Anonym bruker Skrevet 18. mai 2022 #101 Skrevet 18. mai 2022 Takk for dere som har gitt meg støtte, gode kommentarer og tips. Og som ikke ønsker meg vekk. Ønsker dere en fin kveld 🌺 Anonymkode: 48e33...9bb
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #102 Skrevet 19. mai 2022 Du er faen meg et helt eget kaliber, HI. Trådene dine er som en bilulykke: mest huff og guff, et ganske trist skue; men man MÅ bare innom og kikke!! At det går an å være så gjennomført selvsaboterende! Og det etter direkte advarsler fra alle som svarer… du LIKER å være trist, du! Barnet ditt skulle egentlig til far på 17.mai, men da det ble bytta om, satt du og furta over at det ble dyrere for deg. Du hadde sjansen til å glede deg over en ekstra fridag med barnet ditt. Men nei da - det var galt det også, og når dagen er over sitter du og sipper over at andre hadde mer selskap enn du. Du fikk byttet til deg dagen fra barnefar, men det var likevel ikke nok? Altså, hvaaaaaaa??????? Og så ville du høre fra foreldrene dine. OK, fin tanke. De sendte deg penger, fint det også. Ringte du og sa takk? Ringte du og ba dem på middag fordi de hadde vært så snille? Nei. Du dro dit en helg og ringte på uten avtale! Selv om mange (inkludert meg) advarte deg, og sa at det jo bare ville gi potensial for skuffelse! Anonymkode: f2f57...b40
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #103 Skrevet 19. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Du er faen meg et helt eget kaliber, HI. Trådene dine er som en bilulykke: mest huff og guff, et ganske trist skue; men man MÅ bare innom og kikke!! At det går an å være så gjennomført selvsaboterende! Og det etter direkte advarsler fra alle som svarer… du LIKER å være trist, du! Barnet ditt skulle egentlig til far på 17.mai, men da det ble bytta om, satt du og furta over at det ble dyrere for deg. Du hadde sjansen til å glede deg over en ekstra fridag med barnet ditt. Men nei da - det var galt det også, og når dagen er over sitter du og sipper over at andre hadde mer selskap enn du. Du fikk byttet til deg dagen fra barnefar, men det var likevel ikke nok? Altså, hvaaaaaaa??????? Og så ville du høre fra foreldrene dine. OK, fin tanke. De sendte deg penger, fint det også. Ringte du og sa takk? Ringte du og ba dem på middag fordi de hadde vært så snille? Nei. Du dro dit en helg og ringte på uten avtale! Selv om mange (inkludert meg) advarte deg, og sa at det jo bare ville gi potensial for skuffelse! Anonymkode: f2f57...b40 Jeg liker det ikke. Vi byttet dag her pga sønnen vår hadde planer hele dagen og dersom han første skulle til far var det kjekt om de fikk vært sammen. Vi fikk en fin stund på slutten av dage. Du har gjerne rett ang foreldrene min at jeg burde bedt de til meg. En tanke, men synes det med de ikke er så lett. Så skyver det litt vekk og tiden går. Anonymkode: 48e33...9bb
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #104 Skrevet 19. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg liker det ikke. Vi byttet dag her pga sønnen vår hadde planer hele dagen og dersom han første skulle til far var det kjekt om de fikk vært sammen. Vi fikk en fin stund på slutten av dage. Du har gjerne rett ang foreldrene min at jeg burde bedt de til meg. En tanke, men synes det med de ikke er så lett. Så skyver det litt vekk og tiden går. Anonymkode: 48e33...9bb Du må finne på noe annet enn å klage her hi. Vi gidder ikke mer, og du trenger profesjonell hjelp. Anonymkode: 22133...ae4
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #105 Skrevet 19. mai 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Du må finne på noe annet enn å klage her hi. Vi gidder ikke mer, og du trenger profesjonell hjelp. Anonymkode: 22133...ae4 Slutt nå. Jeg hadde vært mer bekymra for dere som svarer på denne måten. Det mener jeg helt ærlig også, for det er ingen som snakker sånn til folk som overhodet ikke gjør dere noe. Skikkelig drøy måte å snakke til ukjente på. Anonymkode: 16269...fee
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #106 Skrevet 19. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg liker det ikke. Vi byttet dag her pga sønnen vår hadde planer hele dagen og dersom han første skulle til far var det kjekt om de fikk vært sammen. Vi fikk en fin stund på slutten av dage. Du har gjerne rett ang foreldrene min at jeg burde bedt de til meg. En tanke, men synes det med de ikke er så lett. Så skyver det litt vekk og tiden går. Anonymkode: 48e33...9bb Men altså, hva, hva, hva? Hvorfor ER du her på forum og spør og spør, du får svar etter svar, og så HOPPER du rett ut i dritten med begge beina, med VILJE? Du må jo like å ha det dritt. Ingen er så tett i nøtta at de ødelegger sin egen etterlengtede weekend med å ta bussen til noen som kanskje ikke er hjemme bare for å ringe på og håpe det beste? Anonym bruker skrev (1 time siden): Slutt nå. Jeg hadde vært mer bekymra for dere som svarer på denne måten. Det mener jeg helt ærlig også, for det er ingen som snakker sånn til folk som overhodet ikke gjør dere noe. Skikkelig drøy måte å snakke til ukjente på. Anonymkode: 16269...fee HI er ikke ukjent for oss mer. Jeg vet mer om det begredelige sjelelivet hennes enn jeg vet om meg selv. Anonymkode: f2f57...b40
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #107 Skrevet 19. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Men altså, hva, hva, hva? Hvorfor ER du her på forum og spør og spør, du får svar etter svar, og så HOPPER du rett ut i dritten med begge beina, med VILJE? Du må jo like å ha det dritt. Ingen er så tett i nøtta at de ødelegger sin egen etterlengtede weekend med å ta bussen til noen som kanskje ikke er hjemme bare for å ringe på og håpe det beste? HI er ikke ukjent for oss mer. Jeg vet mer om det begredelige sjelelivet hennes enn jeg vet om meg selv. Anonymkode: f2f57...b40 Da bør du ha fokus på å bli kjent med deg selv. Absolutt. Selvfølgelig er de fleste av oss ukjente her. Tror du ville fått deg en skikkelig overraskelse om du traff folk herfra. Det forstår du også. Tror det er lurt å tenke på hva man sier til folk altså, og måten man sier det på. Anonymkode: 16269...fee
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #108 Skrevet 19. mai 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Da bør du ha fokus på å bli kjent med deg selv. Absolutt. Selvfølgelig er de fleste av oss ukjente her. Tror du ville fått deg en skikkelig overraskelse om du traff folk herfra. Det forstår du også. Tror det er lurt å tenke på hva man sier til folk altså, og måten man sier det på. Anonymkode: 16269...fee Enig! (ikke meg du svarer) Anonymkode: fa981...8bb
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #109 Skrevet 19. mai 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Da bør du ha fokus på å bli kjent med deg selv. Absolutt. Selvfølgelig er de fleste av oss ukjente her. Tror du ville fått deg en skikkelig overraskelse om du traff folk herfra. Det forstår du også. Tror det er lurt å tenke på hva man sier til folk altså, og måten man sier det på. Anonymkode: 16269...fee Nå har jeg vel vært her ca 20 år, som jeg antar er før du ble voksen, og jeg har også blitt kjent med folk herfra. Så du kan ikke lære meg noe om dette forumet. Og du kan ikke lære meg så mye om HI heller, jeg har vel fått med meg omtrent hver eneste tråd hun har skrevet. Nå har hun snudd bunken, ser jeg. Anonymkode: f2f57...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå