Gå til innhold

Er dere med i faste foreninger, venninnetreff, klubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn fast opplegg med jevne mellomrom? Har inntrykk av at mange er det, men har litt variasjoner av opplegg.

Anonymkode: 0c640...9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sånn fast opplegg med jevne mellomrom? Har inntrykk av at mange er det, men har litt variasjoner av opplegg.

Nei, får dessverre ikke tid. Er med i et par styrer, men det anser jeg som verv og ikke "gøy", selv om de fleste møter også byr på hygge og skravling.

Skrevet
VeslePesle skrev (4 minutter siden):

Nei, får dessverre ikke tid. Er med i et par styrer, men det anser jeg som verv og ikke "gøy", selv om de fleste møter også byr på hygge og skravling.

Vel vel. Nå er du jo med i DIB-klubben da. Nesten æresmedlem vil jeg si :-)

Du prioriterer heller tid her mao.

Anonymkode: b56d5...a29

Skrevet

Vi er venninner som møtes fast fire ganger i året, og har gjort det i minst ti år nå. Er ellers med i kunstforening. 

Anonymkode: b56d5...a29

Skrevet

Ja, sånn omtrent. Vi er syv kollegaer/venninner som prøver å få til middag ol. sammen i hvert fall 6-7 ganger i året, av og til oftere også, men det er sjeldent alle kan hver gang. 

Anonymkode: a538b...777

Skrevet

Ja, en vennegjeng som møtes, og en ren jentegruppe. møtes ca 4 ganger i året med hver av de. 

Anonymkode: 42e02...733

Skrevet

Jeg er med i barselgruppa til 19 åringen! Vi møtes fast hver 3 uke og har gjort det i 19 år nå! Er med i en venninnegjeng fra ungdomsskolen, møtes ca 3 ganger i året. Møter også 4 av de jeg studerte med en gang i året, vi bor på ulike steder i Norge.

Anonymkode: d4f53...0d3

Skrevet

Vi er fem stykker som møtes en gang i måneden.

Lave skuldre, kaffe, brus og noe kake is eller snop, på en hverdagskveld.

Møtes for skravling og hygge, ikke noe kav og stress med matlaging og sånt.

Anonymkode: d9725...5c3

Skrevet

Jeg er med i en idrettsklubber og en forening for de som driver med hobbyen min. Der er det medlemsmøter 8-10 ganger i året. Jeg er med på noen møter. Det er en ensom hobby, man jobber alene. Når jeg er på møte, hjelper vi hverandre og diskuterer dagens tema.

Anonymkode: 9b1ec...b56

Skrevet

Ja, det er jeg heldigvis. 

Barndomsvenner som møres ca en gang i mnd, og tidligere kollegaer som møtes ca fire ganger i året. 

Vi lager enkel varmmat, har kake eller dessert og snack på bordet. Mye latter og lave skuldre. 

Anonymkode: 13be7...24f

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg er med i to grupper som møtes jevnlig for å drikke litt vin, vi er noen faste par i nabolaget som spiser sammen og spiller kort, også er det barndomsvenninnene som jeg reiser på tur sammen med - ca en gang i året. 

Men alt i alt er jeg mest hjemme på kveldstid og i helger, egentlig. Kanskje 1-2 treff i måneden. 

Anonymkode: 8db8a...05e

Skrevet

Jeg har to venninner som jeg traff på folkehøyskole for 25 år siden. Vi møtes ca en gang i mnd på mat og prat😊 ellers er jeg med i en klubb med 6 andre kollegaer og vi møtes ca annenhver mnd utenom jobbtid og drikker vin og koser oss😊

Anonymkode: 70537...7ab

Skrevet

Er med i det vi kaller klubb. Møtes annenhver måned, og er 9 jenter som har menn som er gode kompiser. Det er mat og mye vin, og veldig gøy! Rullerer på hvem det er hos. Er også med i et idrettsstyre, og det er stort sett "kjedelige" møter, men vi (fem jenter) har det veldig koselig og spiser på restaurant to ganger i året. 

Anonymkode: f0819...fe0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...