Anonym bruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Vi skal ha konfirmasjon med 37 gjester på lørdag og både mannen og jeg ligger rett ut med høy feber, satans vond hals og tidenes hodepine! Eldste sønn brakk foten i går og de andre barna på 15, 13 og 9 er det ikke særlig hjelp i! Vi har leid lokalet og bestilt mat, men det må dekkes og pyntes. I morgen! Nå har jeg bakt sjokoladekaken, med nesten 39 i feber etter Paracet og Ibux. Jeg er så dårlig at jeg kaster opp av smerte. Hvordan skal dette gå😩 Anonymkode: 33211...362
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Her er det bare å fri til gjestene, forklare situasjonen og be om hjelp NÅ! God bedring Anonymkode: 9cc5e...882
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 All medfølelse! Tenker dere burde ta en koronatest, hvis den er negativ er det bare å dope seg med smertestillende, be om hjelp og kjøre på. Anonymkode: 5950a...13b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Du ringer en venn og ber om hjelp til pynting osv Anonymkode: e6956...620
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Spør om hjelp fra familie og venner! Anonymkode: 20bc5...161
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 Så kjedelig å lese. Masse masse lykke til! Anonymkode: 41a9a...ec1
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 Hvorfor er det ikke noe hjelp å få av barna som er så gamle, til å pynte? En femtenåring og en trettenåring klarer jo det? Anonymkode: 75075...100
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #8 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): All medfølelse! Tenker dere burde ta en koronatest, hvis den er negativ er det bare å dope seg med smertestillende, be om hjelp og kjøre på. Anonymkode: 5950a...13b Hva spiller det for rolle om de har korona eller ikke. Den tiden er forbi. Alle har hatt det, som en vanlig influensa. HI, stakkars dere!! Håper det løser seg. I verste fall for barna/ungdommene deres kjøre fest uten dere👍 Anonymkode: 88fa0...112
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #9 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva spiller det for rolle om de har korona eller ikke. Den tiden er forbi. Alle har hatt det, som en vanlig influensa. HI, stakkars dere!! Håper det løser seg. I verste fall for barna/ungdommene deres kjøre fest uten dere👍 Anonymkode: 88fa0...112 Korona kan en få mange ganger smarting! Så hjelper ikke at alle har hatt korona før! Anonymkode: 54737...a50
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #10 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva spiller det for rolle om de har korona eller ikke. Den tiden er forbi. Alle har hatt det, som en vanlig influensa. HI, stakkars dere!! Håper det løser seg. I verste fall for barna/ungdommene deres kjøre fest uten dere👍 Anonymkode: 88fa0...112 Alle har heller ikke hatt det. Har en elev som testet positivt for første gang i går. I tillegg vil fremdeles eldre med underliggende sykdommer bli skikkelig dårlige. Så er det også immunsuprimerte som har fått 4 vaksiner, men likevel sannsynligvis ikke har særlig immunitet. I en konfirmasjon vil det ofte være mange generasjoner samlet, derfor tenker jeg det er lurt å teste - det er noen av oss som tenker på menneskene rundt oss og tar hensyn til at andre faktisk kan dø av korona! Anonymkode: 5950a...13b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #11 Skrevet 13. mai 2022 Da hadde jeg utsatt selskapet, gitt. Å pine seg selv er aldri en løsning. Du må være snill mot deg selv. Anonymkode: 2b34d...7c8
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #12 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Korona kan en få mange ganger smarting! Så hjelper ikke at alle har hatt korona før! Anonymkode: 54737...a50 Korona er nedgradert til et virus som skal spres smarting. Folk får selv velge om de vil utsette seg for det. Anonymkode: b0ce9...b41
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #13 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvorfor er det ikke noe hjelp å få av barna som er så gamle, til å pynte? En femtenåring og en trettenåring klarer jo det? Anonymkode: 75075...100 Tenkte det samme. Spesielt konfirmanten! Kan man ikke forvente noe av så store ungdommer? Anonymkode: 07839...106
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #14 Skrevet 13. mai 2022 Be familie, venner eller naboer om hjelp. Jeg ville hjulpet selv naboer jeg ikke kjenner i en slik situasjon. God bedring! Anonymkode: 401ae...4c9
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #15 Skrevet 13. mai 2022 Takk for oppmuntrende ord! Jeg har så gode venner! Nå har de laget seg en messengergruppe og deler oppgavene mellom seg ❤️ Noen skal pynte, noen bærer bord og stoler, noen ordner at alt av klær er i orden, noen (flere enn planlagt) baker osv. Ungene hjelper gjerne til, men de er ikke i en alder hvor de selv ser hva som må gjøres. I tillegg hadde det blitt svært spennende å sett borddekorasjonen om de fikk ansvar for det Å utsette er ikke aktuelt, det er mange som reiser langt for å delta. En gang i livet kommer vi sikkert til å le av dette, men nå er det bare ille. Mannen, som aldri er syk, våknet med 39,6 i feber og jeg orker ikke måle på meg selv engang. Jeg tenker å kjøre ignorering, og innbille meg at jeg er bedre i dag. hi Anonymkode: 33211...362
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #16 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Takk for oppmuntrende ord! Jeg har så gode venner! Nå har de laget seg en messengergruppe og deler oppgavene mellom seg ❤️ Noen skal pynte, noen bærer bord og stoler, noen ordner at alt av klær er i orden, noen (flere enn planlagt) baker osv. Ungene hjelper gjerne til, men de er ikke i en alder hvor de selv ser hva som må gjøres. I tillegg hadde det blitt svært spennende å sett borddekorasjonen om de fikk ansvar for det Å utsette er ikke aktuelt, det er mange som reiser langt for å delta. En gang i livet kommer vi sikkert til å le av dette, men nå er det bare ille. Mannen, som aldri er syk, våknet med 39,6 i feber og jeg orker ikke måle på meg selv engang. Jeg tenker å kjøre ignorering, og innbille meg at jeg er bedre i dag. hi Anonymkode: 33211...362 Så fint at dere får hjelp! Men er det så lurt å holde selskapet hvis dere er så syke? Tenk om dere smitter folk i seremonien (hvis dere skal dit) eller i selve selskapet? Sykdommen du beskriver høres ikke ut som noe man vil gi videre. Ønsker dere en superrask bedring. Bruk muligheten dere har ved all hjelpen dere får til å hvile og fokusere på å bli friske ❤️ Og gretulerer med konfirmant! Anonymkode: 00117...06c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #17 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Så fint at dere får hjelp! Men er det så lurt å holde selskapet hvis dere er så syke? Tenk om dere smitter folk i seremonien (hvis dere skal dit) eller i selve selskapet? Sykdommen du beskriver høres ikke ut som noe man vil gi videre. Ønsker dere en superrask bedring. Bruk muligheten dere har ved all hjelpen dere får til å hvile og fokusere på å bli friske ❤️ Og gretulerer med konfirmant! Anonymkode: 00117...06c Har de vært syke noen dager er de ikke smittsomme lengre. Man er i allefall mest smittsom i inkubasjonstiden samt de to første dagene med sykdom. En konfirmasjon må nesten gå sin gang 😯 Anonymkode: 7cb5b...bf7
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #18 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Har de vært syke noen dager er de ikke smittsomme lengre. Man er i allefall mest smittsom i inkubasjonstiden samt de to første dagene med sykdom. En konfirmasjon må nesten gå sin gang 😯 Anonymkode: 7cb5b...bf7 Skjønner at det er en vanskelig situasjon, men med nesten 40 i feber dagen før konfirmasjonen er det omtrent unntakstilstand. Anonymkode: 00117...06c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #19 Skrevet 13. mai 2022 Så bra at dere har fått hjelp!! Lykke til!! Håper dere får en fin feiring tross alt! 🙂 Anonymkode: 20bc5...161
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #20 Skrevet 13. mai 2022 Ville hvert fall brukt munnbind i kirken. God bedring! Anonymkode: 728c6...208
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #21 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så fint at dere får hjelp! Men er det så lurt å holde selskapet hvis dere er så syke? Tenk om dere smitter folk i seremonien (hvis dere skal dit) eller i selve selskapet? Sykdommen du beskriver høres ikke ut som noe man vil gi videre. Ønsker dere en superrask bedring. Bruk muligheten dere har ved all hjelpen dere får til å hvile og fokusere på å bli friske ❤️ Og gretulerer med konfirmant! Anonymkode: 00117...06c Selskapet skal ikke være hjemme og er vi så dårlige så kommer vi selvsagt ikke til å stille verken i kirken eller i lokalet. Men jeg føler meg faktisk litt bedre i dag, så jeg håper at konfirmanten får ha en av oss med i det minste. Vi har testet oss, så det er ikke korona Bare god gammeldags influensa, tenker jeg. hi Anonymkode: 33211...362
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #22 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Korona kan en få mange ganger smarting! Så hjelper ikke at alle har hatt korona før! Anonymkode: 54737...a50 Smarting faktisk! Det er fortsatt en vanlig influensa! Trenger ikke å drive med testing lenger. og til deg andre; så ja selvsagt kan man få influensa flere ganger Anonymkode: 88fa0...112
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #23 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Smarting faktisk! Det er fortsatt en vanlig influensa! Trenger ikke å drive med testing lenger. og til deg andre; så ja selvsagt kan man få influensa flere ganger Anonymkode: 88fa0...112 Korona er ikke mindre farlig nå enn når stengte ned hele landet pga viruset.. Anonymkode: 54737...a50
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #24 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Korona er ikke mindre farlig nå enn når stengte ned hele landet pga viruset.. Anonymkode: 54737...a50 Jo, for de vaksinerte er det mindre farlig uansett, og etter mutasjonen er det generelt mindre farlig. Du kan da ikke ha unngått å få med deg dette? Anonymkode: 20ca7...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå