Gå til innhold

0.02 eller 0.20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom en promille kalkulator. Og den viser estimert promille hver time fra drikkestopp til slutt.  Og på kl 04.00 står det 0.22 promille, så synker det, så kl 07.30 står det 0.02

Hva er promillegrensa? 0.2 eller 0.02??

Anonymkode: 1d452...71d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0,2

Anonymkode: a7588...b32

Skrevet

Så hvis man har en peomilletester, kjøpt på clas olson, og blåser til 0.10 så kan man kjøre?  

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så hvis man har en peomilletester, kjøpt på clas olson, og blåser til 0.10 så kan man kjøre?  

De er ikke alltid helt nøyaktige. Så jeg ville ventet til den viser 0.

Anonymkode: 4717c...a05

Skrevet

Å ikke vite hva promillegrensen er på er kanskje litt flaut🙈 Hadde du googlet hadde du også fått svar umiddelbart. 

Anonymkode: 8f600...98f

Skrevet

Nei da, det er da ikke flaut. Finnes andre ting å være mye mere flau over enn det.....😜

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei da, det er da ikke flaut. Finnes andre ting å være mye mere flau over enn det.....😜

Ja, at man faktisk TRENGER et alkometer for å klare å kjøre trygt, det ville jeg ha vært flau over.

Anonymkode: 173e8...578

Skrevet

Hehehehe....nei det er det jo ikke. Vi er ofte på besøk hos venner som bor langt unna. Og når vi skal kjøre hjem på søndag, da er det greit å unngå dagen derpå promille. Jeg er overasket over hvor lenge promillen sitter i noen ganger.  Tror utrolig mange kjører med dagen derpå promille. 

Så, nei, det er IKKE flaut å ha ett alkometer. 

BETYDELIG mer flaut å bli tatt for fyllekjøring med dagen derpå promille, forde man IKKE har ett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...