Anonym bruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Hvem er det som har kommet opp med at det er romantisk og hyggelig? Jeg blir bare så stresset når folk ikke sier fra. For det første kan jeg ha planlagt noe annet, men ok. En tur til Las Vegas er å foretrekke fremfor ei uke på hytta, greit nok. Det er bare det at mye av gleden ved å skulle gjøre ting er jo å ha forventninger og glede seg til det. Planlegge litt hva man vil gjøre. For meg så føles det både skuffende, egoistisk av giver og maks stressende med overraskelser. Er det mer vanlig å mislike det enn å sette pris på egentlig? Anonymkode: ec7da...a7b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 For meg kan det være både og. Noen ting liker jeg å ha kontroll over selv, mens andre ting bare er kjekt. Jeg hadde blitt glad for en kort overraskelsetur med bare mannen eller en god venninne f.eks. (maks 2-3 dager), men bare hvis jeg fikk et par timer på meg til å pakke først. Jeg hadde ikke likt overraskelsesfest tror jeg. Anonymkode: 7f4f7...f3f
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Jeg liker heller ikke overraskelser, og det vet heldigvis både mann og venner, så ingen lager istand slike ting til meg Anonymkode: c3a61...fac
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 Helt enig! overraskelser forbinder jeg meg så mye negativt at hjelpes. en hyggelig overraskelse er mer typen et font kort en tegning fra barna og videre i den gata 🙈 Anonymkode: ac1b9...da1
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 Jeg tenker at dere som par/venner faktisk må snakke med hverandre. Mine venner og familie vet jeg hater overraskelser med bursdagsfester, turer osv. Små og hverdagslige overraskelser syns jeg bare er hyggelig. Jeg vet hvem av mine venner og familie som liker hva, ikke akkurat hva de liker men jeg vet de som liker å plutselig få en ferietur eller de som hadde hatet det. Anonymkode: 0fcb1...d2c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 Jeg er heller ikke spesielt glad i overraskelser og skjønner ikke helt vitsen med det. En overraskelsesreise? Da går jeg glipp av 1/3 av reisen - nemlig den delen som består av å glede seg og å planlegge. Og jeg tror at jeg ville blitt ganske fortvila og måtte ha jobbet hardt for å ikke lyse skuffelse hele meg om jeg trodde jeg skulle ha en deilig hjemmekveld og så kom hjem til huset fullt eller dratt av gårde til en eller annen fest med folk som skulle feire meg. Hva er vitsen har jeg lurt på. Vil jeg ha fest, så lager jeg fest, vil jeg på ferie, så drar jeg på ferie og jeg bestemmer selv hva jeg (vi) skal gjøre. Anonymkode: d13f2...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå