Løvetanner Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Min datter på 15 maser fælt om å få lov til å pierce nesa/septum. Hun sier at hun vil ha en liten "hestesko" slik at hun kan dytte den opp slik at den ikke vises, hvis hun skal noe hvor det ikke passer å ha synlig piercing. Jeg er litt skeptisk, jeg er redd for at det skal skje noe galt slik at hun f.eks får problemer med å puste skikkelig for resten av livet. Jeg tenker også at hvis hun en dag ikke ønsker å ha den mer så er ikke dette det dummeste stedet, for det vil ikke vises, men vil det gi problemer jeg ikke tenker på? Jeg har selv en piercing i navlen som jeg har tatt ut, og der tyter det ut talg med ujevne mellomrom. Vil det kunne skje i nesa også? Er det noen som har erfaringer, gode og dårlige, som kan fortelle litt om dem ?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Fysj, er jo så stygt 😳 Anonymkode: 7b79b...db8
Optatium Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 Jeg hadde piercing i nesa i mange år, savner den fortsatt. Aldri hatt noen problemer med den, vurderer faktisk å ta den opp igjen (men er redd jeg er for gammel?)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Jeg har hatt piercing i den ene nesevingen, den tok jeg ut og har aldri vært noen problemer med hullet etter den. I navlen har jeg liknende erfaringer som HI. Anonymkode: 868f9...103
Lille krøll Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 Ingen erfaring med piercing i nesa men det går ikke bare å dytte opp en hestesko slik at den ikke synes. Hullet flytter ikke på seg når du dytter på piercingen.
Løvetanner Skrevet 18. mai 2022 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2022 Om jeg synes det er pent eller ikke, eller om det er in eller ikke, er irrelevant. Det er hun som ønsker det, ikke jeg. Det jeg er opptatt av er at hun ikke får varige mén, og at det ikke har store konsekvenser om hun angrer. Jeg hadde vært mer skeptisk om hun ønsket piercing i øyebrynet, kinnet eller andre steder hvor det for alltid vil være synlig arr om hun angrer og tar det ut, spesielt midt i fjeset. Jeg heller mot å si ja.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2022 #9 Skrevet 19. mai 2022 Jeg tok det selv når jeg var 18 år. Er nå godt voksen med tre barn. Det er mange år siden jeg sluttet å bruke den. Jeg har aldri hatt infeksjon. Piercingen grodde fort. Jeg hadde og en hestesko som jeg brukte når jeg ville skjule piercingen. Hullet har ikke grodd igjen, men det er det ingen som ser. Anonymkode: 61e80...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå