Gå til innhold

Torokake - spisende eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg angrer meg litt, men kaken skal ikke ut av huset. Det hadde jeg faktisk ikke gjort, leverer jeg fra meg noe skal det være topp kvalitet.

Vi skal ha brunsj her og jeg kom på at jeg bare hadde ‘voksne’ kaker, pavlova, marsipankake og ostekake i tillegg til is. Derfor altså en sjokoladekake i full fart. Har laget skikkelig glasur da. Blir sikkert helt greit. 

Hi

Anonymkode: e8f36...7d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bakt Toro langpannekake til hver eneste barnebursdag i 14 år. Den har alltid blitt spist, og jeg har mange ganger fått spørsmål om oppskrift. 
Selvfølgelig er det smak og behag, men kaken er absolutt spiselig. 

Anonymkode: 5aab3...85f

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg angrer meg litt, men kaken skal ikke ut av huset. Det hadde jeg faktisk ikke gjort, leverer jeg fra meg noe skal det være topp kvalitet.

Vi skal ha brunsj her og jeg kom på at jeg bare hadde ‘voksne’ kaker, pavlova, marsipankake og ostekake i tillegg til is. Derfor altså en sjokoladekake i full fart. Har laget skikkelig glasur da. Blir sikkert helt greit. 

Hi

Ikke så nøye med gjester, men utenfor huset skal det være topp kvalitet.......haha, noen av dere er så rare 😂

Anonymkode: 1de33...900

Skrevet

Har laget den flere ganger, rett og slett fordi den er glutenfri. Og den smaker helt ok! 🙂 Lager en ekstra stor porsjon med (hjemmelaget) glasur, så blir det veldig bra! 🙂 

Anonymkode: 04571...010

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ikke så nøye med gjester, men utenfor huset skal det være topp kvalitet.......haha, noen av dere er så rare 😂

Anonymkode: 1de33...900

Ja, det kan du si! Grunnen til at jeg tok så lett på det å servere den hjemme er at jeg kjenner gjestene og visste at det kun var et par av barna som kom til å ta et stykke, de voksne spiser de andre kakene (som er laget fra bunnen). 

Men det blir nok med denne ene gangen, den var lite å skryte av, etter min mening. Men ungene spiste den de. 

Skrevet

Bytt ut væsken med kefir. Da blir langpanne sjokoladekaken veldig saftug og god. 

Anonymkode: d8e0f...a47

Skrevet

Den frosne sjokoladekaken de har på Rema 1000 er også veldig god. 🙂 

Anonymkode: d8e0f...a47

Skrevet

Den er veldig populær i barneselskaper, og praktisk siden den er glutenfri. Det var en mengde sjokoladekaker på skolearrangementet i dag, og mange av dem var sikkert toro, uten at noen reagerte på det.

Anonymkode: da5af...f54

Skrevet

Jeg synes den er kjempegod. Smak og behag. 

Anonymkode: bbfa5...e3f

Skrevet

Det heter for øvrig SPISELIG. 

Anonymkode: 43307...65f

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Det heter for øvrig SPISELIG. 

Anonymkode: 43307...65f

Sier du det? Er du helt sikker? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...