Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bå kom ungdommen så får lage rømmegrøt. 

Anonymkode: 48e33...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Føler det ofte sånn når det gjelder familie. 
venner har jeg men har ikke mye familie på sånne dager som dette ønsker jeg at jeg hadde tettere bånd med familie. 

Anonymkode: cdc94...870

Skrevet

Fått snap der andre viser hvor fint de har det 🇳🇴🌞

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner deg godt. Føler det ofte sånn når det gjelder familie. 
venner har jeg men har ikke mye familie på sånne dager som dette ønsker jeg at jeg hadde tettere bånd med familie. 

Anonymkode: cdc94...870

Godt du skjønner. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Så bra for henne. 

Men hvor skulle jeg gått? Skolen hadde jeg ikke møt kjent folk pga han går ikke der mer. Så ble ikke til det. 

Så bra for henne? Vet du, at du kan faktisk irritere på deg gråstein!

Du er jo ikke avhengig av at han går på skolen, det er jo folk fra nabolaget ditt der. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Så bra. Og det skal det ikke. Men jeg ble ikke bedt med verken venner eller familie. Og jeg ber ikke meg selv. Tenk om noen bare hadde sagt kom og evt en plass vi er der eller blitt bedt på grilling, 

Så lenge de skal det selv blir man ikke inkludert. Da blir det hjemme da. 

Man må faktisk ta ansvar selv. Hvordan skal andre vite at du ikke har planer. Jeg er alene med barnet mitt og tok kontakt tidlig for å spør noen venner om vi skulle feire i lag. Jeg inviterte dem til meg, mwn pga at de bor mer praktisk til så ble det hos dem. Da bakte jeg kake og bidro til buffe’en. Hadde jeg ikke spurt hadde jeg heller ikke hatt noen å være med. Du må få hue ut av rævva og skjerpe deg noe helt vanvittig. Du kommer til å gremme deg til døde. 

Anonymkode: 83947...e6b

Skrevet

Føler ofte jeg ikke møter forståelse her. 

Er det vanskelig å forstå at det er sårt å være helt alene på en sånn dag? Eller påske, jul, nyttår og sommerferie? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det vanskelig å forstå at det er sårt å være helt alene på en sånn dag? Eller påske, jul, nyttår og sommerferie? 

Det er jævla vanskelig å skjønne at noen kan være så inni hampen negativ og selvmedlidende som deg! Du får hundrevis av gode råd, folk heier på deg, du sutrer, du sier du skjønner og skal ta tak, og du lyver. Du gjør ikke en dritt for å få det bedre og du har faktisk akkurat det livet du fortjener. 

Den som hadde fortjent bedre er sønnen din. Hvordan møter du han når han kommer hjem? Er du positiv (særlig) eller negativ? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så bra for henne? Vet du, at du kan faktisk irritere på deg gråstein!

Du er jo ikke avhengig av at han går på skolen, det er jo folk fra nabolaget ditt der. 

Man må faktisk ta ansvar selv. Hvordan skal andre vite at du ikke har planer. Jeg er alene med barnet mitt og tok kontakt tidlig for å spør noen venner om vi skulle feire i lag. Jeg inviterte dem til meg, mwn pga at de bor mer praktisk til så ble det hos dem. Da bakte jeg kake og bidro til buffe’en. Hadde jeg ikke spurt hadde jeg heller ikke hatt noen å være med. Du må få hue ut av rævva og skjerpe deg noe helt vanvittig. Du kommer til å gremme deg til døde. 

Var det ikke bra for henne? Sa eller tenkte ikke noe galt i det. 

Jeg gjorde ikke det og tenker at folk vet jeg er alene. Hadde de ville hatt meg med hadde de spurt. Men de skal vel ned sin familie og venner. Da blir det så klart alene. 

Før kunne jeg gå på skolen, men sa var oddsen større for å møte noen fra klassen hans, men de går jo ikke der nå, 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Var det ikke bra for henne? Sa eller tenkte ikke noe galt i det. 

Jeg gjorde ikke det og tenker at folk vet jeg er alene. Hadde de ville hatt meg med hadde de spurt. Men de skal vel ned sin familie og venner. Da blir det så klart alene. 

Før kunne jeg gå på skolen, men sa var oddsen større for å møte noen fra klassen hans, men de går jo ikke der nå, 

Det ble bra for henne fordi hun tok initiativ. Det blir aldri bra for deg for du gidder ikke å gjøre noe. 

Skrevet

Er alene med sønnen i dag, helt nydelig. Hvis du ikke trives i eget selskap må du jo ta initiativ til å treffe noen.

Anonymkode: f7320...549

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er jævla vanskelig å skjønne at noen kan være så inni hampen negativ og selvmedlidende som deg! Du får hundrevis av gode råd, folk heier på deg, du sutrer, du sier du skjønner og skal ta tak, og du lyver. Du gjør ikke en dritt for å få det bedre og du har faktisk akkurat det livet du fortjener. 

Den som hadde fortjent bedre er sønnen din. Hvordan møter du han når han kommer hjem? Er du positiv (særlig) eller negativ? 

Synd han ikke skulle opp faren sin som han egentlig skulle og må være hos meg istedenfor. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det ble bra for henne fordi hun tok initiativ. Det blir aldri bra for deg for du gidder ikke å gjøre noe. 

Jeg vet det ikke blir bra for meg. 

Fint hun gjorde det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Så bra. Og det skal det ikke. Men jeg ble ikke bedt med verken venner eller familie. Og jeg ber ikke meg selv. Tenk om noen bare hadde sagt kom og evt en plass vi er der eller blitt bedt på grilling, 

Så lenge de skal det selv blir man ikke inkludert. Da blir det hjemme da. 

