Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ingen her tror på at du kan være så jævlig tussi her og i alle andre relasjoner du skriver om her inne, men så er det pollyanna rundt sønnen din. Er nesten årets spøk. 

Anonymkode: 518b3...f2d

Jeg sier ikke at jeg er det. Jeg sier at jeg håper ikke han merker at jeg har det som jeg har det for da skjerper jeg meg og at han er mye på rommet eller med venner og hos faren. 

Anonymkode: 16326...3d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg sier ikke at jeg er det. Jeg sier at jeg håper ikke han merker at jeg har det som jeg har det for da skjerper jeg meg og at han er mye på rommet eller med venner og hos faren. 

Har av og til hvert i tankene mine om han ikke burde bo hos meg i det hele tatt? 

Skrevet

Hi, om det er du som har opprettet en ny tråd nå... Hva andre på forumet mener, det er faktisk ikke viktig.

Det som ER viktig, det er at du ber om all hjelp du selv kan få og at du også utover dette gjør alt du kan for å skape deg et bedre liv, et liv med et større nettverk slik at du ikke blir så mye alene.

Når det kommer til barn med psykisk syke foreldre, så er det viktigste at foreldrene gir god nok sykdom og at de selv søker hjelp, følger opp behandling og ellers gjør det de kan for å skape seg et bedre liv og bli friskere.

Når du oppretter en tråd om hva andre mener om psykisk sykdom hos foreldre, da legger du opp til å få mange svar som bare er negative, dvs. du vil mest trolig ta det til deg og bruke det negativt mot deg selv. Men hva andre måtte synse og mene, det er uvesentlig.

Det viktigste er nå at du istedenfor å gruble deg ned i kjelleren igjen, heller velger å fokusere på hva som er bra for deg! Logg deg av nettet nå, tenk gjennom noe du kan gjøre i morgen som vil være positivt for deg selv - og så legger du deg, står opp slik at du får gjort noe positivt i morgen. Kom deg ut i morgen og gå en god tur, gå så du kjenner du blir litt sliten, at du bruker kroppen, hjem og ta en dusj og stell deg selv litt ekstra.

Anonymkode: 536fe...50d

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hi, om det er du som har opprettet en ny tråd nå... Hva andre på forumet mener, det er faktisk ikke viktig.

Det som ER viktig, det er at du ber om all hjelp du selv kan få og at du også utover dette gjør alt du kan for å skape deg et bedre liv, et liv med et større nettverk slik at du ikke blir så mye alene.

Når det kommer til barn med psykisk syke foreldre, så er det viktigste at foreldrene gir god nok sykdom og at de selv søker hjelp, følger opp behandling og ellers gjør det de kan for å skape seg et bedre liv og bli friskere.

Når du oppretter en tråd om hva andre mener om psykisk sykdom hos foreldre, da legger du opp til å få mange svar som bare er negative, dvs. du vil mest trolig ta det til deg og bruke det negativt mot deg selv. Men hva andre måtte synse og mene, det er uvesentlig.

Det viktigste er nå at du istedenfor å gruble deg ned i kjelleren igjen, heller velger å fokusere på hva som er bra for deg! Logg deg av nettet nå, tenk gjennom noe du kan gjøre i morgen som vil være positivt for deg selv - og så legger du deg, står opp slik at du får gjort noe positivt i morgen. Kom deg ut i morgen og gå en god tur, gå så du kjenner du blir litt sliten, at du bruker kroppen, hjem og ta en dusj og stell deg selv litt ekstra.

Anonymkode: 536fe...50d

Tusen takk for omtanken din ❤️Du har rett i det. Må ikke komme der nå. 

Skal gjøre som du sier, men sov ikke så godt. 

Håper du får en fin søndag 🌺

Skrevet (endret)

Endret av Dora75
.
Skrevet
Dora75 skrev (8 timer siden):

Hva mener du med . ?

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Hva mener du med . ?

Hun angret seg vel da, og slettet det hun skrev. 

Anonymkode: 7da16...c0b

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hun angret seg vel da, og slettet det hun skrev. 

Ok. Skjønner. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ok. Skjønner. 

Hva trodde du da? En ny fancy måte å ignorere deg på?

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Hva trodde du da? En ny fancy måte å ignorere deg på?

Vet ikke hva som var meningen jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...