Gå til innhold

Hjelp! Bunadskjorte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, holder på å stryke skjorte her, men er bare så elendig på det. Tips? 

Anonymkode: d8775...6e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er lettere med mye damp, jeg sprayer den lett med vann først, har knapp på strykejernet jeg kan bruke til å spraye med vann.

Anonymkode: 56ebd...6b1

Skrevet

Jeg leverte min inn på renseri og fikk den strøket der et år, etter det har svigermor fikset det for meg 😅

Anonymkode: deb3a...adf

Skrevet

Bruk dusjen på strykejernet til lett fuktig stoff. Legg skjorten i en brødpose i kjøleskapet litt. Stryk med damp først. Vent til skjorten er kald og noe tørrere. Og bruk jernet uten noe særlig damp. På minimum om du kan justere. Har du ikke damp kan du bruke fuktig ren gassklut mellom strykejern og skjorte for å lage damp. 

Anonymkode: ff8a5...aca

Skrevet

Tusen takk for tips fra dere. Kunne helt sikkert blitt bedre, men får bli sånn er ikke god på det. 

Skrevet

Det eneste som synes det ermene og halsen, resten er det ikke så farlig med og ermene er krøllete før du går ut døra, så det er helt sikkert bra nok😊

Anonymkode: 3fbd1...62d

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Det eneste som synes det ermene og halsen, resten er det ikke så farlig med og ermene er krøllete før du går ut døra, så det er helt sikkert bra nok😊

Takk, trengte den 😊 Og du har jo rett. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det har du helt rett i, forstår ikke hvorfor folk styrer sånn med denne strykingen 😊

Anonymkode: 13b9d...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...