Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #51 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du? Beste sang vant. Sverige var ikke så bra. Anonymkode: ba1f3...bde Etter hennes mening hadde Sverige den beste sangen. I det frie landet Norge har alle rett på sine egne meninger og preferanser. Anonymkode: ccb75...c8c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #52 Skrevet 15. mai 2022 Bra skrevet https://www.aftenposten.no/kultur/kommentar/i/dnWl8O/en-seier-for-det-ukrainske-folket?fbclid=IwAR13MUWizQfCX2IDYMMkdsyBxM_rtgG9rKnpLNePGotCbsR36WDuhRue2q8 Og så er det jo helt absurd å ha en slik musikkonkurranse, hva som er best er ganske subjektivt. Anonymkode: 9c790...c91
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. mai 2022 #54 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Bra skrevet https://www.aftenposten.no/kultur/kommentar/i/dnWl8O/en-seier-for-det-ukrainske-folket?fbclid=IwAR13MUWizQfCX2IDYMMkdsyBxM_rtgG9rKnpLNePGotCbsR36WDuhRue2q8 Og så er det jo helt absurd å ha en slik musikkonkurranse, hva som er best er ganske subjektivt. Anonymkode: 9c790...c91 Enig! I år er det helt i orden at Ukraina vinner. Europa samlet seg og det er bare flott❤️
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #55 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Slava Ukraina ❤️ Anonymkode: c7e1a...fc1 Ukraïni. Du kan ikke skrive ett av ordene på ukrainsk og et annet på norsk i samme setning. Lære seg språket før du begynner å bruke det? Anonymkode: ccb75...c8c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #56 Skrevet 15. mai 2022 Jeg likte Sveits og Tyskland best, Belgia (sang nr 16) var også bra. Jeg visste at Ukraina ville vinne, men det var helt klart ikke pga. det var den beste sangen. Eurovision er politisk og det har det alltid vært men kun politisk korrekt altså...... Vet ikke hvordan det hadde føltes om Ukraina kom med bunnplassering heller. Det ville nok føltes litt merkelig det også. Så det er ingen måte Ukraina kunne delta uten at det dras inn politikk. Kunne godt tenke meg at Russland fikk delta, og når vi ser hvordan Europa stemmer så hadde vi nok sett Russland med bunnplassering og Ukraina på topp 😂 Det hadde nok blitt sett på som provoserende for Putin 😆 Anonymkode: bb89a...f1c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #57 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Bra skrevet https://www.aftenposten.no/kultur/kommentar/i/dnWl8O/en-seier-for-det-ukrainske-folket?fbclid=IwAR13MUWizQfCX2IDYMMkdsyBxM_rtgG9rKnpLNePGotCbsR36WDuhRue2q8 Og så er det jo helt absurd å ha en slik musikkonkurranse, hva som er best er ganske subjektivt. Anonymkode: 9c790...c91 Det som hadde vært redelig, er å ikke arrangere noe som helst og bare tildele seier til Ukraina. Å la andre musikere forberede seg i månedsvis og opptre er bare idiotisk. Hva blir neste? VM i fotball tildeles Ukraina og andre land som er blitt invadert, så dømmes seieren til det landet med størst sivile tap? Anonymkode: ccb75...c8c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #58 Skrevet 15. mai 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden): Enig! I år er det helt i orden at Ukraina vinner. Europa samlet seg og det er bare flott❤️ Du har fått med deg at det faktisk er en konkurranse og ikke en politisk støttekonsert? Anonymkode: 12055...825
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. mai 2022 #59 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du har fått med deg at det faktisk er en konkurranse og ikke en politisk støttekonsert? Anonymkode: 12055...825 Tydeligvis greit for store deler av det europeiske folket så da er det kanskje greit at jeg også mener at det er greit? Heldigvis frivillig å se på😊😊😊
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #60 Skrevet 15. mai 2022 Hjelpes så mye klaging da dere! Ukraina var en av favorittene hele tiden, og det var fint at de vant, selv om det også var sympatistemmer. I alle år har naboland heiet på hverandre, og nå er jo Ukraina i en veldig spesiell situasjon. Det gjør ingenting at vi viste støtte på den måten. ESC har da alltid handlet om mer enn selve sangen, og vanlige regler gjelder jo ikke her. Det er jo litt av sjarmen også! Jeg stemte ikke på Ukraina selv, men unner dem helt klart seieren. Jeg likte flere av sangene, men kanskje mest den franske. Syns også England hadde en herlig artist med en grei sang. Jeg var veldig fascinert at Sveits. En veldig spesiell artist må jeg si, og sangen var sånn hat/elsk. Syns det var litt flaue programledere, men det er jo også som det skal være. Anonymkode: 19d92...704
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #61 Skrevet 15. mai 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden): Tydeligvis greit for store deler av det europeiske folket så da er det kanskje greit at jeg også mener at det er greit? Heldigvis frivillig å se på😊😊😊 Så alle konkurranser fremover skal favorisere de deltakerne som kommer fra et land med krig? Eller var det bare denne gang? Hvor går grensen? Anonymkode: 12055...825
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #62 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så alle konkurranser fremover skal favorisere de deltakerne som kommer fra et land med krig? Eller var det bare denne gang? Hvor går grensen? Anonymkode: 12055...825 Hvorfor forventer du at hun skal svare deg på det? La det gå og prøv å lag deg en fin søndag. Anonymkode: 9c790...c91
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. mai 2022 #63 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Så alle konkurranser fremover skal favorisere de deltakerne som kommer fra et land med krig? Eller var det bare denne gang? Hvor går grensen? Anonymkode: 12055...825 Det har i alle år vært favorisering i Eurovision. Nabo-stemmer har eksistert i alle tider. I år hadde vi en helt spesiell situasjon hvor Europa samlet seg. I mine øyne var det helt rett .
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #64 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Det som hadde vært redelig, er å ikke arrangere noe som helst og bare tildele seier til Ukraina. Å la andre musikere forberede seg i månedsvis og opptre er bare idiotisk. Hva blir neste? VM i fotball tildeles Ukraina og andre land som er blitt invadert, så dømmes seieren til det landet med størst sivile tap? Anonymkode: ccb75...c8c I mens familier gråter over tapte så sitter du her og er sint for at Ukraina vant. Tenk over hvor privilegert du er? Anonymkode: ba1f3...bde
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #65 Skrevet 15. mai 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden): Det har i alle år vært favorisering i Eurovision. Nabo-stemmer har eksistert i alle tider. I år hadde vi en helt spesiell situasjon hvor Europa samlet seg. I mine øyne var det helt rett . 😂😂😂😂. Typisk svar fra deg. At det går an. Ja ja var ikke forventa noe annet heller. Anonymkode: 12055...825
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #66 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): 😂😂😂😂. Typisk svar fra deg. At det går an. Ja ja var ikke forventa noe annet heller. Anonymkode: 12055...825 Kanskje ikke noe annen oppførsel å vente fra deg heller? Hva sier det om deg at du svarer andre på denne måten? Er det ikke lov å være uenig ?? Anonymkode: 9fe76...f67
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #67 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kanskje ikke noe annen oppførsel å vente fra deg heller? Hva sier det om deg at du svarer andre på denne måten? Er det ikke lov å være uenig ?? Anonymkode: 9fe76...f67 Selvfølgelig er det lov å være uenig. Men man bør kunne stå for meningen sin ikke bare svada om at Europa har talt. Fagjuryen hadde en tydelig mening om hvor Ukraina burde være plassert - godt noen hadde hodet med seg. Anonymkode: 12055...825
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #68 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig er det lov å være uenig. Men man bør kunne stå for meningen sin ikke bare svada om at Europa har talt. Fagjuryen hadde en tydelig mening om hvor Ukraina burde være plassert - godt noen hadde hodet med seg. Anonymkode: 12055...825 Akkurat hvor leser du i tråden at noen ikke står for meningen sin? Fagjuryen var heller ikke enige med folket når det gjaldt mange andre land også . Det gjaldt ikke kun Ukraina. Anonymkode: 9fe76...f67
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #69 Skrevet 15. mai 2022 Ukraina var ikke min favoritt, men heller den som vinner enn en av de kjedelige balladene. Var jo ingen power ballader, som imponerte med stemmeprakt og ga gåsehud. Det var rett og slett svært mange tamme sanger. Takke seg til Norge, Ukraina, Frankrike og Moldova som ihvertfall laga litt liv 🙌 Anonymkode: d3cdf...a00
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #70 Skrevet 15. mai 2022 Hvor mange tør å reise til Ukraina til neste år? Det lurer jeg veldig på 🤔 Anonymkode: bb89a...f1c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. mai 2022 #71 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvor mange tør å reise til Ukraina til neste år? Det lurer jeg veldig på 🤔 Anonymkode: bb89a...f1c Tipper det blir arrangert av noen av de andre landene .
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #72 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvor mange tør å reise til Ukraina til neste år? Det lurer jeg veldig på 🤔 Anonymkode: bb89a...f1c Du tror ikke på alvor at Ukraina kommer til å prioritere Eurovision midt oppbyggingen av landet, om krigen i det hele tatt er over? Du må tenke deg litt om før du ytrer deg Anonymkode: 9c790...c91
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #73 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du tror ikke på alvor at Ukraina kommer til å prioritere Eurovision midt oppbyggingen av landet, om krigen i det hele tatt er over? Du må tenke deg litt om før du ytrer deg Anonymkode: 9c790...c91 Nå har den ukrainske presidenten selv gått ut med at han vil arrangere Eurovision til neste år i et fritt og gjenoppbygd Mariupol...... Anonymkode: bb89a...f1c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #74 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nå har den ukrainske presidenten selv gått ut med at han vil arrangere Eurovision til neste år i et fritt og gjenoppbygd Mariupol...... Anonymkode: bb89a...f1c Og der ser man hvor useriøst det er. Det er ikke sjans i havet at så store ødeleggelser kan fikses på et lite år. Og da forutsett at krigen slutter NÅ. Det kan hende at den varer enda noen måneder. Utrolig useriøst innspill. Anonymkode: ccb75...c8c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #75 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nå har den ukrainske presidenten selv gått ut med at han vil arrangere Eurovision til neste år i et fritt og gjenoppbygd Mariupol...... Anonymkode: bb89a...f1c Ja, det har han. Og kan du tenke deg en grunn til at han gjør det? Om du prøver virkelig hardt? Anonymkode: 9c790...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå