Gå til innhold

Tiden etter man har kommet tilbake på jobb etter man var utbrent.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Tusen takk alle sammen.
Syns det er fryktelig trist at det er så mange som sliter med å komme seg igjen.
Syns det er trist å se at dette muligens kan vare veldig lenge enda.
På den andre siden er det også godt å vite at jeg ikke er alene om å ha det slik.

Sender dere alle en stor klem ❤️❤️

HI

Anonymkode: 5fad0...9b2

Det samme til deg. Og det er jo ikke håpløst, det hele - det tar bare tid. Endringer må du nok se for deg. Lykke til!

Anonymkode: 9e5c0...719

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har aldri nådd opp til min gamle kapasitet. 13 år siden. Jeg er sliten å kvelder og har lite overskudd. 

Anonymkode: 4e5cd...321

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Tusen takk alle sammen.
Syns det er fryktelig trist at det er så mange som sliter med å komme seg igjen.
Syns det er trist å se at dette muligens kan vare veldig lenge enda.
På den andre siden er det også godt å vite at jeg ikke er alene om å ha det slik.

Sender dere alle en stor klem ❤️❤️

HI

Anonymkode: 5fad0...9b2

Jeg håper du finner din måte å leve på fremover som gir deg glede og mestring 🙏🏻 

Tror vi av og til må innse at dette mantraet om at motgang gjør en sterkere bare er tull. Motgang kan endre prioriteringer til det bedre, lære oss å sette grenser og å disponere tiden vår mer nyttig. Men sterkere tror jeg ikke man blir, tvert i mot, tålegrensen blir gjerne lavere. Hvis en aksepterer å leve med det, kanskje man får bedre livskvalitet? Jobbe med å finne sin nye variant av meg fremfor å jobbe mot den varianten man var? 

Anonymkode: 3a4dd...6a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...