Neivel, men da skaper du et trassig liv for deg selv. Det er et valg. Jeg tar initiativ. Enten i form av å spørre andre hva de skal eller SELV invitere.

Anonymkode: 2be1f...dd0

Skrevet

Jeg kommer aldri til å inviterer meg selv til noen andre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Neivel, men da skaper du et trassig liv for deg selv. Det er et valg. Jeg tar initiativ. Enten i form av å spørre andre hva de skal eller SELV invitere.

Får meg ikke til det og blir ikke naturlig. Hadde noen sagt vi er hjemme kom gjerne en tur noe helt annet. 

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Du elsker jo å ha det trist, så det ville vært idioti! Enda mer idiotisk å invitere noen. Nei, det er bedre å lage dystre innlegg og sutre over at man har et friskt barn med en tilstedeværende pappa og annen familie. Enda mer synd på deg som er fysisk frisk. Det er fryktelig synd på deg altså. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Har ikke vært med han. Så hva med det? 

Du kommer med kommentarer som dette  til andre :

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva er er sårt når du har mann og barn? 

Men det er visst bare deg i heeele verden som har det fælt, buhu.

Anonymkode: 98541...f23

Skrevet

Har du lite nettverk her i Norge, hi?

Anonymkode: f7320...549

Skrevet

Jeg har en nabo som ikke er i form, og tilbringer dagen alene. Så jeg stakk innom ham med en tallerken med mat og en blomst. Så ble vi stående i vinduet og prate i en liten halvtime... Du kunne prøve noe sånt☀️ Han ble glad og jeg ble glad🇳🇴

Anonymkode: 7d3fb...fac

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Er det virkelig så rart at du ikke møter så mye forståelse her inne. Du er jo så hinsides selvopptatt at det er helt helt utrolig. du er helt ute av stand til å se hvordan du påvirker folk både her inne og der ute. Du dyrker og nyter å være martyr. Du har så mange som har strukket ut en hånd til deg i tidligere tråder, men du overser de glatt og maler videre i samme sidespor.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det virkelig så rart at du ikke møter så mye forståelse her inne. Du er jo så hinsides selvopptatt at det er helt helt utrolig. du er helt ute av stand til å se hvordan du påvirker folk både her inne og der ute. Du dyrker og nyter å være martyr. Du har så mange som har strukket ut en hånd til deg i tidligere tråder, men du overser de glatt og maler videre i samme sidespor.

Samtidig som hun vil høre hva alle andre fyller livet sitt med, slik at hun kan synes enda mer synd på seg. Vi finner jo på så mye trivelig! Det er jo fordi vi tar initiativ og inviterer, er positive, hyggelige å være rundt, spør andre hva de skal gjøre og om ikke de har plass til noen ekstra og bla bla bla, men det ignorerer hun glatt. Det er ikke i hennes natur å gjøre noe for å endre livet. Det er bare vi andre som må gjøre en innsats for å ha et godt liv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Nei, selvfølgelig ikke. Du elsker jo å ha det trist, så det ville vært idioti! Enda mer idiotisk å invitere noen. Nei, det er bedre å lage dystre innlegg og sutre over at man har et friskt barn med en tilstedeværende pappa og annen familie. Enda mer synd på deg som er fysisk frisk. Det er fryktelig synd på deg altså. 

Ser du min sak i det hele tatt? Jeg synes livet mitt er shit. Prøvd det gjerne. 

Hvem inviterer deg selv til andre? Hvor vanlig er det? 

Enten inviterer man eller blir invitert. 

Sannheten er at i dag har folk tilbringt tid med mann, barn, familie og venner. 

Og mine er ikke interessert i meg! Ikke sett eller hørt fra på 5 mnd. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Synd han ikke skulle opp faren sin som han egentlig skulle og må være hos meg istedenfor. 

Så det er synd at du har noen å være med? Du lager rømmegrøt til han, er ikke det hyggelig da? 

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg vet det ikke blir bra for meg. 

Fint hun gjorde det. 

Du velger at det ikke blir bra for deg. Du får det livet du fortjener. 

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Det er ditt valg, men spar oss da for det selvmedlidende pisset ditt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Samtidig som hun vil høre hva alle andre fyller livet sitt med, slik at hun kan synes enda mer synd på seg. Vi finner jo på så mye trivelig! Det er jo fordi vi tar initiativ og inviterer, er positive, hyggelige å være rundt, spør andre hva de skal gjøre og om ikke de har plass til noen ekstra og bla bla bla, men det ignorerer hun glatt. Det er ikke i hennes natur å gjøre noe for å endre livet. Det er bare vi andre som må gjøre en innsats for å ha et godt liv. 

En så kalt venninne skulle i dag på skolen og til bror på mat. Skulle jeg sagt jeg blir gjerne med? En annen skulle ha mannen, barna med kjærester og foreldrene på mat. Skulle jeg bare bedt meg selv? 

Nei, jeg så ingen andre muligheter enn å være hjemme alene som vanlig. 

Skrevet

En så kalt venninne skulle i dag på skolen og til bror på mat. Skulle jeg sagt jeg blir gjerne med? En annen skulle ha mannen, barna med kjærester og foreldrene på mat. Skulle jeg bare bedt meg selv? 

Nei, jeg så ingen andre muligheter enn å være hjemme alene som vanlig. 

Du tar kontakt i god tid og spør om noen vil gjøre noe sammen på 17. mai. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...