Gå til innhold

Torokake - spisende eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tusen ting på tapetet i dag falt jeg for fristelsen og kjøpte en Toro langpannekake. Jeg tror ikke at jeg har smakt den selv, så da lurer jeg på om det er ok å servere eller om man tydelig kjenner at den ikke er hjemmelaget?

Anonymkode: e8f36...7d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er helt ok.

Skrevet

Den er god. Jeg vet ikke hvor mange kaker,vafler og også pannekaker jeg har fått servert som hjemmelagde. Toros er i så og si alle tilfeller å foretrekke. Folk er ikke så gode til å bake som de tror, så kjør på med Toro! 

Anonymkode: 46f53...d79

Skrevet

Helt fint 

Anonymkode: 09e4e...bfa

Skrevet

Synd Torokake som oftest er bedre enn hjemmelaget. Fælt å si det, men tørre, tunge smulete kaker er ikke godt.

Anonymkode: 0e790...201

Skrevet

Toro er supert!

Anonymkode: de1b9...e07

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Synd Torokake som oftest er bedre enn hjemmelaget. Fælt å si det, men tørre, tunge smulete kaker er ikke godt.

Anonymkode: 0e790...201

Enig dersom det er tørre kaker, men den slår ikke de skikkelig saftige hjemmelagde sjokoladekakene med masse kefir/rømme i.

Anonymkode: 8313c...d9b

Skrevet

Den smaker godt, og i tillegg er den glutenfri! Super kake som tåles av mange 😊

Anonymkode: d379d...7c6

Skrevet

Jeg synes ikke langpannekaken er særlig god, men browniesen er god.

Ungene liker langpannekaken da, og det er vel det viktigste til 17.mai :)

Anonymkode: c650b...9e3

Skrevet

Takk for svar, da står den i ovnen. Det satt litt langt inne da sjokoladekake liksom er det jeg kan best. Men noen ganger er godt nok faktisk godt nok.

God 17. mai🇳🇴

hi

Skrevet

Helt grei, men veldig kjedelig.

Anonymkode: cb440...119

Skrevet

Jeg elsker kake, både å bake og smake, og for min egen del er Toro ikke verdt kaloriene. Barna spiser det derimot gjerne, og langpannesjokoladekake er vel først og fremst for de yngste. 

Anonymkode: 603b8...11e

Skrevet

Den er helt grei. Jeg bruker en del Toro, ikke minst fordi noen av dem er glutenfrie. Men helt ærlig, så synes jeg at har en liten bismak som ikke er så god som helt hjemmelaget. Men som sagt, jeg bruker den, med god samvittighet. 

Anonymkode: cb77f...cbf

Skrevet

Toro langpanne er veldig god. Bruk smør, ikke olje. 

Anonymkode: 6373b...942

Skrevet

Absolutt godt nok! 

Anonymkode: 9a60c...809

Skrevet

Ja, god nok. Jeg senker temperaturen til 175 grader, og har i 2 ss majones. Blir ikke så tørr og slipper alle luftboblene som oppstår.

Anonymkode: 995d4...92f

Skrevet

Jeg synes den er uspiselig, men jeg vet at mange liker den. 

Anonymkode: 43307...65f

Skrevet

Helt ok 😊 Neste gang kjøp heller Devils Food Cake på Kiwi, beste sjokoladekaken jeg vet 😍

Anonymkode: 5feca...ae2

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Ja, god nok. Jeg senker temperaturen til 175 grader, og har i 2 ss majones. Blir ikke så tørr og slipper alle luftboblene som oppstår.

Ja, det ble veldig mange bobler 🙈er det majones (det høres ganske vondt ut) som hjelper mot det? Eller lavere varme?

Jeg må jo si at jeg ikke er kjempeimponert over verken høyden eller smaken, men med mye krem og pynt går den nok ned👍🏼😝

hi

Skrevet

Jeg synes den er uspiselig, verste kaken jeg kan få. Brownies fra Toro er godt, men langpannen forferdelig. Du kan lukte at det er den når du står ved siden av et kakefat. Beklager hi 🙈

Skrevet

Mine barn sverger til brownie fra Toro. Langpannen har jeg aldri prøvd. Hadde den ikke vært etendes hadde den ikke blitt solgt så masse.

Anonymkode: d696b...222

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det ble veldig mange bobler 🙈er det majones (det høres ganske vondt ut) som hjelper mot det? Eller lavere varme?

Jeg må jo si at jeg ikke er kjempeimponert over verken høyden eller smaken, men med mye krem og pynt går den nok ned👍🏼😝

hi

Majones kan du ha i kake ja

https://mills.no/mills/oppskrift/saftig-sjokoladekake-med-majones/

Anonymkode: 1de33...900

Skrevet

Har akkurat satt en Toro langpannekake i kjøleskapet klart for levering til skolens kakefat i morgen. Jeg har oppi en spiseskje med bakekakao og en tvist med saltkverna for noe mer smak. Og lager god, hjemmelaget glasur til. Med melkefritt smør i er nå kaken både gluten- og melkefri, slik at de med allergier får kake imorgen. 

Anonymkode: 02e9b...d6a

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

hi

Majonesen er for å få den litt saftigere. Og det smaker ikke ille😉 Høres litt ekkelt ut, men det er jo bare egg og olje.

Boblene blir mindre når temperaturen er lavere. Jeg lager dobbel sats med glasur.  Synes det er det viktigste på hele kaka😄 Har en god sluppet kaffe i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...