Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #26 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Blir vel mindre Pavlovakaker i år får jeg håpe mtp Russland. (Pavlova er oppkalt etter den russiske ballett-danserinnen Anna Pavlova. Pavlovakaken er florlett, sprø og smelter i munnen. En suksess i hvert selskap og er en 17. mai-kake som er enkel å lage.) Anonymkode: dc85f...f80 Altså, jeg er selvfølgelig imot Putin og krigshandlingene hans, men å boikotte pavlovakake er litt drøyt! Anonymkode: 93b9b...7c2
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #27 Skrevet 13. mai 2022 Jeg synes bløtkake eller marsipan hører mer hjemme, men det er mitt personlige synspunkt. Er nok ikke den rette til å svare, i og med jeg ikke liker kaker, spesielt ikke pavlova og napoleons 😅 Anonymkode: 742cf...80c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #28 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Blir vel mindre Pavlovakaker i år får jeg håpe mtp Russland. (Pavlova er oppkalt etter den russiske ballett-danserinnen Anna Pavlova. Pavlovakaken er florlett, sprø og smelter i munnen. En suksess i hvert selskap og er en 17. mai-kake som er enkel å lage.) Anonymkode: dc85f...f80 🤣 Anonymkode: 32ed9...ca0
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #29 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg synes bløtkake eller marsipan hører mer hjemme, men det er mitt personlige synspunkt. Er nok ikke den rette til å svare, i og med jeg ikke liker kaker, spesielt ikke pavlova og napoleons 😅 Anonymkode: 742cf...80c Det var jo merkelig å ha en formening om det når du ikke liker noen av kakene Anonymkode: 32ed9...ca0
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #30 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Blir vel mindre Pavlovakaker i år får jeg håpe mtp Russland. (Pavlova er oppkalt etter den russiske ballett-danserinnen Anna Pavlova. Pavlovakaken er florlett, sprø og smelter i munnen. En suksess i hvert selskap og er en 17. mai-kake som er enkel å lage.) Anonymkode: dc85f...f80 Jøjemeg, skal en ballettdanser få skylda for at Putin har blitt gal også nå...? Anonymkode: 0cf9c...a29
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #31 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det var jo merkelig å ha en formening om det når du ikke liker noen av kakene Anonymkode: 32ed9...ca0 Hvorfor det? Blir som å synes rød kjole er fint selv om en ikke bruker det selv. Jeg er vant til at det serveres bløtkake eller marsipankake på 17. mai, derfor finner jeg det mer naturlig på kakebordet selv om jeg ikke liker kaker. Anonymkode: 742cf...80c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #32 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Blir vel mindre Pavlovakaker i år får jeg håpe mtp Russland. (Pavlova er oppkalt etter den russiske ballett-danserinnen Anna Pavlova. Pavlovakaken er florlett, sprø og smelter i munnen. En suksess i hvert selskap og er en 17. mai-kake som er enkel å lage.) Anonymkode: dc85f...f80 Kaken ble oppfunnet i New Zealand eller Australia på 1920-tallet, i tilknytning til en av danserens turneer. Kaken regnes som en nasjonalrett i begge landene. Kaken er ikke russisk….. Anonymkode: c7960...0a4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #33 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Det er jo ikke noen gode bær nå, så jeg synes ikke pavlovaen blir noe god så tidlig på året. Anonymkode: f0898...d4f Aner ikke. Pavlova er ikke noe godt uansett tid på året. Men datter insisterer på å lage det i år, så det blir pavlova på 17. mai bordet vårt også 😅 Anonymkode: ade52...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå