Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Nå er ikke jeg noe fan av å kle på hunder annet enn ved praktiske behov, men utenom det så er det jo bare morsomt. Anonymkode: b649b...98e
Tante Hufsa Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 Skjønner ikke hva du mener?? Er generelt motstander av at dyr blir rekvisitter. He hunden på klær skal de være behagelige for hunden og funksjonelle. Kle på hunden for at de skal matche eier eller feire en begivenhet er for meg grunn til å ringe Mattilsynet.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 Så lenge det ikke er ubehagelig for hunden ser jeg ærlig talt ikke problemet. Min hund skal slippe sånt, men hun fikk en liten sløyfe på halsbåndet sitt i dag. Anonymkode: cb645...700
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 Jeg liker ikke hunder, men liker hunder i bunad 😆 Anonymkode: da88c...b34
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 Litt morsomt, men kun dersom hunden synes det er ok. Anonymkode: 27b3f...12a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #8 Skrevet 17. mai 2022 Harry vet jeg ikke, men forbanna idiotisk. Har ennå ikke sett det her jeg bor da. Anonymkode: a498d...dec
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #9 Skrevet 17. mai 2022 Har aldri sett en hund i bunad, er nok ikke mange som bruker mange tusen på å få sydd bunad til bikkja. Anonymkode: e48df...5e8
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #10 Skrevet 17. mai 2022 Blodharry. Latterlig. Pinlig. Og i en del tilfeller helt i grenseland for dyreplageri. Anonymkode: b447c...c38
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #11 Skrevet 17. mai 2022 Kommer helt an på hunden og bunaden. Synes i utgangspunktet hunder bare skal få være hunder. Kjente noen for en del år tilbake som hadde en hund som var veldig bevisst på hva den ville ha og ikke ha. En gang hadde de knyttet et tørkle rundt halsen på den, syntes den så kul ut, men hadde ikke tenkt å gjenta det. Hunden var imidlertid uenig, han ville ikke ut før han hadde funnet tørkleet og viste tydelig at han ville ha det på ut. Det var en veldig spesiell hund. Den hadde helt spesifikke preferanser på hvilke halsbånd og bånd den ville ha, og etterhvert så hadde den også noen tørklær å velge mellom. Eier hengte alt opp på kroker på veggen, og hunden plukket selv det den ville. Noen ganger det enkleste halsbåndet og båndet, andre ganger mer fancy bånd med tørkle og helt annet bånd som eier holdt i, noen ganger en farge, andre perioder var han hektet på en annen. En hund med stor personlighet Anonymkode: 78486...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå