Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #26 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Takk for svar alle sammen. Personen er ikke i stand til å forstå at noen bruker kortet dens, dessverre. Hvis jeg kontakter statsforvalteren hvor mye info krever de? Holder det med et tips og personnummer? HI Anonymkode: d6975...2e6 Jeg antar at navn og bosted, om du kjenner det, holder. Vet du bilnummer til den som bruker kortet, så legg det ved også. Hvis vedkommende som har fått kortet ikke er i stand til å forstå at noen bruker kortet, da antar jeg at vedkommende ikke lenger kjører bil selv, og da er det vel tvilsomt om vedkommende kvalifiserer for å ha et slikt kort lenger. Flott om du melder fra dette, for slik ulovlig bruk hindrer andre fra å få kort og få brukt handikapplassene. Anonymkode: 3b8fd...44e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #27 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg antar at navn og bosted, om du kjenner det, holder. Vet du bilnummer til den som bruker kortet, så legg det ved også. Hvis vedkommende som har fått kortet ikke er i stand til å forstå at noen bruker kortet, da antar jeg at vedkommende ikke lenger kjører bil selv, og da er det vel tvilsomt om vedkommende kvalifiserer for å ha et slikt kort lenger. Flott om du melder fra dette, for slik ulovlig bruk hindrer andre fra å få kort og få brukt handikapplassene. Anonymkode: 3b8fd...44e Kortet følger personen, ikke bilen, så man kan selvfølgelig få et sånt kort selv om man ikke kjører selv. Anonymkode: 14ba5...028
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2022 #28 Skrevet 14. mai 2022 Det er vel rgrntlig bare parkeringsvaktene som ville gjort noe med kortet. Svindel og tyveri av penger er mer alvorlig. Anonymkode: 7eebb...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå