Gå til innhold

Noen som har peiling på blodprøvesvar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen idag og fikk svar på blodprøver ang overgangsalder..Han hadde tatt mange andre prøver også, og sa at de var greie. Men når jeg gr inn på fürst i kveld så er det en blodprøve til som det sto rødt på som han ikke nevnte..Kjenner jeg blir litt bekymret for det ser ut til å ha med lever å gjøre 🤔 Legger ved bilde..

Screenshot_20220511-191938_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: a12d7...01c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilirubin kan øke ved f.eks. forkjølelse, influensa, stress så hvis de andre prøvene dine er normale og legen din sier at det er greit tror jeg du kan stole på at det ikke er farlig. Hvis du er usikker eller har spørsmål kan du spørre legen om dette.

Anonymkode: e8cd9...2fe

Skrevet

Kan være så enkelt som at du har vært i fysisk aktivitet før prøvetaking, eller at du har vært fastende.

Anonymkode: bf2fa...0c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Kan være så enkelt som at du har vært i fysisk aktivitet før prøvetaking, eller at du har vært fastende.

Anonymkode: bf2fa...0c5

Jeg var fastende 😊

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Bilirubin kan øke ved f.eks. forkjølelse, influensa, stress så hvis de andre prøvene dine er normale og legen din sier at det er greit tror jeg du kan stole på at det ikke er farlig. Hvis du er usikker eller har spørsmål kan du spørre legen om dette.

Anonymkode: e8cd9...2fe

Er ikke forkjølet og har ikke hatt nylig influensa men hadde korona for 14 uker siden,vet ikke om det kan vises på prøver så lenge etter..

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...