Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å overraske kjæresten med en helg på spa. Men er det egentlig populært blant menn, eller er det mest damer som elsker dette? Blir det litt gave til meg selv liksom?

Anonymkode: 68599...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har tenkt å overraske kjæresten med en helg på spa. Men er det egentlig populært blant menn, eller er det mest damer som elsker dette? Blir det litt gave til meg selv liksom?

Anonymkode: 68599...7db

Her elsker vi det begge to. Vi reiser på spa minimum en gang i året , men vi gjør det alltid når det er vinter. Det er ekstra deilig å synke ned i varme basseng når det er kaldt ute.

Skrevet

Jada, dra med mannen på spa, kos dere, spis god mat og ha masse masse sex😊

Anonymkode: 1962c...633

Skrevet

Kommer an på mannen, hadde garantert ikke vært noe min mann hadde likt🤣🤣

Han ville heller hatt fottur i fjellet med minimale fasiliteter.

Anonymkode: a3f51...7ca

Skrevet

Jeg hadde hatet å få spa i gave eller som overraskelse.

Anonymkode: a8191...c4f

Skrevet

Det kommer sikkert litt an på mannen, men min elsker det. En gang i året tar vi langhelg og drar på spa, med basseng og middag og hotell, bare vi to. Ikke alltid vi tar behandling, men boblebad med bobler i vannet og i glasset sier ikke min nei takk til 😃

Anonymkode: 5a31b...17a

Skrevet

Det må du vel spørre mannen din om, eller fiske litt for å finne ut av det. Det spiller jo ingen rolle om 90% liker det og 10% hater det. Det som betyr noe er hvor mannen din befinner seg hen her. Det er muligens flere kvinner som liker spa enn som ikke liker spa. Men det hjelper ikke meg om jeg får det i gave, for jeg liker det ikke. Er mye annet jeg heller kunne tenke meg. Mannen min hadde sikkert blitt med om jeg insisterte, og han hadde oppført seg fint også. Men det er nok mange andre ting han heller kunne tenkt seg. Har du veldig lyst til å dra på spa, så gjør det, men ikke kamufler det med å gi det til mannen i gave. Da er det mer realt å si at du har så lyst til å dra på spa og spørre om han vil være med. 

Anonymkode: 72aac...2af

Skrevet

Det er jo menn som liker det, men du får fiske litt så oppdager du jo om det er en god idé. Beste måten å gjøre det på.

Her hadde det nok heller blitt en storbyhelg. Utstilling, konsert eller forestilling og middag på en restaurant. Kvelder i baren. 

Anonymkode: 4164f...9f1

Skrevet

Det er ekstremt kjedelig. Velg i hvertfall et sted med skikkelig treningsmuligheter og turmuligheter.

Ta med godt med lesestoff, nødprviant på rommet og ørepropper hvis dere ikke elsker pling-plong musikk.

Anonymkode: 7fb7d...7b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...