Gå til innhold

Er dere ofte ute og spiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Spise ute gjør jeg kun som et nødvendig onde for å se normal ut i sosiale settinger. 
Spise og drikke ute anser jeg som nr 1 sløsing og penger rett ut vinduet. 
Når man er flink å tilberede mat og vet man lager det bedre selv til 1/20 av prisen.

Anonymkode: 9b2c0...7b5

Så du er en av landets beste på å lage mat?

Anonymkode: d8e14...884

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Så du er en av landets beste på å lage mat?

Anonymkode: d8e14...884

Jeg skjønner hva hun mener. En del mat er faktisk like god hjemme, ikke minst fordi man da kan sette sammen de smakene man selv liker best. Og jeg har ofte opplevd å få kjøtt som enten ikke er "fint" nok, litt seigt eller med så lite tilbehør at jeg fortsatt er sulten ute, mens jeg hjemme kan finne perfekt kjøtt, få det skikkelig mørt og med nok tilbehør. Samme med pizza. Min surdeigsbunn er mye bedre enn de jeg vanligvis får ute. Dette betyr ikke at jeg anser meg som en bedre kokk enn de proffe, men at jeg er veldig god på å lage den maten jeg/vi liker slik vi liker den. Så ja, da har jeg noen ganger ute grøsset litt over å betale 400-600 kr pr. person for en middag med f.eks. ytrefilet m/tilbehør, nettopp fordi jeg helt ærlig synes den jeg lager selv, til en brøkdel av prisen, er bedre.

Anonymkode: ea26b...7c1

Skrevet

Ca annenhver måned. Har 4 barn så det går fort noen tusenlapper på restaurant. 

Skrevet

Det hender jo fra tid til annen. Er mest ute med venner. Men også familie. I morgen skal jeg f.eks ut å spise på kvelden. Jobber på dagen. 

Skrevet

Nei. Enig med 7b5. Vi har bare middelmådig restauranter i byen, maten blir like god hjemme. Ser ikke helt verdien i å betale 1000-1500 mer bare for å slippe oppvasken. Jeg liker å stå på kjøkkenet, lage middag med gode råvarer mens jeg hører på musikk og drikker vin. 

Anonymkode: bd358...a03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...