Gå til innhold

Hvem tror du vinner The Voice i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror Jørgen men håper Kirsten vinner, hun har en helt syyk stemmekontroll! Digger utstrålingen hennes :D

Anonymkode: 8faf0...2dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at Jørgen fortjent vinner, men jeg er skikkelig imponert over alle som har gått videre nå. Niklas er litt favoritt her fordi han er så lett å like samtidig som han er en utrolig god formidler. Tara er også lett å heie på, og hun er sånn typisk artist som blir en artist først når hun kommer på scenen. Veldig morsomt å se. Uansett er Jørgen på det nivået litt høyere enn de andre. 

Anonymkode: 76334...987

Skrevet

Jeg er skuffet over finalistene. Av de som er igjen må jeg si at jeg synes Tara eller Kirsti bør vinne. 

Anonymkode: 576fc...4fa

Skrevet

Jeg vet ikke hvem jeg tror, for jeg synes det er vanskelig å forutse i The Voice, vanskelig å få noe inntrykk av hva de som stemmer mener. Men min favoritt er Jørgen, det er han jeg kommer til å høre på musikk av i framtiden. Flinke sangere med gode stemmer er det mange av, men om jeg skal høre på dem, må det noe mer til enn bare å være flink til å synge. Jørgen har den beste formidlingsevnen og har fremfører låtene sånn at det er skikkelig godt å høre på. Har likt ham fra dag en. 

Anonymkode: f7c7a...0f1

Skrevet

Jeg vet ikke helt med Tara, jeg syns hun roper og tar litt vel mye i når hun synger. Men det er jo smak og behag :) Jørgen er kjempeflink, jeg tror og han vinner!

Skrevet

Jørgen!

Anonymkode: 73296...551

Skrevet

Tara! 

Anonymkode: 979f2...efc

Skrevet
On 5/15/2022 at 10:48 PM, Anonym bruker said:

Jeg tror Jørgen men håper Kirsten vinner, hun har en helt syyk stemmekontroll! Digger utstrålingen hennes :D

Tror Jørgen, men håper virkelig på Niklas ❤️

Anonymkode: 903ca...0ad

Skrevet

Helt utrolig at Tara gikk videre mens Kirsten og Madeleine ble sendt hjem. Kirsten er jo absolutt den med nær perfekt teknikk og utrolig stemmekontroll. Da håper jeg at Jørgen vinner, etter Kirsten vil jeg påstå han er den beste.

Skrevet
On 5/22/2022 at 8:57 PM, Anonym bruker said:

Helt utrolig at Tara gikk videre mens Kirsten og Madeleine ble sendt hjem. Kirsten er jo absolutt den med nær perfekt teknikk og utrolig stemmekontroll. Da håper jeg at Jørgen vinner, etter Kirsten vil jeg påstå han er den beste.

Kristen er utrolig oppskrytt, tara er mye flinkere :)

Anonymkode: 903ca...0ad

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.5.2022 den 20.57):

Heier mer på Tara. Hun har en sinnsyk kraftfull stemme. Liker også at hun er veldig artist, bare hun kommer seg på scenen. Liker henne veldig godt selv om alle er veldig gode i år. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.5.2022 den 22.48):

Hvis du digger henne så mye, bør du lære at hun heter Kirsti!

Anonymkode: 576fc...4fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 26.5.2022 den 16.52):

Heier mer på Tara. Hun har en sinnsyk kraftfull stemme. Liker også at hun er veldig artist, bare hun kommer seg på scenen. Liker henne veldig godt selv om alle er veldig gode i år. 

Hun er veldig artist på scenen, og lady gaga sangen var nydelig. Hadde hun valgt noe lignende i superfinalen hadde hun kanskje vunnet. 

Til og med dommerne sier jo Kirsti er den flinkeste sangeren teknisk, så der må jeg si meg uenig. 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...