Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Av og til er det å være en ansvarlig voksen en drittoppgave. Akkurat nå ønsker jeg å drukne mine sorger, i alle fall litt, men så vet jeg at i morgen kreves det at jeg igjen skal være den ansvarlige voksne. Den ansvarlige voksne som skjøtter mine plikter, som mamma og god ektefelle. Akkurat nå: Dritt! Takk for at du leste. Anonymkode: 344f2...de8
Himmel og hav Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 All mulig sympati. Av og til er det å være voksen noe herk. Sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Skjønner deg. Godt å få det ut. Anonymkode: 57acd...4cb
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Av og til er det å være en ansvarlig voksen en drittoppgave. Akkurat nå ønsker jeg å drukne mine sorger, i alle fall litt, men så vet jeg at i morgen kreves det at jeg igjen skal være den ansvarlige voksne. Den ansvarlige voksne som skjøtter mine plikter, som mamma og god ektefelle. Akkurat nå: Dritt! Takk for at du leste. Anonymkode: 344f2...de8 Hadde jeg hatt en ektefelle og følt det slik du gjorde det i kveld, så hadde jeg uten tvil tatt en pause fra det å være en ansvarlig voksen. Det holder nok lenge med at en av dere er det i morgen. Og det trenger ikke være du 🥰 Kos deg, nullstill og nyt litt livet mellom slagene. Også må du huske på at det er oppskrytt å være voksen 🤷♀️ Anonymkode: 63a94...d62
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 Er mannen din udugelig? Ta deg en frikveld, drikk vin med venninner og sov borte. En hotellnatt med frokostbuffet har du godt av. Jeg er alene med lite avlastning. Jeg unner meg sånne ting når barna en sjelden gang er avgårde. Anonymkode: 96950...746
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er mannen din udugelig? Ta deg en frikveld, drikk vin med venninner og sov borte. En hotellnatt med frokostbuffet har du godt av. Jeg er alene med lite avlastning. Jeg unner meg sånne ting når barna en sjelden gang er avgårde. Anonymkode: 96950...746 Mannen min er absolutt ikke udugelig, men akkurat nå er han syk og indisponert. Det har blitt litt mye denne uka, bare. Vi står det nok over, denne gangen også. 👍 Anonymkode: 344f2...de8
Stridsmøy Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 Det er helt menneskelig å synes det er møkk å være voksen til tider. Heldigvis kommer det bedre dager ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå