Gå til innhold

Min datter er "den andre kvinnen"

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Uff jeg håper ikke han har lagt inn noen sporing på mobilen 😮 Det har faktisk ikke slått meg. Men det kan jo hende! Hun har stusset noe veldig over hvordan han vet at hun er hjemme, når han egentlig ikke burde ha visst det. Vi har tenkt at kan kanskje har kompiser eller andre som har sett henne. Hun antar at kompisene hans vet om dette, siden han ikke legger skjul på at de treffes. Men dette er ikke folk hun omgås, så det hele er veldig rart. 

HI

Anonymkode: 9b415...839

Uansett om det er sporing på mobilen, på noe annet hun alltid har med seg eller om det "bare" er at han får kompiser til å følge med for ham - så er det like sykt av ham å holde på slik. Hvis han er åpen med en kompis/andre om dette så tenker jeg han er enda farligere, for da forsøker han ikke en gang å skjule at han er så kontrollerende, gidder ikke skjule at han stalker din datter og trakasserer henne. Da er han ekstremt sikker på sin makt over din datter.

Er også enig med siste over her som sier at din datter har fortalt deg dette fordi hun nok forstår at dette er noe hun ikke greier å komme seg ut av selv, så spør henne rett ut hva hun trenger hjelp med.

Jeg håper din datter forstår alvoret, og at hun greier å stå i dette, for enkelt er det ikke, og det blir nok verre før det blir bedre, for slike menn nekter å slippe sine offer uten videre.

Jeg mener din datter bør sende en sms til ham hvor hun skriver at hun nå gjør det slutt med ham, at hun ikke ønsker å ha noe som helst med ham å gjøre mer, at hun ønsker ham lykke til videre i livet - og at hun forventer at han denne gangen respekterer at hun ikke ønsker mer med ham å gjøre, og at han derfor ikke kontakter henne på noen som helst måte. Da vil hun ha skriftlig bevis på at hun har gitt ham beskjed om at hun ikke vil ha mer med ham å gjøre, og det kan hun komme til å trenge.

Anonymkode: e4bd9...bfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke helt taket på hva hun vil. Kanskje har hun det ikke selv heller. Hun er 22. Det er sikkert spennende, litt smigrende (fordi galskap ofte forveksles med kjærlighet) og kanskje fantastisk sex. Tipper han får det til å bruse i henne på alle måter. og så vet hun at det er no good. Men kanskje du burde finne ut av ståa?
Spør henne om hun trenger «en voksen» til å fortelle henne det hun allerede vet; at hun må bryte med ham, eller om hun har bestemt seg for å kutte kontakt og ønsker råd til hvordan. Det er litt forskjellige råd og backing som må gis avhengig av svaret. 

Anonymkode: 31224...7cd

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Dette vil du bli sint på meg for at jeg sier rett ut, men det er ikke fordi hun har noen særlig følelser for fyren at hun er sammen med han fra tid til annen; det er fordi sex med en slik fyr er helt fantastisk...

Anonymkode: 3b002...027

Nettopp! Og dick er det overflod av. Men god dick er det vanskelig å komme over. Jeg forstår faktisk at hun har vanskelig for å gi slipp på han.

Anonymkode: 25c42...dc0

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nettopp! Og dick er det overflod av. Men god dick er det vanskelig å komme over. Jeg forstår faktisk at hun har vanskelig for å gi slipp på han.

Anonymkode: 25c42...dc0

Ingen "god dick" er verdt å la seg ødelegge av...

Dessuten, slike menn har det oftere i praten og evnen til å sjarmere enn egentlig å være god i senga. I senga er de ofte like egoistiske som de er ellers - de er bare gode på å manipulere damene til å tro at det er godt.

Men uansett ikke verdt å la seg ødelegge av!

Anonymkode: e4bd9...bfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...