Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Var hos legen idag og fikk svar på blodprøver ang overgangsalder..Han hadde tatt mange andre prøver også, og sa at de var greie. Men når jeg gr inn på fürst i kveld så er det en blodprøve til som det sto rødt på som han ikke nevnte..Kjenner jeg blir litt bekymret for det ser ut til å ha med lever å gjøre 🤔 Legger ved bilde.. Anonymkode: a12d7...01c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Bilirubin kan øke ved f.eks. forkjølelse, influensa, stress så hvis de andre prøvene dine er normale og legen din sier at det er greit tror jeg du kan stole på at det ikke er farlig. Hvis du er usikker eller har spørsmål kan du spørre legen om dette. Anonymkode: e8cd9...2fe
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Kan være så enkelt som at du har vært i fysisk aktivitet før prøvetaking, eller at du har vært fastende. Anonymkode: bf2fa...0c5
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Kan være så enkelt som at du har vært i fysisk aktivitet før prøvetaking, eller at du har vært fastende. Anonymkode: bf2fa...0c5 Jeg var fastende 😊 Hi Anonymkode: a12d7...01c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Bilirubin kan øke ved f.eks. forkjølelse, influensa, stress så hvis de andre prøvene dine er normale og legen din sier at det er greit tror jeg du kan stole på at det ikke er farlig. Hvis du er usikker eller har spørsmål kan du spørre legen om dette. Anonymkode: e8cd9...2fe Er ikke forkjølet og har ikke hatt nylig influensa men hadde korona for 14 uker siden,vet ikke om det kan vises på prøver så lenge etter.. Hi Anonymkode: a12d7...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå