Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #26 Skrevet 19. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Ikke så rent lite passiv-aggressiv er du. Anonymkode: d0dbd...88d Seriøst? Les over det du selv har skrevet. Kaste stein i glasshus osv. Anonymkode: 0db6c...700
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #27 Skrevet 19. mai 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Solfaktor 30 eller mer i en dagkrem er nok i tillegg til andre anbefalinger. Alle kremer jeg har sjekket er 30 eller mer. Igjen, hi spør om tips til ansiktskrem med faktor. At det i tillegg er flere ting man må gjøre iht kreftforeningens råd er ikke tema i denne tråden. Anonymkode: 0db6c...700 Poenget er følgende: En ansiktskrem med solfaktor holder ikke fordi man normalt sett ikke tar den med i vedla og smører seg inn flere ganger om dagen med den. Når solen er på sitt sterkeste må man smøre seg med solkrem flere ganger om dagen for å få nok beskyttelse til huden. Dermed må man fylle på med solkrem i løpet av dagen. Anonymkode: 011b6...963
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #28 Skrevet 19. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Poenget er følgende: En ansiktskrem med solfaktor holder ikke fordi man normalt sett ikke tar den med i vedla og smører seg inn flere ganger om dagen med den. Når solen er på sitt sterkeste må man smøre seg med solkrem flere ganger om dagen for å få nok beskyttelse til huden. Dermed må man fylle på med solkrem i løpet av dagen. Anonymkode: 011b6...963 Nope, filteret på solkrem i dagkrem og filter i ansiktssolkrem er 2 forskjellige Anonymkode: 7b7bd...78c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #29 Skrevet 19. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nope, filteret på solkrem i dagkrem og filter i ansiktssolkrem er 2 forskjellige Anonymkode: 7b7bd...78c Hvordan er dette et motargument til det jeg skrev, tenker du? Anonymkode: 011b6...963
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #30 Skrevet 19. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Poenget er følgende: En ansiktskrem med solfaktor holder ikke fordi man normalt sett ikke tar den med i vedla og smører seg inn flere ganger om dagen med den. Når solen er på sitt sterkeste må man smøre seg med solkrem flere ganger om dagen for å få nok beskyttelse til huden. Dermed må man fylle på med solkrem i løpet av dagen. Anonymkode: 011b6...963 Det er anbefalt å ikke oppholde seg ute når solen er på sitt sterkeste og beskytte seg med solhatt, caps, sitte i skyggen. Jeg orker ikke diskutere dette i det vide og brede. HI stilte et enkelt spørsmål. En ordinær krem med faktor og en krem som tåler vann. At det skal bli så mye diskusjon skjønner jeg ikke. En ansiktskrem med faktor er en fin base kombinert med øvrige forsiktighetsregler og en mer ordinær krem på toppen (som hun også spør om) når eksponering er uungåelig. Jeg svarte på spørsmålet om krem med faktor. Vi er alle enige om at solbeskyttelse er viktig. Anonymkode: 0db6c...700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå