Gå til innhold

Hva er den beste gaven du har gitt til din mann/kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

😊

Anonymkode: 408d2...431

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Industristøvsuger tror jeg. Bortsett fra barna da. Men de er jo like mye en gave til meg, jeg har ikke laget de helt alene. Selv om han bare tok del i moroa🤨

Skrevet

En toll roll i ekte skinn til Harleyen hans. Han ble nok mer glad fordi det var en aksept når det gjaldt lange mc-turer med kompisene. 

Anonymkode: 2182c...d36

Skrevet

Et maleri fra en lokal kunstner fra favorittstedet hans i fjellet. Da ble han målløs og fikk tårer i øynene. 

Anonymkode: 1e9b0...0ba

Skrevet

Weber grill og tur til København uten barn.

Anonymkode: bc831...d41

Skrevet

En litt spesiell jakke faktisk. Han fant den ikke i noen butikker og hadde gitt opp å finne en slik, men jeg fant på nett og overrasket ham. Han ble såå glad 😃🤗

Anonymkode: a00ab...eca

Skrevet

Guttetur til London. Han trodde han skulle være hjemme pga planleggingsdag i barnehagen og daffa rundt i joggings da to kompiser sto på døra. Han fikk noen minutter på å skifte og så pass og koffert i hånda. 

Anonymkode: 5bb8f...8d1

Skrevet

Tur på spa.

Anonymkode: 889b2...237

Skrevet

Antikvarisk kart

Anonymkode: 5d40f...c23

Skrevet

Bunad! 

Anonymkode: 11d67...8ca

Skrevet

Ekstra lang dyne. Fekk Princess til å bestille 2,40 lang dyne. Han er bare 1,90 høy, men liker å brette dyna under føttene, pakke seg inn. 

Men irriterende hver gang vi trenger nytt sengetøy. Da må jeg sy det om. 

Anonymkode: d13cf...231

Skrevet

En klokke. Mannen har en greie for klokker, jeg visste han ønsket seg en spesifikk, men den var ikke å oppdrive i fargen han likte. Nesten ett år senere fikk jeg tak i en og den lå jo lenge i skapet til rette dagen 🤩

Anonymkode: ffaaa...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...