Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du tar kontakt i god tid og spør om noen vil gjøre noe sammen på 17. mai. 

Anonymkode: 83947...e6b

Men alle har barn, søsken, mann eller familie, barnebarn som de er med på sånne dager. Det er ikke jeg som gjør det vanskelig ellet noe. Sånn er det bare. Jeg er ikke inkludert. Sannheten. 

Se hvem dere har tilbringt tid med i dag? Eller påske, jul og nyttår. 

Anonymkode: 48e33...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Du kommer med kommentarer som dette  til andre :

Men det er visst bare deg i heeele verden som har det fælt, buhu.

Anonymkode: 98541...f23

Nei, men hadde jeg hatt mann og barn og vært med i dag hadde det vært supert. Er ikke det nok? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Men alle har barn, søsken, mann eller familie, barnebarn som de er med på sånne dager. Det er ikke jeg som gjør det vanskelig ellet noe. Sånn er det bare. Jeg er ikke inkludert. Sannheten. 

Det normale er å ta kontakt med folk i god tid, så skal du se at invitasjonene kommer. Jeg har blitt invitert flere steder i år, selv til folk som har mann og barn. 

Anonymkode: 2be1f...dd0

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Ser du min sak i det hele tatt? Jeg synes livet mitt er shit. Prøvd det gjerne. 

Hvem inviterer deg selv til andre? Hvor vanlig er det? 

Enten inviterer man eller blir invitert. 

Sannheten er at i dag har folk tilbringt tid med mann, barn, familie og venner. 

Og mine er ikke interessert i meg! Ikke sett eller hørt fra på 5 mnd. 

Jeg vokste opp under alvorlig omsorgssvikt. Kan ikke få egne barn, har aldri vært i et ordentlig forhold med noen. Jeg har store fysiske smerter. Hva nøyaktig er verre med ditt liv, nå som vi først kjører konkurranse? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Føler ofte jeg ikke møter forståelse her. 

Er det vanskelig å forstå at det er sårt å være helt alene på en sånn dag? Eller påske, jul, nyttår og sommerferie? 

Du velger det selv så det er virkelig ikke synd på deg. Selvmedlidenheten oser her!!

Anonymkode: 4a2da...203

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du velger det selv så det er virkelig ikke synd på deg. Selvmedlidenheten oser her!!

Anonymkode: 4a2da...203

Hvordan velger jeg det? 

Hvem skulle jeg spurt om å få bli med? 

Lett å ikke se dette når du selv har barn, mann, foreldre, søsken osv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vokste opp under alvorlig omsorgssvikt. Kan ikke få egne barn, har aldri vært i et ordentlig forhold med noen. Jeg har store fysiske smerter. Hva nøyaktig er verre med ditt liv, nå som vi først kjører konkurranse? 

Jeg har ikke prøvd ditt, men synes mitt er shit. 

Og er det en konkurranse? 

Skrevet

Hvordan velger jeg det? 

Hvordan klarer jeg da, som ikke engang har barn, mann eller familie (sånn blir det når de misbruker og mishandler deg), å ha en fin feiring? 

Du gjør som meg. Inviterer, spør folk i god tid. Eller som kollegaen min som flytta til byen jeg bor i for under et år siden. "Jeg har ingen å være med på 17. mai. De få vennene jeg har fått her er bortreist. Skal du gjøre noe jeg kan være med på?". Så enkel

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke prøvd ditt, men synes mitt er shit. 

Og er det en konkurranse? 

Tydeligvis, ettersom du ber meg prøve ditt liv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan velger jeg det? 

Du vet jo ikke en dritt om hva den personen har eller ikke har, men du er hellig overbevist om at det er bare du som har det kjipt og vondt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Nei, om du gidder å lese svarene du får så er det mange som ikke har mer enn deg. Min bekjente som har vokst opp på barnehjem i Romania og virkelig er alene i verden, hun har ikke foreldre, søsken, besteforeldre, tanter eller onkler, hun klarte å lage seg en fin dag i dag. 

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Nei, men hadde jeg hatt mann og barn og vært med i dag hadde det vært supert. Er ikke det nok? 

Du har barn. 

Anonymkode: 83947...e6b

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det normale er å ta kontakt med folk i god tid, så skal du se at invitasjonene kommer. Jeg har blitt invitert flere steder i år, selv til folk som har mann og barn. 

Hvordan klarer jeg da, som ikke engang har barn, mann eller familie (sånn blir det når de misbruker og mishandler deg), å ha en fin feiring? 

Du gjør som meg. Inviterer, spør folk i god tid. Eller som kollegaen min som flytta til byen jeg bor i for under et år siden. "Jeg har ingen å være med på 17. mai. De få vennene jeg har fått her er bortreist. Skal du gjøre noe jeg kan være med på?". Så enkel

Så utrolig trist å lese! Så glad du har hatt en fin dag!

