Gå til innhold

Tips til sko til dress?

Anbefalte innlegg

Skrevet
TøffiTrynet☠ skrev (59 minutter siden):

Neida. Gutten min er en helt vanlig tenåring, uten utfordringer. Og vi skal nok klare å finne noen sko som både han og jeg blir fornøyd med. Ser det er mange gutter/menn rundt om som bruker både Vans, Nike Air Force og andre typer sneakers/joggesko til dress. Synes det er kult jeg. 
Og jeg har også sett ei nydelig konfirmantjente som hadde matchende tøysko til bunaden sin. Jeg synes hun var fin og tøff som kjørte sin helt egen stil. Selv om mange nok tenkte sitt om det. 
Uansett. Jeg tenker at folk som er så innmari i mot joggesko til dress mest sannsynlig bare finnes på anonyme forum, og da mest for å provosere, krangle og kverulere. (Og jeg går gjerne på en diskusjon altså, men jeg gidder ikke la meg provosere.)

Jeg er ikke helt i mot sneakers til dress, det kan være kult det. Men ikke på hovedpersonen i en konfirmasjon eller bryllup, der tenker jeg at det ligger ganske heftige utfordringer bak om man ikke har på pensko. 

Jeg hadde jo aldri sagt noe om skovalget, men altså tenkt at her er det nok en diagnose el bak. 

Anonymkode: ca222...2dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det kun dressko som gjelder til dress. Det samme gjelder da jeg bruker bunaden. Da er det bunadssko. I år har jeg dårlig helse så jeg kan ikke bruke pensko. Da bruker jeg heller ikke bunaden.

Anonymkode: 2e1de...68d

Skrevet
TøffiTrynet☠ skrev (3 timer siden):

Neida. Gutten min er en helt vanlig tenåring, uten utfordringer. Og vi skal nok klare å finne noen sko som både han og jeg blir fornøyd med. Ser det er mange gutter/menn rundt om som bruker både Vans, Nike Air Force og andre typer sneakers/joggesko til dress. Synes det er kult jeg. 
Og jeg har også sett ei nydelig konfirmantjente som hadde matchende tøysko til bunaden sin. Jeg synes hun var fin og tøff som kjørte sin helt egen stil. Selv om mange nok tenkte sitt om det. 
Uansett. Jeg tenker at folk som er så innmari i mot joggesko til dress mest sannsynlig bare finnes på anonyme forum, og da mest for å provosere, krangle og kverulere. (Og jeg går gjerne på en diskusjon altså, men jeg gidder ikke la meg provosere.)

Mannen min har ikke brukt dressko til dressen på mange år, han bruker svarte ecco når vi har vært i bryllup, konfirmasjon og på 17 mai. Ingen bryr seg egentlig 🙂

Anonymkode: c0b8c...7c4

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mannen min har ikke brukt dressko til dressen på mange år, han bruker svarte ecco når vi har vært i bryllup, konfirmasjon og på 17 mai. Ingen bryr seg egentlig 🙂

Er vel ingen som går bort til en voksen man i bryllup, konfirmasjon etc og uttrykker hva han har på beina. Men hva de tenker om din manns evne til å kle seg veit du ingenting om.

Anonymkode: 3b45c...fea

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva tenker du hadde skjedd om folk brydde seg? At de pekte og lo? At ingen sier noe viser jo bare at de har folkeskikk. 

Anonymkode: ca222...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...