Gå til innhold

Når dere har sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar du på, holder og koser mye med penisen og pungen hans? Eller blir det mest penetrasjon? Hva er vanlig egentlig, hva liker gutta?

Anonymkode: f374e...81c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 3ad2b...777

Skrevet

det finnes sikkert bedre fora hvis man ønsker seg en runketråd

Anonymkode: 2bdc5...cb1

Skrevet

Svaret er at gutter/menn er like ulike som jenter/kvinner når det kommer til hva de liker og ikke liker.

Derfor er det aller viktigste også å snakke med den man ønsker å ha sex med, forsikre seg om at den andre ønsker å ha sex. Og så snakke sammen om hva man liker og ikke liker, hvilke grenser man har. Når man har sex kan man også snakke om slikt, samtidig som det er viktig at begge to er oppmerksomme på tegn fra den andre på hva den liker og ikke liker.

Anonymkode: 96b96...eb8

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: acb6e...2ea

Skrevet

Nei, jeg driver ikke så mye med den. Hjelper til å føre den inni meg og noen ganger tar jeg litt på den for at han skal bli hard, noe han som regel blir på 5 sekunder. Har prøvd å runke han litt, men det føles bare klønete og at han liksom vet best selv hvordan det skal gjøres. Men kanskje jeg burde ta på den mer....

Skrevet

Jeg gjør mye med den. Suger og runker lett mens han leker med pupper og mus (klitten egentlig da). Så puler vi litt og så leker vi mer. Plutselig ligger vi jo i en 69 også før vi puler litt til. Vi KOSER oss skikkelig 😛

Anonymkode: 1781a...f27

Skrevet

Ja, selvfølgelig! Vekker han ofte opp i helgene ved å suge ham. Kosesuger og klemmer lett på pungen. Begge elsker det. Av og til setter jeg meg bare oppå ham. 

Anonymkode: 10956...0ea

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg driver ikke så mye med den. Hjelper til å føre den inni meg og noen ganger tar jeg litt på den for at han skal bli hard, noe han som regel blir på 5 sekunder. Har prøvd å runke han litt, men det føles bare klønete og at han liksom vet best selv hvordan det skal gjøres. Men kanskje jeg burde ta på den mer....

Ja, det synes jeg. Suger du ham ikke? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ja, det synes jeg. Suger du ham ikke? 

Nei, jeg suger ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Nei, jeg suger ikke. 

Kan jeg spør hvorfor? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Kan jeg spør hvorfor? 

Er det så unormalt altså? Fordi jeg liker ikke å ha kjønnsorganer i munnen. Han slikker ikke meg heller hvis det har noe å si. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Er det så unormalt altså? Fordi jeg liker ikke å ha kjønnsorganer i munnen. Han slikker ikke meg heller hvis det har noe å si. 

Ok, da er dere jo like der da. Er helt utenkelig for meg å ikke suge, eller bli slikket. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Ok, da er dere jo like der da. Er helt utenkelig for meg å ikke suge, eller bli slikket. 

Ok, det er greit for meg men jeg er glad for å slippe det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...