Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her startet dagen rolig hjemme før vi gikk nedi sentrum kl.11.30. Spiste og så på livet. Kl.12.20 var det oppstilling til toget som skulle gå kl.12.30.Jeg er klassekontakt og var med gikk i toget. Deretter leker på skolen 13.30-14.30..Ble ikke mye skravling med folk siden mye av tiden får med til kø for å få mat og drikke,spise og så leker.. Gikk hjem kl.15.00 og gjorde klart til grilling for ett vennepar kom kl.16..Koselig ettermiddag her hjemme med dem 😊 Så en fin fin dag i strålende sol og varmt vær 😊

Tenkte at når minste er 10 år og farter rundt på skolen på egenhånd så har man tid til å skravle med folk,men alle erliksom opptatt med sitt 😅

Anonymkode: 8fe35...e42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en veldig fin 17.mai faktisk;noe som ikke er selvfølge ettersom jeg sliter en del med angst å har da isolert meg. Men idag har vi vært på

17.frokost foreldrene mine

sett sønnen min gå i 17.mai tog

Grillet med familien min,kjæresten min og eksen min som er far til barnet vårt. Litt kleint i begynnelsen men det gikk overraskende bra. Etterpå var vi på skolen der de har ulike aktiviteter. Så var vi hos farmoren min i familiebesøk. Er ekstremt sliten av å være så mye sosial,men det har vært veldig koselig :) En dag helt uten angst faktisk.

Anonymkode: ff442...763

Skrevet

Beste på lenge! Sov til jeg våknet av meg selv. Stekte surdeigsbrød som hadde kaldhevet i kjøleskapet og ble helt perfekt! Gikk en lang tur sammen med mannen og ene tenåringen, og hunden, i det nydelige været. Slappet av på terrassen i noen timer med en god bok. Fikk litt gjester og spiste god mat og hadde litt leker utenfor huset, og så ble det avslapping med film. Perfekt dag! Null stress og masse kos. Herregud så deilig det er å være over perioden der vi har ansvar for 17.mai på skolen 😁

Anonymkode: 5bd4c...a28

Skrevet

Fantastisk flott dag! Skikkelig tradisjonell med 17.maifrokost, bunader, gå med barnehagen i barnetog, arrangement etterpå der vi fikk pratet med mange kjente osv! Det beste var nok da nasjonalsangen ble spilt av korpset og alle stod i idrettshallen uten meter og munnbind. 

Anonymkode: 39d47...f31

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Beste på lenge! Sov til jeg våknet av meg selv. Stekte surdeigsbrød som hadde kaldhevet i kjøleskapet og ble helt perfekt! Gikk en lang tur sammen med mannen og ene tenåringen, og hunden, i det nydelige været. Slappet av på terrassen i noen timer med en god bok. Fikk litt gjester og spiste god mat og hadde litt leker utenfor huset, og så ble det avslapping med film. Perfekt dag! Null stress og masse kos. Herregud så deilig det er å være over perioden der vi har ansvar for 17.mai på skolen 😁

Som hvilken som helst fridag, altså.  Så deilig å slippe å feire nasjonaldagen?

Anonymkode: 1c9c6...f16

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Som hvilken som helst fridag, altså.  Så deilig å slippe å feire nasjonaldagen?

Nei, vi hadde da flagg i sekken på tur, og har vanligvis ikke gjester (og aldri leker) på en vanlig fridag. Den eneste forskjellen på min 17.mai i år og en del andres, er vel at jeg ikke så på tog og/eller var på en skole el. 

Skrevet

🇧🇻? Bouvet-øyene? (Det er det .bv står for, bouvet-øyene)

Anonymkode: 16e64...b9e

Skrevet

Sto opp kl 7:30 og gikk i dusjen. Lagde frokost og spiste med hele familien kl 8. Kledde på oss og dro til byen kl 9, var oppstilling 9:45. Toget var ferdig 11:30, men siden vi arrangerer 17.mai i år på skolen måtte vi ta ut yngste av toget kl 11 så vi rakk å kjøre til skolen. Dro dit og ordnet i stand, rakk å slappe av litt før toget der gikk kl 12:45. Så var det leker og is og pølser på skolen før vi måtte rigge alt ned igjen kl 16. Klokka 16:45 var det oppstilling for 2 av ungene til borgertog. Når det var ferdig klokken 18 kjørte vi hjem og stelte i stand grillmat til 15 stk jeg hadde invitert, for så å avslutte det hele med fyrverkeri :) :)

Jeg STORKOSER MEG på 17.mai, men innrømmer glatt at det er greit å være ferdig med å arrangere på skolen, og det faktum at det er fri dagen etter neste år :)

Anonymkode: 04645...469

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

🇧🇻? Bouvet-øyene? (Det er det .bv står for, bouvet-øyene)

Att det var?

Skrevet

Her begynte dagen med migrene :D Heldigvis rolig start på dagen, jentene gikk i tog, så dro vi til skolearrangementet klokka 14. Etter det var det elgstek med tilbehør til middag hjemme. Koselig og rolig, til tross for helseutfordringen.

Anonymkode: e1399...293

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Men hvorfor bringer du det inn i denne tråden? 

For å være vrang. Noen føler seg store, sterke, kule og morsomme når de er vrange og kverulerer.

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Men hvorfor bringer du det inn i denne tråden? 

image.thumb.png.5cbe2199853e3a1b063c8e58e8b7aa85.png

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

image.thumb.png.5cbe2199853e3a1b063c8e58e8b7aa85.png

I min overskrift er det et norsk flagg 🇳🇴som avslutning. 

Du har faktisk misforstått alt. Så ufattelig flaut for deg 😂og du som trodde du var lur, hihi. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

I min overskrift er det et norsk flagg 🇳🇴som avslutning. 

Du har faktisk misforstått alt. Så ufattelig flaut for deg 😂og du som trodde du var lur, hihi. 

Jeg er gjerne dum, men snill, fremfor arrogant og frekk. 😊 Men nå fikk jeg jo oppklart hvorfor det står bv i overskriften. Det var det jeg spurte om. Fordi jeg ikke skjønte det. Hvordan du får det å ikke skjønne noe til å være lur vet jeg ikke, men ha en fin dag likevel!

Skrevet

Slitsom dag. Opp 06.00, løp frem og tilbake under alt av arrangement, satt leg med beina høyt og fikk servert mat etter 10 timer med stress. DET var perfekt! 

Anonymkode: b8d70...8df

Skrevet
On 5/17/2022 at 10:29 PM, Anonym bruker said:

Her startet dagen rolig hjemme før vi gikk nedi sentrum kl.11.30. Spiste og så på livet. Kl.12.20 var det oppstilling til toget som skulle gå kl.12.30.Jeg er klassekontakt og var med gikk i toget. Deretter leker på skolen 13.30-14.30..Ble ikke mye skravling med folk siden mye av tiden får med til kø for å få mat og drikke,spise og så leker.. Gikk hjem kl.15.00 og gjorde klart til grilling for ett vennepar kom kl.16..Koselig ettermiddag her hjemme med dem 😊 Så en fin fin dag i strålende sol og varmt vær 😊

Tenkte at når minste er 10 år og farter rundt på skolen på egenhånd så har man tid til å skravle med folk,men alle erliksom opptatt med sitt 😅

Anonymkode: 8fe35...e42

veldig bra :D

Anonymkode: 04762...72e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...