Gå til innhold

Eurovision Song Contest

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er den store finalen, direkte fra OL-hallen i Torino. Kan Norge og Subwoolfer gi landet vårt vår 4. seier og bringe neste års konkurranse hjem til enten Oslo, Bergen eller Trondheim? Det er faktisk en veldig stor sjanse for det. For årets norske bidrag er kanskje det bidraget som skiller seg aller mest ut fra de andre bidragene i år. Vi stiller med to banan-ulvebrødre fra Månen hvor dems identiteter er helt ukjente, men de kaller seg for Jim og Keith. Ingen vet hvem de egentlig er, og hvis de vinner så vil de mest sannsynlig avsløre sine identiteter. Jeg tror faktisk at det blir norsk seier i år, jeg er 90 % sikker! Selve sangen behøver ikke å være avgjørende. Dere husker f.eks. i 2006 og 2014 da Finland og Østerrike vant? Det var nemlig ikke pga. sangene. Det var pga. artister som skilte seg ut. Finland deltok med en gjeng skumle, men snille halloween-monstre i 2006, og vant. Østerrike deltok med en kvinne meg skjegg i 2014, og vant. Det samme kan også skje i år, og den sannsynligheten er faktisk meget stor. Folk digger oss, rett og slett! Vi har årets kuleste og mest kreative bidrag! Jeg tror at Norge vinner, Ukraina på 2. plass, Italia på 3. plass, Sverige på 4. plass og Hellas på 5. plass. Tror dere det samme som meg? 

Anonymkode: ce00e...704

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror veldig veldig mange kommer til å sympatistemme på Ukraina i år, så de vinner.

Den som ellers ville vunnet kommer på 2.plass.

Anonymkode: f11e5...bd1

Skrevet

Jeg stemmer på Finland i år, og håper de vinner :)

Anonymkode: ccb75...c8c

Skrevet

Nei, jeg tror at Ukraina vinner med sympatistemmer, og at Norge kommer blant topp 5.

Anonymkode: 8d70f...6a1

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan det går. Har ikke hørt noen av de andre sangene enn den norske, men jeg gleder meg stort💫🪩🥂

Anonymkode: 3f9c2...20b

Skrevet

Dessverre så tror jeg ikke Norge vinner, men de får nok en god plassering. Jeg er veldig lei det opplegget med hvem som bruker maskene og de barnslige svarene og kommentarene til han som snakker for dem. Sangen er fin da! 

Tror nok Ukraina vinner og det er helt okay  :-) 

Anonymkode: 19d92...704

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Nei, jeg tror at Ukraina vinner med sympatistemmer, og at Norge kommer blant topp 5.

Nå driter jeg loddrett i Gran Prix, men vinner Ukraina fordi det er krig blir jo Gran Prix bare en enda større vits enn det det allerede er. 

Skrevet
Elizabeth skrev (23 minutter siden):

Nå driter jeg loddrett i Gran Prix, men vinner Ukraina fordi det er krig blir jo Gran Prix bare en enda større vits enn det det allerede er. 

Grand prix er glitter, glam og underholdning, ingenting annet.

Hvem som synger best og hvem som er den beste låtskriveren ligger litt i baksetet.

I år kommer Ukraina til å vinne fordi folk sympatistemmer på dem, og til neste år må hele Europa gå sammen og spleise på en finale som Ukraina naturlig nok ikke har midler til å arrangere pga krigen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Grand prix er glitter, glam og underholdning, ingenting annet.

Hvem som synger best og hvem som er den beste låtskriveren ligger litt i baksetet.

I år kommer Ukraina til å vinne fordi folk sympatistemmer på dem, og til neste år må hele Europa gå sammen og spleise på en finale som Ukraina naturlig nok ikke har midler til å arrangere pga krigen.

Si det som det er i stedet. Alt sammen er Putins feil.

Elizabeth skrev (31 minutter siden):

Og hvems feil er det? Ikke Ukrainas i alle fall! Ukraina kan jo ikke noe for at Putin har angrepet og invadert landet dems.

Anonymkode: ba1f3...bde

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Si det som det er i stedet. Alt sammen er Putins feil.

Og hvems feil er det? Ikke Ukrainas i alle fall! Ukraina kan jo ikke noe for at Putin har angrepet og invadert landet dems.

Men det har altså ingenting med en musikkonkurranse å gjøre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men det har altså ingenting med en musikkonkurranse å gjøre. 

Vi er alle ofre for Putin og hans syke lyst til å herske over verden. Hvis Norge var blitt invadert av Putin og kjempet for å overleve hadde du da ikke satt pris på det om andre gjorde samme sak for Norge? I håndball for eksempel? Hvis alle de andre motstanderne flyttet seg ut av banen sånn at det var lett å score og vi vant VM. Det hadde jo vært en fin omtanke i alle fall. Akkurat som det er nå for Ukraina.

Skrevet

Norges sang er gøy og catchy men jeg synes ikke den fortjener å vinne i konkurranse med Frankrike, Ukraina, Nederland og Serbia som alle har sterke etniske låter med budskap.

Anonymkode: fc58f...e65

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vi er alle ofre for Putin og hans syke lyst til å herske over verden. Hvis Norge var blitt invadert av Putin og kjempet for å overleve hadde du da ikke satt pris på det om andre gjorde samme sak for Norge? I håndball for eksempel? Hvis alle de andre motstanderne flyttet seg ut av banen sånn at det var lett å score og vi vant VM. Det hadde jo vært en fin omtanke i alle fall. Akkurat som det er nå for Ukraina.

Så hvordan foreslår du å gjøre det på idrettsstevner? For eksempel, hvis en svømmer fra Ukraina kommer som nummer fire i mål, skal nummer en, to og tre diskvalifiseres? Og hva tror du blir motivasjonen for profesjonelle musikere og idrettsutøvere å fortsette hvis de uansett aldri vinner? Hvor er fair play opp i det hele? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Så hvordan foreslår du å gjøre det på idrettsstevner? For eksempel, hvis en svømmer fra Ukraina kommer som nummer fire i mål, skal nummer en, to og tre diskvalifiseres? Og hva tror du blir motivasjonen for profesjonelle musikere og idrettsutøvere å fortsette hvis de uansett aldri vinner? Hvor er fair play opp i det hele? 

Hva er fair med at Putin har invadert Ukraina?? Det er faktisk han som er problemet her! Du klager over at folk støtter Ukraina mot Putins invasjon faktisk. Hvorfor?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva er fair med at Putin har invadert Ukraina?? Det er faktisk han som er problemet her! Du klager over at folk støtter Ukraina mot Putins invasjon faktisk. Hvorfor?

Jeg spør deg hvordan man skal løse det teknisk i idrettskonkurranser, og hva som skal motivere andre lands topputøvere til å fortsette. Kan du også fortelle meg hvordan sympatistemmer i ESC vil hjelpe Ukraina å vinne krigen? Kan man gjøre stemmer og likes om til automatvåpen, meklere, penger eller støtte til flyktninger? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg spør deg hvordan man skal løse det teknisk i idrettskonkurranser, og hva som skal motivere andre lands topputøvere til å fortsette. Kan du også fortelle meg hvordan sympatistemmer i ESC vil hjelpe Ukraina å vinne krigen? Kan man gjøre stemmer og likes om til automatvåpen, meklere, penger eller støtte til flyktninger? 

Det viser at folk støtter Ukraina i kampen mot Putin. Det er moralsk støtte. Hvorfor støtter du ikke Ukraina?

Skrevet

Det viser at folk støtter Ukraina i kampen mot Putin. Det er moralsk støtte. Hvorfor støtter du ikke Ukraina?

Jeg støtter flyktninger med klær og gratis tolking, sender penger til veldedige organisasjoner og deltar i veldedighetsarrangementer. Og du har fortsatt ikke svart på mine spørsmål. 

Skrevet

Jeg støtter flyktninger med klær og gratis tolking, sender penger til veldedige organisasjoner og deltar i veldedighetsarrangementer. Og du har fortsatt ikke svart på mine spørsmål. 

Hvorfor gi hun oppmerksomhet, ikke la hun spore tråden av i fullstendig vas.

Skrevet

Hvorfor gi hun oppmerksomhet, ikke la hun spore tråden av i fullstendig vas.

Fordi uansett hvor mye man rapporterer, blir ikke innleggene slettet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Nå skal jeg stemme på hvem som helst andre. Du er ikke noen særlig verver. 

Anonymkode: bdea7...373

Skrevet

Så langt synes jeg Spania er best, med Norge som nr to🍌

Anonymkode: 3f9c2...20b

Skrevet

Litt gøyale gutter, men Norge vinner absolutt ikke dette. Låta er jo utrolig kjedelig, monoton og beveger seg ingen steder.

Og hvis JEG gir fullstendig beng i hvem som svetter inni de maskene gjør i hvert fall resten av Europa det. 

Anonymkode: 237ae...fbf

Skrevet

Send en SMS til 26400 med nummer 12. Skynd deg!

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så flott at du ikke evner å svare på det som blir sagt men bare kommer med dette oppgulpet hver gang. Å stemme på noen bare fordi det er synd i dem er så latterlig at jeg finner ikke ord. 

Anonymkode: 12055...825

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så flott at du ikke evner å svare på det som blir sagt men bare kommer med dette oppgulpet hver gang. Å stemme på noen bare fordi det er synd i dem er så latterlig at jeg finner ikke ord. 

Anonymkode: 12055...825

Nå sier de som styrer Eurovision at det å be om at folk stemmer for å støtte Ukraina bare er humanitært. Så det er svar. Å stemme på Ukraina er å vise humanitær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...