Jeg tenker og at det og går i at igjen er at vi er ikke så nære venner og at de er med sine. At de kunne vært med meg en time eller to en onsdag, men valgt vekk spesielle dager. Hardt og brutalt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du vet jo ikke en dritt om hva den personen har eller ikke har, men du er hellig overbevist om at det er bare du som har det kjipt og vondt.

Hvor står det at det er bare meg? Jeg snakker bare for meg selv. 

Skrevet

Hvor står det at det er bare meg? Jeg snakker bare for meg selv. 

Tja, ved sånne kommetarer som dette kanskje

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tja, ved sånne kommetarer som dette kanskje

Om hun har det så er det gjerne ikke så lett å sette seg inn i andres situasjon. Og kommentaren hennes til meg der. 

Skrevet

Du kunne jo hørt om du kunne blitt med xmannen og barnet ditt idag? Eller du kunne invitert foreldrene dine (evt søsken) til deg? Du kunne kledd deg i pene klær og dratt å sett barnet ditt i 17.maitoget, vinket til barnet. Etterpå kunne du somlet rundt, møtt noen kjente og slått av en prat.

Anonymkode: 7bcb1...b6a

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Så utrolig trist å lese! Så glad du har hatt en fin dag!

Jeg tenker og at det og går i at igjen er at vi er ikke så nære venner og at de er med sine. At de kunne vært med meg en time eller to en onsdag, men valgt vekk spesielle dager. Hardt og brutalt. 

Jeg skriver det ikke for å få sympati. Det er vrangforestillinger å tro at alle andre lever liv uten bekymringer eller ting som er vondt og vanskelig. Det er en del av alles liv. 

Jeg er ikke nær kollegaen min. Det er heller ikke en forutsetning for at jeg skal inviterer noen heller. 

Skrevet

Om hun har det så er det gjerne ikke så lett å sette seg inn i andres situasjon. Og kommentaren hennes til meg der. 

Men du har barn, så hvordan kan du sette deg inn i situasjonen til de som ikke har det?

Skrevet

Men du har barn, så hvordan kan du sette deg inn i situasjonen til de som ikke har det?

Leste du hva hun skrev? 
Da må jeg få svare. 

Skrevet

Jeg skriver det ikke for å få sympati. Det er vrangforestillinger å tro at alle andre lever liv uten bekymringer eller ting som er vondt og vanskelig. Det er en del av alles liv. 

Jeg er ikke nær kollegaen min. Det er heller ikke en forutsetning for at jeg skal inviterer noen heller. 

Deg skjønner jeg. Men jeg fikk lyst å si det selvom. Livet kan være kjipt. 

Skjønner, men seg ikke her hvem det skulle være. 

Nå er dagen straks slutt. 

Skrevet

Leste du hva hun skrev? 
Da må jeg få svare. 

Ja, det gjorde jeg. Men du leser og forstår ikke hva andre skriver i det hele tatt-

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ja, det gjorde jeg. Men du leser og forstår ikke hva andre skriver i det hele tatt-

Hva er det jeg ikke forstår? 

Skrevet

En så kalt venninne skulle i dag på skolen og til bror på mat. Skulle jeg sagt jeg blir gjerne med? En annen skulle ha mannen, barna med kjærester og foreldrene på mat. Skulle jeg bare bedt meg selv? 

Nei, jeg så ingen andre muligheter enn å være hjemme alene som vanlig. 

Så hvorfor kunne du ikke ta deg en tur opp på skolen? Du skrev tidligere at du ikke kjente noen der, men det gjør du jo tydeligvis. Garantert flere bekjente du hadde møtt på. 
Vi hadde ikke avtalt å møte noen i dag, men likevel traff jeg mange bekjente på skolen som jeg slo av en preik med. 

Anonymkode: 8e668...f47

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Så hvorfor kunne du ikke ta deg en tur opp på skolen? Du skrev tidligere at du ikke kjente noen der, men det gjør du jo tydeligvis. Garantert flere bekjente du hadde møtt på. 
Vi hadde ikke avtalt å møte noen i dag, men likevel traff jeg mange bekjente på skolen som jeg slo av en preik med. 

Anonymkode: 8e668...f47

Denne venninnen tilhører annen skolekrets enn her jeg bor. 
Kan jo være, men min går i 10 klasse så kjenner ikke mange foreldre i lavere trinn. Derfor lot jeg vær. 

Så koselig da. 

Skrevet

Om jeg burde gått på skolen i området og møt noen er usikkert, men valgte å ikke. 

Trodde jeg ville møtt litt mer forståelse her at det er sårt å ikke være med barn, familie eller venner, men det er greit. 

Nå er dagen omme. Ny dag i morgen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...