Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Min maksdato for sykepenger går snart ut og har tenkt å søke aap. Har hele tiden tenkt at etter sommerferien vil jeg være i stand til å jobbe 100% igjen (er gradert sykemeldt nå), men ser at det kanskje ikke kommer til å gå så bra som tenkt. Er det mulig å søke aap (siden man må søke på dette før sykemeldingsperioden går ut) og IKKE benytte seg av dette om man får det innvilget? Blir formen min bedre i løpet av sommerferien ønsker jeg å gå tilbake til min 100% stilling. Anonymkode: 7b3eb...555
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Ja det er fullt mulig du krysser bare av på skjemaet at du ikke trenger aap likevel. Anonymkode: 729b9...18a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ja det er fullt mulig du krysser bare av på skjemaet at du ikke trenger aap likevel. Anonymkode: 729b9...18a Tusen takk for svar 😊 Anonymkode: 7b3eb...555
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 På aap sender man meldekort. Der melder du bare at du har jobbet og hvor mye. Da trekkes du for dagene du har jobbet, og jobber du mer enn 50% i en periode (14 dager) mister du retten den perioden. Usikker på hvor mange perioder du må ha jobbet 100% før retten bortfaller, men det kan nav svare på Anonymkode: 26c3d...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå