Gå til innhold

Snart helg igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere noe kjekt? 

Anonymkode: b4a2d...5a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Er fortsatt lenge til helg i mitt hode. Har gått rundt i hele dag og trodd det er tirsdag…

Anonymkode: 0189a...d62

Skrevet

Alltid noe kjekt! Middag hos vennepar i morgen, lunsj med to venninner på lørdag, tur på museum med ungene og en venninne på søndag. 

Anonymkode: da403...22c

Skrevet

Skal du noe kjekt? 🙂

Anonymkode: f5f2e...306

Skrevet

Pizza og film med familien imorgen, bytur og bursdagsfeiring på lørdag, vaske til 17.mai på søndag🇧🇻

Anonymkode: 24cf0...c2a

Skrevet

Et alene. Skal handle inn god mat og snacks og se ESC lørdag. Ingen andre planer her :-).

Anonymkode: f8c48...b08

Skrevet

I morgen skal jeg rydde og vaske hus. På lørdag skal jeg nyte sola før jeg skal på grand prix fest hos ei venninne. På søndag skal mellomste konfirmeres. Har fri på mandag så da skal jeg preppe til 17.mai 🇳🇴

Anonymkode: 2aff7...91e

Skrevet

Joda! Her skal det feires både myndig og midtlivskrise 😱

Anonymkode: 87e43...98f

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

I morgen skal jeg rydde og vaske hus. På lørdag skal jeg nyte sola før jeg skal på grand prix fest hos ei venninne. På søndag skal mellomste konfirmeres. Har fri på mandag så da skal jeg preppe til 17.mai 🇳🇴

Nå ble jeg imponert, kjenner jeg! Du skal ha konfirmasjon på søndag og skal sole deg og feste på lørdag? Du har livet mer på stell enn meg, døgnet før konfirmasjon springer jeg rundt som en hodeløs høne og prøver å samle trådene😂

Anonymkode: 631a4...03a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nå ble jeg imponert, kjenner jeg! Du skal ha konfirmasjon på søndag og skal sole deg og feste på lørdag? Du har livet mer på stell enn meg, døgnet før konfirmasjon springer jeg rundt som en hodeløs høne og prøver å samle trådene😂

Anonymkode: 631a4...03a

Hørtes mer råflott ut enn det er! Selskapet er ikke på søndag, da hadde jeg ikke sola meg verken i morgen eller lørdag, da hadde jeg sprunget med deg!😅 bunader og skjorter er strøket og klare, og bordreservasjon til middag etter sermonien er på plass! 

Skrevet

Masse kjekke planer her da 😊 Så kjekt. 

Skrevet

Tja, har ikke så mange planer. Jeg har brukket armen, og begge ungene er syke, så er begrenset hva vi kan finne på. Men helg er helg, så vi skal sove lenge, kose oss hjemme og selvfølgelig se ESC på lørdag.

Anonymkode: b865e...cea

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skal du noe kjekt? 🙂

Anonymkode: f5f2e...306

Hadde egentlig planer, men de gikk i vasken. 

Skrevet

Ja! 🙂 

Anonymkode: 9d066...cb9

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ja! 🙂 

Anonymkode: 9d066...cb9

Hva da? 

Skrevet

Flere her? 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...