Anonym bruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Stekt og skivet kylling med soltørket tomat (den stolte hane), pasta i forskjellige farger, hjertesalat, soltørket tomat i små biter, paprika, gode cherrytomater, fetaost (med soltørkede tomater) og krutonger. Hell over oljen fra fetaost og soltørkede tomater. En stor favoritt her i huset! Anonymkode: 42824...589
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 Ikke får matpolitiet.. men holiday dip i en blanding av rømme og litt majones er en nydelig base i kremet pastasalat. Tilsett pasta, kylling og grønnsaker. Anonymkode: 6091e...0be
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Piknikskinke Mais Paprika Agurk Rød løk Sukkererter Alt i små terminger. Kokte pastaskruer. Bland sammen og ha over dressingen. Dressingen lager jeg av like deler majones og rømme, et par knuste hvitløksfedd, salt, pepper og litt grillkrydder. Blander det sammen før jeg lager salaten og lar det stå og godgjøre seg litt før jeg har det over. Anonymkode: c5c76...5f8
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 Bland smøreost etter smak pluss creme freshe. Bland inn pepper, salt, paprikapulver og saft fra en sitron.Gjerne litt hvitløk. Bland inn oppskåret kyllingbiter og pasta. Dryss over basilikum. ENJOY Anonymkode: 7ed6c...9e6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 Like deler lettrømme og lettmajones blandes sammen med 3 ss sylteagurklake. Kok raskt opp sukkererter og avkjøl dem i kaldt vann. Kok pastaskruer og avkjøl. Agurk, tomat, vårløk, paprika, mais, skinke og sylteagurk skjæres i småbiter, og alt blandes sammen. Anonymkode: db4aa...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå