Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 I år blir det ikke ferie på oss, men jeg har lat ungdommen få reise til Spania med en venn og familien. Jeg betaler 2000 kr + noe i lommepenger. Resten må betales selv. Hvor mye tror dere det går i lommepenger på en uke? Får selv ingen tur ferie da. Anonymkode: 5f300...57e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Så fint for ungdommen din, det blir nok stas! Lommepenger kommer vel an på hvor de er og hva de skal. Is og cola eller inngang på attraksjoner, liksom. Anonymkode: 1e68d...a62
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så fint for ungdommen din, det blir nok stas! Lommepenger kommer vel an på hvor de er og hva de skal. Is og cola eller inngang på attraksjoner, liksom. Anonymkode: 1e68d...a62 Det er sant. Super fornøyd. Blir mest mat, is og brus. Men snakkes om ihvertfall en dag i et badeland eller noe sånt. Så vet ikke hvor mye jeg kan forvente? Anonymkode: 5f300...57e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Ville beregnet minimum 50€ per dag. Anonymkode: ec130...ce3
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 Snakk med familien ungdo En skal reise med. Dette kommer jo helt zn på hvordan de velger. Matinnkjøp på butikken og hjemmelagd mat eller ut å spise 3 ganger om dagen? Aktiviteter? Mange dager til shopping? Anonymkode: fdb8e...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå