Gå til innhold

Obs! Litt ekkel tråd! Men hvordan hadde dere reagert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet en fin fyr som virker oppegående og reflektert. Han er snill og god tvers igjennom, og jeg har begynt å falle mer og mer for ham.

Nå kommer jeg litt til det noen av dere sikkert vil synes er litt ekkelt. Vi har jo mye sex og koser som alle andre, det som er med denne mannen er at han har en voldsom sprut når han får orgasme, spruter mye og ukontrollert over store deler av sengen når han ikke kommer inni meg. I går kveld ble jeg liggende i sengen hans mens han dusjet, så fikk jeg tilfeldigvis øye på veggen bak sengen, i det lyset kunne jeg se utrolig mye gris overalt. Dette har vært der lenge og blitt tilgriset over tid. Masse som har rent nedover veggen, og stoppen ved puten. Det er nødt til å være sæd. Jeg vet ikke om han er klar over det selv, for det er ikke lett å se ved første øyekast. Men jeg lurer på hvordan jeg skal reagere. Har jo begynt å bli veldig glad i ham, mens synes dette var spesielt, ikke direkte ekkelt, men spesielt. Hvordan hadde reagert om dere så en vegg full av gammel sæd på denne måten? 

Anonymkode: f5e9d...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaha huff altså. Dette hadde vært skikkelig turn off for meg. Beklager å si det, men jeg hadde nok tenkt at dette ikke var liv laga.

Anonymkode: 08bbb...33d

Skrevet

Gi beskjed og få det vasket 😅 få på en kondom, bruk en vaskeklut eller la han komme inni hver gang 🤣

Anonymkode: 59e94...dc8

Skrevet

Æsj!! Tørker vel bort det på veggen. Gris.

Anonymkode: 27d13...b8b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hahahahaha huff altså. Dette hadde vært skikkelig turn off for meg. Beklager å si det, men jeg hadde nok tenkt at dette ikke var liv laga.

Anonymkode: 08bbb...33d

Såpass, ja. Nei jeg liker ham for godt, men vil ikke ha dette på veggen. Er ikke sikker på om han vet det selv. Gjør jo ingenting om han onanerer, men jeg kommer nok til å ta det opp ved en anledning der han spruter på veggen... Er meget spesielt. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Æsj!! Tørker vel bort det på veggen. Gris.

Anonymkode: 27d13...b8b

Vet som sagt ikke om han vet det. 

Hi

Skrevet

Har et bilde av det, men det er veldig vanskelig å se... Er en mørk vegg. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vet som sagt ikke om han vet det. 

Hi

Men han må jo vite at han spruter på veggen, det er jo ikke småtteri du snakker om her.

Anonymkode: 088d9...8b1

Skrevet

Altså, kan du ikke ta det med litt humor da. Ikke sikkert han har lagt merke til det selv. Fortell ham litt lattermildt hva du ser og si han må nok ha en rundvask her inne. 

Verre er det ikke 🙃😁

Anonymkode: c0aec...065

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men han må jo vite at han spruter på veggen, det er jo ikke småtteri du snakker om her.

Anonymkode: 088d9...8b1

Det er rart, er enig i det. Nei, det er virkelig ikke småtteri, det er unormalt mye... Kanskje han ikke bryr seg. Resten av huset er rent og vanlig, han er heller ikke den typen man skulle tro ga blaffen i der. Han vet jo at han spruter mye... Men vil spør han ved en passende anledning. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Altså, kan du ikke ta det med litt humor da. Ikke sikkert han har lagt merke til det selv. Fortell ham litt lattermildt hva du ser og si han må nok ha en rundvask her inne. 

Verre er det ikke 🙃😁

Anonymkode: c0aec...065

Joda, jeg kommer ikke til å kjefte på ham. 

Hi 

Skrevet

Dette er en del av veggen, ikke så lett å se.. 

Hi20220511_193408.thumb.jpg.358d81e95b42c9dcaa0590179b8ac286.jpg

Skrevet

Dette er en del av veggen, ikke så lett å se.. 

Hi20220511_193408.thumb.jpg.358d81e95b42c9dcaa0590179b8ac286.jpg

Jo, det er lett å se. Men det må ikke være sæd da. Kan være noe annet

Anonymkode: 19d23...776

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jo, det er lett å se. Men det må ikke være sæd da. Kan være noe annet

Hva da tror du? Er jo på veggen bak putene. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Hi

Det kan være flere ting det. Jeg vet ikke. 

Skrevet

Det kan være flere ting det. Jeg vet ikke. 

Det er iallfall ikke saft. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Hi

Svette? Urin? Oppkast?

Anonymkode: 727a6...db3

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hi

Kan jo være så mangt. For eksempel vann som har rent nedover når han har vasket veggen. Eller så er han jo bare en ekkel gris. Du får spørre. 

Anonymkode: a900b...d4c

Skrevet

Hadde bare sagt da han kom tilbake at «haha, ser det går litt hardt i svingene på egenhånd også» (peke på veggen) «kanskje vaske over der snart», med latter og en lett tone. Verre er det ikke.

Anonymkode: ed442...c55

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kan jo være så mangt. For eksempel vann som har rent nedover når han har vasket veggen. Eller så er han jo bare en ekkel gris. Du får spørre. 

Slutt å kall menn griser er du snill. Har jo sagt at jeg skal prate med ham. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Svette? Urin? Oppkast?

Slutt å tull. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hadde bare sagt da han kom tilbake at «haha, ser det går litt hardt i svingene på egenhånd også» (peke på veggen) «kanskje vaske over der snart», med latter og en lett tone. Verre er det ikke.

Anonymkode: ed442...c55

Blir nok noe i den duren, ja

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hi

Kanskje det er oppkast? Jeg har hørt om folk som sliter kronisk med magen, men er god nok helse hellers til å klare å holde det i sjakk og late som ingenting når de ikke er alene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Slutt å kall menn griser er du snill. Har jo sagt at jeg skal prate med ham. 

Slutt å tull. 

Hi

Jeg kaller ikke menn for griser. Jeg kaller en mann som spruter ned veggen med sæd uten å vaske det vekk for en gris. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Kanskje det er oppkast? Jeg har hørt om folk som sliter kronisk med magen, men er god nok helse hellers til å klare å holde det i sjakk og late som ingenting når de ikke er alene.

Har du sett bildet? Man spyr ikke oppover en vegg. 

Hi

Skrevet

Hvilken type tapet har han? Kan jo være at han faktisk har vasket over veggen men at det har rukket å trekke inn i tapeten før han vasket slik at det fortsatt viser merke? Vil tro at det hadde vært lysere striper som hadde vist bedre dersom han ikke hadde vasket over i det hele tatt… 

Så jeg hadde latt tvilen komme han tilgode😉👍

Anonymkode: 998d1...8d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...