun prater om han, viser hun jo tydelig at hun egentlig er skikkelig imponert over hva han får til, selv om han hår helt rundt seg selv rett før Bjella ringer. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg heier på Sara og ibrahim, deres stil passer meg best, og så er de både dyktige og fine med hverandre. og så kjenner jeg meg igjen i Sara som blir gretten når det er varmt. 

Lina bare irriterer, mens de andre er søte, alle sammen. 

Men jeg reagerer på at de klager over varmen mens de er så godt kledd? Det var kun Daria av jentene som gikk i singlet, ellers var det langbukser og genser/bluse på alle de andre  

(Jeg ligger litt etter og har sett hele forrige uke i kveld)

Anonymkode: c76b9...44a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...