Anonym bruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Hva har dere? Tapet eller plater? Eller noe annet? Anonymkode: 72b80...339
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Mikrosementplater. Ganske dyrt, kan ikke endre farge, men jeg liker det. Ganske vedlikeholdsfritt, og kan lett vaskes med mopp Anonymkode: 4445f...809
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 I stue og kjøkken har vi gips, sparklet og malt I gangen har vi den originale brede panelen, fra 70-tallet tror jeg. Brede bord med veldig liten skille mellom. Var mørkebrunt, har malt det lyst. På soverommet har vi plater, wall to paint, eller noe sånt heter de. Malt da naturlig nok. Anonymkode: bf24d...e8b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 Vi har gips i hele huset, bortsett fra på badene, og jeg hater det! De tåler ingenting, man kan ikke henge opp noe uten å enten sikre at det er bjelke bak eller sette inn digre, stygge skruer. Og skal man flytte et bilde eller hylle må man sørenmeg sparkle og male hele veggen. Anonymkode: 308a8...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå