Gå til innhold

Barnebidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at samboer skal betale mer i bidrag for barnet sitt som fyller 11 år enn barnet på 7? 

Anonymkode: 86650...a2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Stemmer det at samboer skal betale mer i bidrag for barnet sitt som fyller 11 år enn barnet på 7? 

Ja, det tror jeg. Bidraget øker med alder. 

Anonymkode: 6fcb0...740

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det tror jeg. Bidraget øker med alder. 

Mor fortalte det i dag når han leverte barna. Var ikke klar over det. Øker det mye? Vi har ikke kjempegod økonomi fra før av.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Mor fortalte det i dag når han leverte barna. Var ikke klar over det. Øker det mye? Vi har ikke kjempegod økonomi fra før av.

Husker ikke trinnene, men det var noen alderstrinn. Det er noen hundrelapper. Husker ikke eksakt. Går gjerne ann å søke på nav. 

Skrevet

Det er en indeksregulering, så den øker prosentvis. Hvor mange prosent vet jeg ikke, det må du sjekke med nav

Anonymkode: ebdc4...81e

Skrevet

Jeg har ett barn på 10 år å barnebidraget har økt litt nå ettersom han er blitt større ja. Det er jo bare rett og rimlig det! For det ER dyrere å ha en 3 åring enn en 10 åring.

Anonymkode: 9c6e2...7eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har ett barn på 10 år å barnebidraget har økt litt nå ettersom han er blitt større ja. Det er jo bare rett og rimlig det! For det ER dyrere å ha en 3 åring enn en 10 åring.

Jeg har ikke sagt det ikke er rett og rimelig, jeg har spurt hvor mye det utgjør. Ingen grunn til å svare sånn.

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hvis det du skriver her stemmer så burde vel bidraget ha gått ned 😉

Anonymkode: 09d97...2f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...