Gå til innhold

Leveringstid pass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nervøs for om vi rekker å få pass eller id-kort før avreise. Bestilte time allerede i februar og trodde jeg hadde god tid ved å booke time 19.mai. Og nå øker leveringstiden hver dag fremover.

Dere som bestilte nylig: har dere fått deres pass eller id-kort? Hvor lenge ventet dere?

Anonymkode: de112...386

Skrevet

De som har fått nå bestilte for en måneds tid siden, ingen som har bestilt denne uka har fått det enda...

Så der hjelper jo ikke deg at det var 4 ukers ventetid når jeg bestilte, de er at det er 7 uker nå du må forholde deg til.

Anonymkode: 0a3bd...250

Skrevet

Om du får de til å merke bestillingen med haster, kan du få det på 2 dager. Såg ei på snap som hadde fått til det. 

Anonymkode: ece62...0be

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De som har fått nå bestilte for en måneds tid siden, ingen som har bestilt denne uka har fått det enda...

Så der hjelper jo ikke deg at det var 4 ukers ventetid når jeg bestilte, de er at det er 7 uker nå du må forholde deg til.

Det er sant. Får ikke svar på akkurat det. Men de som bestilte for 4 uker siden i dag, har fått det nå?

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Om du får de til å merke bestillingen med haster, kan du få det på 2 dager. Såg ei på snap som hadde fått til det. 

Da må du bestille nødpass og det er det kriterier for å få, akkurat nå er de kjempestrenge på det

Skrevet

Vi bestilte pass rett før påske og har ikke fått dem enda. Men vi ble spurt om hvor mye det hastet å få dem. Det haster ikke for oss, men jeg vil tro du da kan få dem raskere om du sier fra når dere skal reise 😊

Anonymkode: aa229...29c

Skrevet

Leveringstid på 6 uker fikk vi beskjed om…0

Anonymkode: dc957...240

Skrevet

Jeg var der 21 april og har enda ikke fått 

Anonymkode: 55629...371

Skrevet

10ukers leveringstid gikk de ut med i avisa her omdagen så jeg. Så da blir det ikke noe utenlandsferie for ene ungenihvertfall. Hu som skulle skaffe seg pass til vinterferien fikk første ledige time som var i juni. Og hu trodde hu var ute i god tid til vinterferien, flaks hu hørte på morra at hu betalte flyturen hu holdt på å bestille i vinter. 

Anonymkode: 19f10...b4d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er litt nervøs for om vi rekker å få pass eller id-kort før avreise. Bestilte time allerede i februar og trodde jeg hadde god tid ved å booke time 19.mai. Og nå øker leveringstiden hver dag fremover.

Dere som bestilte nylig: har dere fått deres pass eller id-kort? Hvor lenge ventet dere?

Min sønn fikk time 9. april og fikk passet på onsdag, altså 11. mai. Det tror jeg var «raskt» så hadde ikke satset på ferie i juni i hvert fall.

Anonymkode: f8f6b...25f

Skrevet

Hadde time 19.april. Fikk melding i dag om at det er på vei.

Anonymkode: 5537c...c6b

Skrevet

Her jeg bor er det nå 10 ukers leveringstid på pass.

Anonymkode: 27e71...b29

Skrevet

Dette er egentlig litt krise. Da vi bestilte time i februar til eldste som skal studere i utlandet til høsten var første ledige time i august. Passet hans går ut i juni. Heldigvis ble det lagt ut flere timer, så vi fikk en ny time til han i starten av juni. Vi får ikke reist på ferie, men det er underordnet. 

Anonymkode: 71e7e...d1a

Skrevet

Vi hadde time 11.april, passene kom i posten i dag. ID kort kom etter 2 uker mener jeg. Så gikk fortere enn hva jeg hadde trodd ihvertfall 😊 Bor på Østlandet, times tid unna Oslo. 

Anonymkode: 88677...0cc

Skrevet

Hadde time 5 mai, valgte ID-kort og de kom i posten i dag 

Anonymkode: 9cf52...b3c

Skrevet

Vi ordnet pass 20 april i Trondheim. Venter ennå.... håper de kommer til uka.

Anonymkode: e4789...c38

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hadde time 5 mai, valgte ID-kort og de kom i posten i dag 

Anonymkode: 9cf52...b3c

Det gikk fort! Sa du at det hastet ifm. en reise?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Vi bestilte pass rett før påske og har ikke fått dem enda. Men vi ble spurt om hvor mye det hastet å få dem. Det haster ikke for oss, men jeg vil tro du da kan få dem raskere om du sier fra når dere skal reise 😊

Anonymkode: aa229...29c

Så de spurte faktisk dere om det? Måtte du i så fall vise reisedokumenter?

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvordan i all verden klarte hun det? Var det forresten pass eller id-kort?

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hvordan i all verden klarte hun det? Var det forresten pass eller id-kort?

Pass. Fordi de skulle på ferie utenfor EU. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...