Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Ja, det er bra med handicapparkering og de bør respekteres, men er det nødvendig med så innmari mange? Ved idrettsanlegget/skolen her holder de på å bygge. Hele den vanlige parkeringen er riggområde. En liten parkeringsplass har plass til ca 35 biler, men den er forbeholdt ansatte så er det 14 handicapplasser og 4 plasser for andre. Det fungerer særdeles dårlig med masse unger som skal på trening og øving. Nå kom jeg akkurat derfra. Selv om vi sitter i bilen og venter på ungene får vi ikke bruke hverken handicapplasder eller ansatteplasser , selv om det er helt tomt der etter skoletid. Hva er poenget? Det er over 45 ledige parkeringsplasser og ingen steder det er lovlig å sitte i bilen og vente på ungene. Anonymkode: 8c458...5fc
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 Det lurer jeg på også. På parkeringsplassen der jeg jobber er det 16 H-plasser, 8 ladeplasser og ca. 80 vanlige. Ladeplassene er det gjerne et par ledige på. H-plassene er det gjerne 1-2 som er i bruk og de 80 plassene er ikke nok og folk må kjøre rundt i boligområdene på jakt etter plass. Om du kommer etter 8. 30, så er det smakkfullt. Anonymkode: 723f5...b49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå