Gå til innhold

Dere som har gått igjennom samlivsbrudd med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort fikk dere ny kjæreste? Og hvor fort ble han introdusert for barna?

Anonymkode: b9b3a...dc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny kjæreste? Æsj, nei takk.

Anonymkode: 509eb...f93

Skrevet

2,5 år etter bruddet. Det ble introdusert etter ca fire mndr.

Anonymkode: 6ca15...172

Skrevet

Et års tid. Introdusert etter et par måneder (fordi det ene barnet er stort og plukket opp at det var noen, ville møte henne). 

Anonymkode: 95295...791

Skrevet
On 5/14/2022 at 4:58 PM, Anonym bruker said:

Hvor fort fikk dere ny kjæreste? Og hvor fort ble han introdusert for barna?

Anonymkode: b9b3a...dc9

fikk ny kjæreste etter 14mnd , kjæresten traff ikke han var bare sammen i 8 mnd og nå har jeg vert singel i snart 6 år og hvis jeg får en ny en skal ikke han/henne møte sønnen min får det har gått et år

Anonymkode: 34401...d6e

Skrevet

Jeg har ikke enda, etter 9 år. Han har hatt 3 eller 4, alle introdusert så fort som mulig, altså etter noen få uker 

Anonymkode: ecf42...908

Skrevet

Jeg ble alene da datteren min var halvannet år, og jeg ble gravid (ikke planlagt) etter 3 mnd med ny kjærste så de møttes tidlig. 
Gifta meg med han og var sammen i 15 år. Nå er barna 10-15-18 og jeg tenker at om jeg finner noe ny mann nå så blir det _lenge_ før de introduseres. Helt anderledes med så store barn kontra små

Anonymkode: ee230...f77

Skrevet

2,5 år, de møtte han 4 mnd etter jeg traff han. Dumpa han for et par år siden og fant en ny 5 mnd etterpå som de fikk treffe etter 1 mnd. Men jeg visste dette var ekte. Vi er nå på vårt 3 år, bor sammen alle sammen og er forlovet :)

Anonymkode: c0029...c1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...